וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עידו נתן מונה לתפקיד מנכ"ל זיר"ה

עודכן לאחרונה: 17.1.2023 / 10:31

דירקטוריון זיר"ה אישר את מינויו של עידו נתן לתפקיד מנכ"ל הארגון, הפועל להגנה על זכויות יוצרים וצמצום הצפייה הפיראטית בישראל

עידו נתן, מנכ"ל זיר"ה. אור דנון,
עידו נתן, מנכ"ל זיר"ה/אור דנון

ארגון זיר"ה (זכויות יוצרים ברשת האינטרנט) הפועל להגנה על זכויות יוצרים וצמצום הצפייה הפיראטית בישראל מודיע על מינויו של עידו נתן, מנהל אגף רגולציה בחברת HOT, לתפקיד מנכ"ל זיר"ה.

נתן (37), עורך דין בהכשרתו, בעל ידע נרחב במגרש הציבורי בתחומי הרגולציה, תכנון אסטרטגי וניסיון של מספר שנים בזירה הפוליטית והציבורית בתפקידים שונים בכנסת ישראל ובמשרד המשפטים. עידו בוגר תואר שני בממשל ומדיניות ציבורית של אוניברסיטת רייכמן ותואר ראשון במשפטים של המסלול האקדמי המכללה למנהל.

זיר"ה פועלת מזה כעשור, וחברים בה מגוון גופי תקשורת, ביניהם גופי שידור, ערוצים ומפיקי תוכן ישראליים, לרבות החברות HOT, yes, אן.אמ.סי יונייטד, צ'רלטון וגופים נוספים. החברה אוכפת הפרות זכויות יוצרים של תכנים אודיו-ויזואליים ברשת האינטרנט במטרה לצמצם את הנזק הבלתי הפיך שהן גורמות להפקות תוכן מקור ישראלי, ציבור היוצרים, המבצעים, המפיקים, עובדי הסט ושאר גורמים המתפרנסים מתעשייה ההפקות המקומיות בישראל.

בשנתיים האחרונות הרחיבה זיר"ה את פעילותה וצרפה לארגון מפיקי תוכן נוספים. זירה העמיקה ומיסדה את פעילויות האכיפה המשפטית והגדילה באופן משמעותי את התביעות אישיות כנגד מפעילים של שירותים פיראטיים שונים בישראל ובחו"ל. הארגון ממשיך לפעול בימים אלו לחסימת הגישה לאתרים ושירותים פיראטיים באמצעות הוצאת צווים לחסימת האתרים כמו כן זיר"ה הובילה בשנה האחרונה פעילות רבה שכללה קמפיין הסברה והקמת אתר אינטרנט שישמש בית לארגון.

מיכל פליישר, יו"ר זיר"ה, הוסיפה: "אני מברכת על המינוי החשוב ומאמינה כי עידו ימשיך להוביל את הפעילות כנגד מפרי זכויות יוצרים, וימשיך ויפעל להעלות את המודעות לפגיעה הרחבה של הצפייה הפיראטית הן בתעשייה וביוצרים והן בצופים עצמם. אנו קוראים למפיקים ויוצרים נוספים להצטרף אלינו".

עידו נתן, מנכ"ל זיר"ה: "אני מודה לדירקטוריון החברה ולכלל חברות זיר"ה על האמון שנתנו בי להוביל את הפעילות המשותפת להגנה על זכויות היוצרים של פלטפורמות התוכן, המפיקים והיוצרים בישראל. הצפייה פיראטית והפרת זכויות יוצרים ברשת האינטרנט זו בעיה לאומית ואני נרגש לעמוד בראש הארגון הראשי למיגור הצפייה הפיראטית בישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully