וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאשה קוסקי זק"ש מונתה ל- VP Brand בחברת accessiBe

15.1.2023 / 11:43

מאשה מביאה איתה נסיון של עשור בניהול מותגים לאחר שמילאה מגוון תפקידים בניהול מותג בחברות כמו Elementor ו- Soda Stream

מאשה קוסקי זק"ש. אקססיבי,
מאשה קוסקי זק"ש/אקססיבי

חברת אקססיבי (accessiBe), המפתחת טכנולוגיות ושירותים להנגשת אתרי אינטרנט לאנשים עם מוגבלויות, אשר השלימה לאחרונה סבב גיוס של 58 מליון דולר, מודיעה על מינויה של מאשה קוסקי זק"ש לתפקיד VP Brand.

מאשה מביאה עמה נסיון של עשור בניהול מותג ובניית אסטרטגייה ומילאה בעשור האחרון תפקידי ניהול מותג בחברות כגון: Elementor ו-Soda Stream והובילה מספר רב של קמפיינים בינלאומיים.

"זה נפלא לראות עוד ועוד חברות הייטק ישראליות שמשקיעות במותג שלהן באופן אינהרנטי ומהותי, כחלק מאסטרטגיית הצמיחה שלהם לטווח הארוך". מאשה קוסקי זק"ש מוסיפה: "אני נרגשת להצטרף לחברה אשר לא רק מפתחת טכנולוגיה פורצת דרך, אלא גם גם מטיבה עם העולם. אקססיבי נותנת מענה לאתגר עסקי גדול, על ידי פתיחת דלתם הדיגיטלית של חברות ועסקים לכל אדם אשר חפץ בכך ללא קשר ליכולותיו. נגישות אתרי אינטרנט היא מרכיב מהותי בפאזל של יצירת חברה יותר מגוונת וסובלנית"

דקל סקופ, מנכ"ל משותף אקססיבי: מאשה משלימה את הנבחרת שמובילה את אקססיבי, והנסיון שהיא מביאה עמה בניהול מותגים בינלאומיים ובבניית אסטרטגיה יסייע בצמיחה המואצת שאנו חווים.
היה לנו חשוב לבחור אדם אשר יתאים ל- DNA הייחודי של החברה. סט הכישורים של מאשה הכולל מחד יצירתיות ומאידך אנליטיות וחוסר התפשרות בעמידה ביעדים עונה לנו על הצורך. אנו בטוחים שהצטרפותה של מאשה לאקססיבי תסייע בהמשך צמיחתה של החברה.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully