וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרגא מור מונה לתפקיד מנכ"ל פלאריום

16.1.2023 / 15:00

פלאריום היא מחברות המשחקים הגדולות בעולם עם למעלה מ-435 מיליון שחקנים מור: "אני גאה ונרגש להצטרף לחברה שסייעה לעצב ולהגדיר את שוק משחקי המובייל וה-PC למעלה מעשור"

שרגא מור. יחצ,
שרגא מור/יחצ

פלאריום, ענקית המשחקים מישראל, המפתחת ומשווקת משחקים למובייל ולמחשב, עם הכנסות שנתיות של מאות מיליוני דולרים ומעל -435 מיליון משתמשים ברחבי העולם, הודיעה על מינויו של שרגא מור לתפקיד מנכ"ל החברה. למור נסיון של למעלה מעשרים שנה בתעשיות הטכנולוגייה, ה-Online ובחברות אי-קומרס. בתפקידו האחרון, משנת 2020, הוביל מור את אסטרטגיית האי-קומרס הגלובלית של סודה סטרים. בעבר כיהן מור כמנכ"ל MSN ו-ICQ וניהל את פעילות הפיתוח והשיווק הדיגיטלי של וויליאם היל שפעלה מתל אביב.

מייקל לנג, מנכ"ל Pixel United, חטיבת משחקי המובייל הגלובלית של אריסטוקרט לייז'ר, אשר פלאריום חלק ממנה, אמר: "שרגא מביא עמו יכולת מוכחת בבניית והצמחת חברות בעולם הדיגיטל והמובייל. הוא בעל הבנה גדולה בבניית מותגים, פיתוח מוצרים ושיווק אונליין בשווקים גלובליים, ותמיד ידע גם לסחוף אחריו את צוותי החברות להצלחה. שרגא הוא האדם הנכון להצעדת פלאריום בעידן הנוכחי, כחברה שהציבה רף גבוה בכל הקשר לפיתוח משחקים בתחומי הליבה שלה בפלטפורמות מגוונות".

מאז הצטרפה פלאריום לפורטפוליו של פיקסל יונייטד בשנת 2017, חוותה פלאריום צמיחה חסרת תקדים. לצד משחקיה הוותיקים ששומרים על פופולריות גבוהה, החברה גם השיקה את RAID: Shadow Legends בשנת 2018, שהפך לאחד מעשרים המשחקים הפופולריים בארה"ב, ולמספר 1 בקטגוריית " Squad RPG ", עם הכנסות של יותר ממיליארד דולר רק למשחק זה. כמו כן, פלאריום נכנסה לתחומים חדשים, כמו משחקי אקשן, עם השקת המשחק " Mech Arena " בשנת 2021. החברה גם העמיקה את אחיזתה במשחקי ה-PC והיום כשלושים אחוזים מהכנסותיה מגיעים ממשחקים במדיה זו.

"אני גאה ונרגש להצטרף לחברה שסייעה לעצב ולהגדיר את שוק משחקי המובייל וה-PC למעלה מעשור", אמר שרגא מור. "אני מכיר את פלאריום שנים רבות ואני מלא הערכה לחברה הנפלאה שצמחה כאן. כולי צפיה לעבודה משותפת עם צוותי החברה בארץ ובעולם ואני משוכנע כי יחד נוביל את החברה לשיאים חדשים".

מור, בעל תואר במנהל עסקים ממכללת רופין, ייכנס לתפקידו בסוף פברואר 2023 וינהל אותה ממשרדיה החדשים והמעוצבים בהרצליה פיתוח. הוא מחליף בתפקידו את אבירם שטיינהארט שעזב את תפקידו בתום שנת הכספים. מייק לנג הוסיף: "אני רוצה לקחת את ההזדמנות ולהודות לאבירם, על שמונה שנים בהם שירת את החברה, מתוכן שנתיים כמנכ"ל, בהן עסקי החברה רשמו שיאים חדשים".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully