וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתנאל שמר מונה לסמנכ"ל המכירות בחברת YouCC טכנולוגיות

15.1.2023 / 14:13

במסגרת תחומי אחריותו שמר יהיה אמון על הובלת אסטרטגיית המכירות של החברה תוך דגש על עולמות החדשנות וה-Cloud Security. כמו כן, יוביל שמר את המכירות השוטפות של החברה בקרב ארגוני אנטרפרייז

נתנאל שמר. יחצ,
נתנאל שמר/יחצ

נתנאל שמר מונה לסמנכ"ל המכירות בחברת YouCC טכנולוגיות, המתמחה בעולמות האבטחה של סביבות הענן הארגוניות. במסגרת תחומי אחריותו שמר יהיה אמון על הובלת אסטרטגיית המכירות של החברה תוך דגש על עולמות החדשנות וה-Cloud Security. כמו כן, יוביל שמר את המכירות השוטפות של החברה בקרב ארגוני אנטרפרייז המצויים בתהליכים שונים של טרנספורמציה דיגיטלית.

לשמר ניסיון של כעשור בתחומי ניהול המכירות וניהול תיקי לקוחות בשוק האינטגרציה וה-IT. בתפקידו הקודם ב-YouCC טכנולוגיות שימש שמר כמנהל המגזר הציבורי והפיננסי בחברה - עם אחריות על לקוחות השייכים למגזרי הממשלה, הסקטור הציבורי, בנקאות, ביטוח ופינטק. קודם לכן, ניהל שמר את המכירות לארגוני אנטרפרייז בחברת בזק בינלאומי, והיה אחראי לגידול מתמיד הן במספר הלקוחות של החברה, כמו גם לטיפול השוטף ולהגדלת סל המוצרים שלהם בחברה. עוד שימש שמר כמנהל מכירות בקבוצת בינת. לשמר תואר ראשון BA במנהל עסקים ושיווק מהמרכז ללימודים אקדמיים (מל"א).

חברת YouCC טכנולוגיות, מקבוצת Octally, הינה ספקית של שירותים מקצה לקצה בתחום ההגנה על סביבות הענן הארגוניות - בהם פרויקטי מיגרציה לסביבות ענן, אבטחה של סביבות הענן, מיקור חוץ ושירותים מנוהלים. החברה משמשת שותפה של חברות טכנולוגיה מובילות המציעות פתרונות Best of Breed להגנה ותפעול של סביבות הענן, בהן - Microsoft,Salt ,Google Cloud ,OX Security , Torq, F5, Sentra, Palo Alto, Fortinet, ועוד.

רימון כהן, מנכ"ל YouCC טכנולוגיות, ציין כי: "הארגונים הגדולים בישראל מצויים בעיצומה של הגירה מאסיבית לענן, ואיתה עולה הצורך למתן מענה אפקטיבי לאתגרי האבטחה והגנת הסייבר של סביבות אלו. נתנאל מביא עימו ניסיון עשיר ורחב בעולמות ניהול תהליכי מכירה מורכבים של פתרונות IT ללקוחות אנטרפרייז, ומינויו יתרום לנו בהגדלת הפעילות של החברה, ובהובלתה למצוינות עסקית בעולמות ה-Cloud Security".

נתנאל שמר, סמנכ"ל המכירות ב-YouCC טכנולוגיות, הוסיף כי: "העולם העסקי והטכנולוגי משתנה לנגד עינינו. תהליכי דיגיטיזציה והגירה לענן כרוכים אחד בשני, וגורמים לכך שכללי המשחק בזירה הטכנולוגית נמצאים בתהליך של עדכון וכתיבה מחדש. בתוך העולם החדש הזה אנו רואים שארגונים צמאים לפתרונות מתקדמים בעולמות אבטחת הענן, ולאינטגרטורים שיציעו חדשנות בעולמות אלו".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully