וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אודי רון מונה למנכ"ל חברת חשבים ה.פ.ס מידע עסקי מקבוצת Guideline

16.1.2023 / 12:49

רון יוביל תהליך אסטרטגי של שדרוג מוצרי החברה והתשתיות, חיזוק ובידול המותג הוותיק והרחבת הפעילות העסקית

אודי רון. יחצ,
אודי רון/יחצ

חברת חשבים ה.פ.ס מידע עסקי מקבוצת Guideline, הנסחרת בבורסה לניירות ערך בתל אביב ("גיידליין"), מודיעה על מינויו של אודי רון למנכ"ל החברה. במסגרת תפקידו יוביל רון את "חשבים" לשורה של מהלכים אסטרטגיים וטכנולוגיים אשר יצעידו את החברה ויתאימו את מוצרי הליבה המוכרים לקהל העסקי, לצרכיי הלקוחות בעידן הבא, בשוק תחרותי.

רון מביא עמו לתפקיד ניסיון רב בהובלת פעילות עסקית בארץ ובעולם מול חברות וממשלות, כמנכ"ל חברת מוצרים ושירותים בתחום ה- Wi-Fi, כסמנכ"ל אסטרטגיה ופיתוח עסקי בקבוצת Matrix, כסמנכ"ל מכירות בסטרטאפ שפיתח מערכת Data Analytics מבוססת AI, כיועץ משפטי בחברתIBM , וכן בתפקידים מיוחדים במשרד ראש הממשלה.

צח דרוקר מנכ"ל קבוצת Guideline- "קבוצת Guideline נמצאת בעיצומו של מהלך אסטרטגי מקיף. הקבוצה שואפת להיות המובילה בישראל למתן פתרונות טכנולוגיים בעולמות ה FinTech ,InvestTech , LegalTech . וBusinessTech - . הפעילות היומיומית בקבוצה מעוגנת בערכי יסוד אשר חוצים את כלל החברות בקבוצה ומאפשרים הפריה הדדית מדיסציפלינות שונות. מינויו של רון, שהוא בעל ניסיון רב בחברות טכנולוגיה, יסייע לנו בחיזוק האסטרטגיה וקידם את החברה לשווקים חדשים, והרחבת מגוון השירותים שלה ללקוחות קיימים וחדשים".

"חשבים" היא חברה מובילה במתן פתרונות ושירותים מקצועיים בתחום ה-FinTech ו- LegalTech, הכוללת מערכות מידע ממוחשבות בתחום הפיננסי והמשפטי, מוקד תמיכה מקצועי, מכללה, המספקת קורסים והכשרות וכן הוצאה לאור של ספרי המשפט תחת המותג "מחשבות" לסטודנטים ולעורכי דין.

מאודי רון נמסר: "אני מודה להנהלת הקבוצה והדירקטוריון על האמון שנתנו בי בהובלת החברה. אני גאה על האפשרות לנהל עובדים ומנהלים המחויבים לערכי מותג, הנהנה ממוניטין איכותי בשוק מזה כשני עשורים. בכוונתי לפעול בשנים הקרובות לשדרוג הפונקציונאליות של מוצרי החברה ושיפור עוצמת מערכותיה ומנוע החיפוש העומד בבסיס מאגרי המידע הגדולים של החברה. בנוסף אפעל להתאים את מבנה הארגון לאתגרי הטכנולוגיה וצריכת המידע של השנים הבאות, לשדרג את פתרונות ניהול המשרד מתוצרתנו, להגדיל את מסגרת ניהול ההכשרות לרכישת ידע מקצועי ולגבש תוכנית אסטרטגית שתביא לצמיחה בפעילות החברה על בסיס פלטפורמות FinTech ו- LegalTech".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully