וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחפשים בשביל מחפשים: הכירו את חלוצת הכלכלה השיתופית בגיוס עובדים

16.1.2023 / 11:59

לראשונה בישראל ובעולם, פועלת חברה המעניקה מעטפת שלמה לקהילה של מנהלות גיוס עצמאיות המפעילות סוכנים לאיתור מהיר ומדויק של מועמדים ברשתות החברתיות

SVT. יחצ,
SVT.jobs/יחצ

"קהילת מאתרי מועמדים ברשתות החברתיות - שוק המשרות הדיגיטלי, שהקמנו בשנת 2017 משנה את חוקי המשחק בענף גיוס העובדים בישראל, זו מערכת הכלכלה השיתופית הראשונה בארץ ובעולם שעוסקת בתחום". מאחורי ההצהרה הזו עומדים מורן שוסטר ואמיר איצקוביץ', היזמים והמנהלים של המיזם הישראלי, SVT.jobs שעוסק בגיוס עובדים. המיזם מציין בימים אלו חמש שנים לייסודו.

SVT.jobs הינה הפלטפורמה המהירה ביותר לגיוס עובדים דרך הרשתות החברתיות בכל תחום ולכל משרה. את החברה הקימו מורן שוסטר, לשעבר מנהלת בכירה במנפאואר ואמיר איצקוביץ', לשעבר מנהל רשת ארומה ישראל. את הדירקטוריון מוביל שאול שניידר, לשעבר ראש תחום בנקאות פרטית של בנק לאומי ובין המשקיעים הראשונים בחברה נמנה משה נור מאבות תעשיית הדפוס הדיגיטלי הישראלי.

SVT.jobs מהווה מעטפת שלמה לקהילה של מנהלות גיוס עצמאיות המפעילות סוכני מועמדים לאיתור מהיר ומדויק של מועמדים ברשתות החברתיות. לפלטפורמה מחוברות לאחר חמש שנים 35 מנהלות גיוס עצמאיות המפעילות למעלה מ - 150 סוכני איתור מועמדים עצמאיים. כל אחת פועלת בתחומים בהן היא שולטת ושילוב התחומים של כולן יוצר מאגר משרות איכותי מהמשרות הפשוטות ביותר עד למשרות המורכבות ביותר בכל חלקי הארץ.

כמי שמאמינה בהצלחה כלכלית ושילוב עם חיי משפחה, בנתה מורן שוסטר מודל חדש של תגמול בשוק גיוס העובדים. יישום של עקרונות הכלכלה המשתפת. 80% מהעמלה הנגבית מהמעסיקים מחולקת בין חברי הפלטפורמה בצורה שווה בין מנהלת המעסיק לסוכן המועמדים. מורן מצאה מודל המאפשר לנשים המיומנות בתחום משאבי האנוש ולרוב משתכרות בשכר נמוך, לבנות קריירה עצמאית דרך הפלטפורמה, להרוויח הרבה יותר בזכות שיטת התגמול הייחודית ולעבוד הרבה פחות שעות - תוך גמישות מלאה ותמיכה רב מערכתית: טכנולוגית, מקצועית וחברתית.בשוק משאבי האנוש בישראל פועלות כשמונה חברות גדולות, אשר רובן הינן לא רק חברות השמה אלא גם חברות העסקה. על פי ההערכות בישראל מוחלפות מידי שנה כ-250 אלף משרות והשוק מגלגל כ-3 מיליארד שקלים.

SVT.jobs חוגגת בימים אלא חמש שנים ליסודה, בהם היא צמחה באופן עקבי ואחרי שנתיים של פעילות הגיעה לאיזון. תקופת הקורונה היוותה ממריץ לפעילות הפלטפורמה היא רשמה גידול של כ-60 אחוזים בכל שנה מאז תחילת 2020. בשנת 2022 עמד היקף הפעילות של החברה על כ-6 מילוני שקלים.

מורן שוסטר, בת 42 (נ+3), נולדה וגדלה בפ"ת.

מורן שוסטר. יחצ,
מורן שוסטר/יחצ

את שירותה הצבאי עשתה כקצינת ת"ש בחטיבה צפונית בעזה ומיד לאחר השחרור פנתה ללימודי תואר ראשון במדעי המדינה ותקשורת באוניברסיטת בר אילן והמשיכה לתואר שני במנע"ס במכללה למנהל.

את תחילת הקריירה שלה החלה במוקדי שירות ומכירה עד שבשנת 2007 נקראה ע"י הבוסית שלה לשעבר להצטרף ולהקים את חטיבת manpower young במנפאואר ישראל, אשר נועדה לתת מענה לעולם מוקדי המכירות בחברות התקשורת והסלולר שהיו אז בשיאם.

לאחר ההקמה עברה לנהל סניפים שונים במנפאואר מחיפה ועד רחובות כשבאמצע עשתה "אתנחתא" לביצוע פרויקט או"ש בחברת טבע במחלקת משא"ב, שנוהלה בזמנו ע" manpower mbs.

לאחר לידת הבת השנייה שלה, החליטה לצאת לעצמאות ולייצר תהליך גיוס עובדים בצורה שונה ממה שהיה קיים בשוק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM

אמיר איצקוביץ, בן 57 (נ+2) נולד וגדל בחיפה.

אמיר איצקוביץ'. יחצ,
אמיר איצקוביץ/יחצ

מוסמך האוניברסיטה העברית ביזום ושיווק. במהלך שנות התשעים ניהל את מגמת השיווק של המכללה למנהל בירושלים והיה מרצה במסלול האקדמי של המכללה בראשון לציון. לאחר שהבין שהוא נהנה יותר מהפרקטיקה מאשר מהתיאוריה, עבר אמיר לשוק פרטי והיה היועץ השיווקי הראשון של מט"י. במקביל עסק במחקר שווקים במסגרת מכון סמית שם הוא גם ביצע את בדיקות הרייטיניג הראשונות של ערוץ 2 בישראל.

לאורך הקריירה שלו הוא התמחה בליווי חברות זכייניות כדוגמת רי/מקס לה בנה את מערך ההדרכה בישראל, זר4יו, ארקפה, ועוד רבות אחרות בארץ ובעולם. בין השנים 2008-2012 ניהל את רשת ארומה ישראל. לאחר שעזב את ארומה ישראל המשיך אמיר וליווה יישום תוכניות שיווק תאגידים כדוגמת בנק לאומי, צים, מיטב דש ושטראוס. לאחר שפגש את מורן שוסטר החליט יחד איתה לבנות פלטפורמה חדשנית בתחום גיוס עובדים המבוססת על עקרונות הזכיינות והכלכלה השיתופית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully