וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נישה של יוקרה: סניף שני לרשת הטיפוח BEYONDSKIN נפתח בראשל"צ

עודכן לאחרונה: 17.1.2023 / 9:45

קבוצת הקוסמטיקה הגדולה בישראל "לילית קוסמטיקה", מתרחבת ומשיקה חנות שנייה לרשת הראשונה בישראל למותגי נישה ואולטרה יוקרה BEYONDSKIN. בסניף החדש שישווק בישום, איפור וטיפוח פרימיום ונפתח בקניון "הזהב" בראשל"צ, הושקעו כ-3.5 מיליון שקל

השקת ביונד סקין קניון הזהב. לנס הפקות,
סניף שני לרשת הטיפוח היוקרתית, ביונד סקין, נפתח בקניון הזהב, ראשל"צ/לנס הפקות

בתכנית: 10 חנויות וחנות אונליין עד 2025

החנות השנייה של רשת הטיפוח BEYONDSKIN, הראשונה בישראל למותגי נישה ויוקרה, נפתחה בקניון 'הזהב' בראשל"צ בשטח של כ- 100 מ"ר ובהשקעה כוללת הנאמדת בכ-3.5 מיליון שקל.

זוהי החנות השנייה של רשת חנויות הבוטיק, אשר צפויה לפתוח 10 חנויות וחנות און-ליין עד סוף שנת 2025, בהשקעה כוללת של כ- 35 מיליון שקל.

הסניף החדש שנפתח בקניון הזהב בראשל"צ, נוסף לרשת, חודשים ספורים לאחר פתיחתה של חנות הדגל הראשונה מסוגה בישראל בקניון 'עופר רמת אביב', האוצרת את פסגת מותגי הביוטי המשווקים בלעדית ע"י קבוצת "לילית קוסמטיקה", בתחום הבישום, האיפור והטיפוח וכן קולקציה יוקרתית של נרות ובישום לבית מהמותגים המובילים בעולם.

החנות שואפת להוות נקודת מפגש של אסתטיקה עילית, חדשנות ועל זמניות עם מותגי ביוטי אולטרה יוקרתיים. החנות, מעוצבת בהתאם לקונספט הייחודי של הרשת באווירה מודרנית ואלגנטית ויוצרת אווירה חושית ייחודית.

דפיוזר 1845 שח ל-2500 מל dr. vranjes לרשת beyondskin. יח"צ חו"ל,
דפיוזר 1845 שח ל-2500 מל dr. vranjes לרשת beyondskin/יח"צ חו"ל

גידול משמעותי בקטגוריית טיפוח הפרימיום

קטגוריית הנישה והאולטרה פרימיום נמצאת בשנים האחרונות בגידולים משמעותיים בעולם כולו וגם בישראל ויוצרת עניין רב בקרב קהל הצרכנים שיודע מה קורה בעולם ולא מעוניין להישאר מאחור.

"כחברה מובילה בתחום הקוסמטיקה, אנו חותרים תמיד לאיתור מותגים חדשים והצגת מיטב הטרנדים הקיימים בעולם לקהל הישראלי. לילית קוסמטיקה מובילה את השוק עם מותגים בינלאומיים ומוצרים חדשניים תוך כדי שמירה על הזהות והייחודיות של כל מותג".

טווח המחירים למגוון המוצרים הנמכרים ברשת: החל מ- 200 שקל ועד 10,000 שקל.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
בושם בוטיק לבית מתנה של המותג האיטלקי dr. vranjes לביונד סקין. יח"צ,
בושם בוטיק לבית של המותג האיטלקי dr. vranjes לביונד סקין/יח"צ

עד 10,000 שקל למוצר בודד

בין המותגים המובילים שנמכרים ברשת:
Creed, Diptyque, Maison Francis Kurkdjian, Kilian, La Prairie, Memo, Tom Ford Private Blend, La Bouche Rouge, Xerjoff, Comme des garcons, Juliette has a gun and more.

יעל בילט-צין, מנכ"ל לילית קמעונאות ומבעלי "לילית קוסמטיקה" אמרה לרגל השקת החנות החדשה בקניון 'הזהב': "אנו גאים להשיק את החנות השנייה של "ביונד סקין", אשר ביחד עם החנות בקניון רמת-אביב ועם אלה שיבואו אחריה, מביאה לראשונה אי פעם לצרכנים בישראל את מיטב מותגי הנישה בקטגוריית הבישום, האיפור והטיפוח וכן קולקציה ייחודית ויוקרתית לבישום וטיפוח הבית, כאלה שעד היום ניתן היה להשיג רק בחו"ל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully