וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעל ויסבורד סוכרי מונתה למנהלת תחום ההייטק ב-UBS Wealth Management ישראל

17.1.2023 / 13:39

UBS מציעה לראשונה לסקטור ההייטק הישראלי פתרונות גלובליים מותאמים אישית לניהול הונם האישי והעסקי

יעל ויסבורד. רמי זרנגר,
יעל ויסבורד/רמי זרנגר

קבוצת UBS מובילה מהלכים אסטרטגיים משמעותיים לטובת יזמי ההייטק בכל העולם ורואה בישראל מובילה עולמית בסקטור הטכנולוגי. כתוצאה מכך החברה מנגישה ליזמים וליזמיות הישראלים פתרונות חדשים המשלבים גם את ניהול הונם האישי וגם העסקי לאורך השלבים השונים. UBS נותנת מענה לצרכים המשתנים של יזמי ההייטק הישראלי, שהינם בעלי פרופיל ייחודי המחייב התאמה אישית, חשיפה לנטוורקינג ולרשת הגלובלית, ומציעה את היתרון שלה בשווקים כמו אסיה, האמירויות, ארה"ב ואוסטרליה וכן, פתרונות המשלבים ניהול הון ו Investment Banking.

לטובת יישום אסטרטגיה זו, ממנה UBS ישראל את יעל ויסבורד סוכרי למנהלת תחום ההייטק ב UBS Wealth Management ישראל.

הילה גולדנברג, מנכ"ל UBS ישראל: "יזמי טכנולוגיה ברחבי העולם מעוניינים במענה לצרכים בעלי מאפיינים דומים. הפריסה הגלובלית ומכלול הפתרונות שמציעה UBS מעניקים לנו יתרון מהותי בהבנת יזמי הטכנולוגיה ובהתאמת סל הפתרונות כך שיהיו רלוונטיים ליזמים בשלבים השונים של פעילותם, הן בניהול הונם האישי והן במתן פתרונות עבור עסקיהם. עם הצטרפותה של יעל אנו מרחיבים את הצוות בישראל עם טאלנט איכותי ומחובר לאקו-סיסטם."

UBS, מנהלת ההון הגדולה בעולם, מרחיבה את פעילותה בישראל תוך מיקוד בקהל היזמים הטכנולוגיים החדשים. לראשונה, תנגיש קבוצת UBS פתרונות רחבים ומותאמים אישית ליזמים הנמצאים בשלבים שונים של צמיחת החברות אותם הם מובילים, לפי צרכיהם האישיים והעסקיים. אלו כוללים מומחי השקעות ויועצים שמלווים אותם משלבי גיוסי ההון לחברות, חיבורים אסטרטגיים בעזרת הנטוורק הגלובלי של UBS, ניהול ההון והנזילות האישי והתאגידי תוך התבססות על מומחיותה הגלובלית של UBS. ל- UBS יש צוות רחב ומקצועי שנותן ומנגיש את כל פתרונות הבנק ללקוח, מהיבט החברה ועד הצרכים האישיים.

מינוייה של יעל ויסבורד סוכרי הינו חלק משמעותי ביישום אסטרטגיה זו שכן, ליעל שנים של ניסיון באקו-סיסטם של ההייטק הישראלי הכולל השקעות בחברות טכנולוגיה, עם מיקוד בתחום הפינטק. בתפקידה האחרון הייתה יעל מנהלת חדשנות ופינטק בבנק דיסקונט ולפני כן, מנהלת הפינטק בבנק הפועלים. בתפקידיה, יעל ביססה את עצמה בזירת החדשנות הישראלית, ניהלה יוזמות והובילה עשרות השקעות ושיתופי פעולה בין בנקים לחברות טכנולוגיה ישראליות.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully