וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובל עופר, תקים ותוביל את מערך הדיגיטל המורחב של מגזין "ליברל"

16.1.2023 / 7:46

במסגרת התפקיד, עופר מקימה בימים אלה את מערכת הדיגיטל של מגזין "ליברל", אשר תפיק תכנים ייעודיים לערוצי הסושיאל של המגזין, כתבות מגזין ודוקו בנושאים אקטואליים על החברה הישראלית ועל מצבה של הדמוקרטיה הליברלית בעולם, לצד תכני תרבות ופודקאסטים

יובל עופר. תומר לוין,
יובל עופר/תומר לוין

"ליברל תקשורת" מרחיבה את פעילות התוכן לכלי דיגיטל, עם דגש על תוכן לקידום ערכים ליברלים וכלכלת אימפקט - בווידאו ובסושיאל. את מערכת הדיגיטל תוביל יובל עופר, 33, שעברה אל ליברל מחטיבת החדשות של תאגיד השידור הציבורי.

במסגרת התפקיד, עופר מקימה בימים אלה את מערכת הדיגיטל של מגזין "ליברל", אשר תפיק תכנים ייעודיים לערוצי הסושיאל של המגזין, כתבות מגזין ודוקו בנושאים אקטואליים על החברה הישראלית ועל מצבה של הדמוקרטיה הליברלית בעולם, לצד תכני תרבות ופודקאסטים.

לעופר עבר עשיר בחדשות ואקטואליה. היא שימשה כתחקירנית ועורכת משנה במערכת לונדון את קירשנבאום, וכדוברת לח"כ דב חנין ולאחר מכן בשדולת הנשים בישראל. בתפקיד זה אף ריכזה את עבודת התקשורת של מחאת הנשים בדצמבר 2018. עופר שימשה כעורכת תוכניות בחטיבת החדשות של כאן, בהן "חדשות הלילה", "משחקי הכיס" ו"העולם היום". בתפקידה האחרון הקימה וערכה את התוכנית "הזמן הירוק".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully