וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוכריות לאילנות: לקראת ט"ו בשבט, זרעים לשתילה באריזת סוכריה

עודכן לאחרונה: 23.1.2023 / 9:34

המועד הבא בלוח השנה העברי שנהוג לציין ולחגוג, הוא "ראש השנה לאילנות" אשר מסמל את החגיגה לטבע, ההשקעה שלנו בנטיעה, בתהליך הצמיחה, ולבסוף, ההוקרה על התוצרת. לקראת ט"ו בשבט שיחול ב-6.2, משיקה LAVIDO, זרעי בר לשתילה שארוזים כ"סוכריות" והופכים את השתילה לחגיגה

סוכריות זרעי בר לבידו מחיר 12.90 שקל. אורלי אייל,
סוכריות זרעי בר לבידו מחיר 12.90 שקל/אורלי אייל

ט"ו בשבט מבשר את 'רֹאשׁ הַשָּׁנָה לָאִילָן', כפי שמופיע לראשונה במשנה ובתלמוד - אחד מבין 4 ראשי שנה המוזכרים ביהדות - התחלה של שנה חדשה לטבע, מועד הקובע את סיומה של שנה אחת ותחילתה של שנה אחרת בענייני חקלאות.

תהליך העיור שמתרחש בשנים האחרונות בישראל, מביא להרס ואובדן כמות עצומה של מרבדי פרחי בר עד כדי מצב לפיו כ-30% ממיני הצמחים נמצאים כרגע בסכנת הכחדה. לקראת ט"ו בשבט ובעזרת המיזם של חברת LAVIDO נוכל להציל זרעי בר שהולכים ונכחדים ולהחזיר אותם חזרה לטבע.

כתוצאה מכריתת עצים, קטיפה מאסיבית, שימוש במוצרי הדברה, שינויי אקלים, בניית כבישים, והרחבת ישובים, שצמצמו באופן משמעותי את החורש ברחבי הארץ, צמחי הבר נמצאים בסכנת הכחדה.

על רקע ההבנה כי יש לעשות שינוי ולהחזיר את זרעי הבר לטבע, לערים, לשכונות, לחצרות, ולסביבה הטבעית שלהם, המותג LAVIDO, המתמחה בייצור מוצרי קוסמטיקה נקייה המבוססת על מרכיבים טבעיים, החליט להירתם לנושא ולפעול למען הטבע והסביבה.

סוכריות זרעי בר לבידו מחיר 12.90 שקל. אורלי אייל,
סוכריות זרעי בר לבידו, המחיר 12.90 שקל ליחידה/אורלי אייל

להחזיר את הטבע לעיר

במסגרת זו משיק המותג לקראת ט"ו בשבט, מוצר ייחודי ובלעדי בישראל: סוכריות זרעי בר לשתילה ביתית.

מטרת "הסוכריות" היא להחזיר את הטבע לעיר באמצעות שתילה של הפרחים שיפיצו את זרעיהם לסביבה ולאט לאט, עונה אחר עונה, הם יתרבו!

השתילה אפשרית אצל כל אחד בבית, בעציץ, באדנית, במרפסת או בחורשה שליד הבית. מדובר במוצר הניראה כמו "סוכריה על מקל", הוא מגיע באריזה קומפקטית, מעוצבת, צבעונית ונוחה עם הוראות מפורטות לשתילה קלה.

סדרת ה"סוכריות" כוללת 4 סוגים של תערובות זרעי בר: מרבד מרוות יער ופרחי בר, מרבד לבנדר צרפתי ופרחי בר, מרבד קמומיל אנגלי ופרחי בר, ומרבד תבליני בר. כל מארז מכיל עשרות זרעים של פרחי בר והוא פוטנציאל לעשרות ומאות פרחים בתוך שנים בודדות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
סוכריות זרעי בר לבידו מחיר 12.90 שקל. אורלי אייל,
המחיר ל"סוכריית" זרעי בר לשתילה: 12.90 שקל, LAVIDO/אורלי אייל

מתנה מקורית וערכית לעצמנו ולסביבה

השתילה קלה ומתאימה כפעילות לכל גיל, מקטנטנים ועד לבני הגיל השלישי, הן כתרפיה לאדם בודד והן כחוויה משפחתית או קבוצתית.

הוראות השתילה: יש להוציא מהאריזה, לשתול את הסוכריה באדמה כשהמקל כלפי מעלה מבלי לנתק אותו, מומלץ למקם את השתיל באזור חצי מוצל וחצי עם שמש מלאה ולהקפיד לשמור על אדמה לחה עד לנביטה, יש להשקות לפי הצורך.

זוהי מתנה מקורית וערכית לעצמנו ולסביבה, המחיר לצרכן: 12.90 שקל ליחידה. ניתן להשיג ברשת חנויות המותג LAVIDO ובאתר האונליין www.lavido.co.il וברשתות שיווק נבחרות.

להסברים וסרטונים ניתן להיכנס לכאן.

סוכריות זרעי בר לבידו מחיר 12.90 שקל. אורלי אייל,
מתנה מקורית וערכית לעצמנו ולסביבה, לבידו משיקה זרעי בר לשתילה/אורלי אייל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully