וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ייסון קרימל מונה לסגן הנשיא הבינלאומי של NCL

16.1.2023 / 12:27

נורוויג'יאן קרוז ליין מינתה את ג'ייסון קרימל כסגן הנשיא הבינלאומי. הוא יוביל את תחום המכירות, השיווק והתקשורת בכל השווקים מחוץ לארה"ב וקנדה. קווין בובולץ ישמש בתפקיד מורחב כסגן נשיא ומנכ"ל CEMEA ויפקח על המכירות באירופה, ישראל, המזרח התיכון ואפריקה

ג'ייסון קרימל. יחצ,
ג'ייסון קרימל/יחצ

Norwegian Cruise Line (NCL), החדשנית בתחום טיולי הקרוזים הבינלאומיים, בעלת היסטוריה של 56 שנה של פריצת גבולות בתחום, הודיעה היום על מינויו של ג'ייסון קרימל כממונה על תחום העסקים הבינלאומיים של החברה. במסגרת תפקידו, קרימל יפקח על מאמצי המכירות, השיווק והתקשורת של NCL מחוץ לארצות הברית וקנדה במטרה להרחיב את טביעת הרגל הבינלאומית של המותג.

התפקיד יתמקד ספציפית באופטימיזציה של שיתוף הפעולה בין אזורים, יזום הזדמנויות מכירה חדשות והנעת מסעות פרסום בעלי השפעה. בתפקיד זה, הוא ידווח לטוד המילטון, סגן נשיא בכיר למכירות של החברה.

"במהלך 19 שנות כהונתו ב NCL ג'ייסון כיהן במספר תפקידים ועמד בראש מחלקות שונות ברחבי הארגון", אמר טוד המילטון, סגן נשיא בכיר למכירות של NCL. "ניסיונו הרב, הלך הרוח הבינלאומי שלו ומנהיגותו יוצאת הדופן הופכים אותו לאדם הנכון לחזק את מעמדו של המותג , מול הסחר הבינלאומי והצרכנים, וזאת בזמן שאנו מתכוננים לקבל בברכה חמש ספינות נוספות ממחלקת פרימה פורצת הדרך שלנו ולהרחיב את היכולת שלנו ב-40% עד שנת 2027."

מאז שהצטרף ל-NCL ב-2003 כמנהל פיתוח עסקי בצפון טקסס, קרימל מילא תפקידים שונים, ביניהם, מנהל מכירות שטח ופיתוח עסקי, שם עמד בראש כל מנהלי הפיתוח העסקי בארה"ב וכן סגן נשיא לשיווק וסחר, תפקיד ממוקד לבנייה אסטרטגית של מודעות מסחרית והפיכת סוכני הנסיעות לשותפים עסקיים. בתפקידו האחרון כסגן נשיא לשיווק בינלאומי ואסטרטגיה יצירתית, קרימל והצוות שלו השיקו בהצלחה את Break Free, קמפיין השיווק הבינלאומי הנרחב ביותר של NCL עד כה, בשילוב טלוויזיה ברחבי העולם.

קווין בובולץ. יחצ,
קווין בובולץ/יחצ

"אני נרגש להוביל את העסקים הבינלאומיים של NCL ולהרחיב עוד יותר את השווקים המבטיחים ביותר שלנו", אמר ג'ייסון קרימל, סגן הנשיא עולמי החדש של NCL. "הגעתה הצפוי של Norwegian Viva, הספינה ה-19 בצי עטור הפרסים שלנו, והחזרה שלנו ליעדים ברחבי העולם יאפשרו לנו לנצל באופן מלא את הביקוש לשייט ברחבי העולם ולהפוך את 2023 לשנה המוצלחת ביותר של NCL עד כה".

קווין בובולץ, ששימש כמנכ"ל אירופה מאז מרץ 2018, מונה כעת לסגן נשיא ומנכ"לCEMEA . בתפקיד מורחב זה, הוא לוקח אחריות על פעילות המכירות של NCL ביבשת אירופה, המזרח התיכון, ואפריקה ובכללה בישראל, תוך שהוא אחראי על ישראל מזרח התיכון ואפריקה, תפקיד שביצע ניק וילקינסון, שעזב את החברה לאחר כהונה מוצלחת של 20 שנה.

בובולץ הצטרף ל-NCL ב-2005 ומאז מילא תפקידים שונים בשיווק, מכירות וניהול הכנסות, כולל סגן נשיא לתכנון מסחרי ועסקי ב-Norwegian Cruise Line Holdings Ltd. (NCLH) חברת הגג של Norwegian Cruise Line, Oceania Cruises ו-Regent. שייט שבע הימים.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully