וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי מזרחי מונה לסמנכ"ל תפעול במאוחדת

15.1.2023 / 18:01

מזרחי מילא בשנים האחרונות מספר תפקידי ניהול בכירים בקופת החולים, ביניהן מנהל רכש ובתי מרקחת, מנהל מחוז צפון וחבר הנהלה

אלי מזרחי. יחצ,
אלי מזרחי/יחצ

אלי מזרחי (48), מונה לסמנכ"ל התפעול במאוחדת והוא יחליף בתפקידו את עוזי ביתן, שנבחר לאחרונה לתפקיד מנכ"ל הקופה. בתפקידו האחרון שימש כמנהל מחוז צפון וכחבר הנהלה במאוחדת ובמסגרת תפקידו החדש יהיה ממונה, בין היתר, על טכנולוגיות מידע, מעבדות, מידע וסייבר, רוקחות, רכש ועוד. מזרחי, נשוי לדפנה ואב ל-3, הוא בוגר תואר ראשון ברוקחות (B.Sc pharm) בהצטיינות יתרה מהאוניברסיטה העברית ותואר שני במנהל מערכות בריאות (M.H.A) מאוניברסיטת תל אביב.

עוזי ביתן, מנכ"ל מאוחדת בירך על המינוי החדש, "אלי מזרחי כיהן ב-21 השנים האחרונות במגוון תפקידי ניהול והוא מהווה דוגמה להתפתחות וצמיחה של מנהל בארגון. בחמש שנות כהונתו כמנהל מחוז צפון, הוביל אלי את המחוז להצטיינות ולהישגים רבים, במקביל לכך שהוא טיפח והעצים את המשאב האנושי. אני בטוח כי הכישורים שלו, והחתירה המתמדת שלו למצוינות יובילו את חטיבת התפעול תחת ניהולו להישגים חדשים ומצוינים".

אלי מזרחי, סמנכ"ל התפעול הנכנס: "מערכת הבריאות הציבורית נמצאת בתקופה מאתגרת. לצד זה, מאוחדת ממשיכה לקדם ולהוציא לפועל פרויקטים ותכניות חדשות, במטרה לשפר ולהנגיש את השירותים הרפואיים ללקוחות שלנו. אני מודה למנכ"ל מאוחדת וכן ליו"ר ולחברי הדירקטוריון על האמון שנתנו בי ושמח להמשיך את תנופת העשייה של הקופה".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully