וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצת SQLink מתרחבת ומגייסת מאות אנשי ונשות הייטק

16.1.2023 / 12:20

קבוצת SQLink, שמעסיקה למעלה מ- 2,700 מומחי מערכות מידע, מספקת קשת רחבה של פתרונות ושירותים מתקדמים בתחומי פיתוח, דיגיטל, מובייל, דאטה אנליטיקס, ניתוח מערכות, בדיקות תוכנה ועוד

SQLINK. יחצ,
עובדי SQLink/יחצ

קבוצת SQLink, שמעסיקה למעלה מ- 2,700 מומחי מערכות מידע, מספקת קשת רחבה של פתרונות ושירותים מתקדמים בתחומי פיתוח, דיגיטל, מובייל, דאטה אנליטיקס, ניתוח מערכות, בדיקות תוכנה ועוד.

עם לקוחותיה נמנות חברות בתחומי תוכנה והייטק, תאגידים עסקיים, משרדי ממשלה, רשויות מקומיות, גופים ביטחוניים, בנקים ומוסדות פיננסיים, מוסדות אקדמיים, חברות תקשורת, רשתות מזון, חברות נדל"ן, גופים תעשייתיים ועוד. הקבוצה מונה שמונה חברות בנות המספקות פתרונות טכנולוגיים שונים לחברות מובילות במשק מקצה לקצה, החל משלב האפיון וכלה בניהול הפרויקט, בדיקות, יישום והטמעה.

דוגמא לפרוייקט שעלה זה עתה לאוויר, חברת ZIGIT אחת מחברות הבנות של SQLINK הובילה לאחרונה את מיזם "אל תתקשר אליי" למניעת הטרדות והונאות טלפוניות שהושק על ידי הרשות להגנת הצרכן. המומחים של חברת ZIGIT תכננו וביצעו את המעטפת הדיגיטלית המלאה של הפרויקט, הכוללת אפיון, עיצוב, פיתוח הפלטפורמה והקמת מספר סביבות פיתוח בענן הנימבוס שיעבדו בסינרגיה מלאה ביניהן.

מיכל רג'ואן. אינגה אבשלום שיליאן,
מיכל רג'ואן/אינגה אבשלום שיליאן

עמית מלר, מנכ"ל ZIGIT: "הצוות המקצועי שלנו אפיין ארכיטקטורה ייחודית ומורכבת, בעיקר כחלק מהיותו תחת "פרויקט נימבוס" המאסיבי שבתחילת דרכו, הכוללת כמות גדולה של מיקרו-שרתים מהירים ומאובטחים, על מנת לאפשר טיפול בזרם של מאות אלפי בקשות, לכדי רישום של מיליוני מספרי טלפון של אזרחי ישראל במאגר. האתגר הרוחבי עלה במספר היבטים החל מניהול שיתוף הפעולה בין מספר חברות וגורמים שונים המעורבים במיזם, כולל חברות הטלמרקטינג, מנהלי סביבת הענן הממשלתית ועוד לכדי פתרון מלא, ועד לחיבור של מספר טכנולוגיות ופלטפורמות שונות, כמו אתר, אפליקציה, IVR, צ'אט-בוט, מודל סקרים ועוד, המבטיח מענה מהיר לצרכן וחווית משתמש נוחה וידידותית, עם התכווננות מיוחדת לאוכלוסיה המבוגרת ודגש על ממשק ברור וקל לתפעול".

הקבוצה מתרחבת ומגייסת מאות אנשי הייטק למגוון רחב של תפקידים, מיכל רג'ואן, סמנכ"לית HR בקבוצת SQLink: "מאחר ואנחנו עובדים מול מאות חברות בכל הארץ, אנחנו מגייסים עובדים בפיזור ארצי רחב. זו הזדמנות לעובדים מהפריפריה ומהמגזרים השונים להשתלב בעבודה בהייטק. העבודה בחברה כה גדולה מספקת ביטחון גם בתקופות של אי ודאות, מאחר וגם אם פרויקטים מסוימים מסתיימים או מקוצצים, אנחנו מוצאים בתוך הקבוצה מגזרי לקוחות ופעילויות שלא נפגעו."

פירוט על המשרות הפתוחות והגשת מועמדות באתר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully