וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאור לוי גילור מונתה לתפקיד מנכ"לית חטיבת המחשוב סיסנת תוכנה

18.1.2023 / 10:09

חברת אמנת הודיעה רשמית שליאור לוי גילור (43) תחליף בתפקידה את אמיר בן בסט, ששימש כמנכ"ל החברה מזה כשני עשורים והודיע לאחרונה על פרישתו

ליאור לוי גילור. יחצ,
ליאור לוי גילור/יחצ

חברת אמנת הודיעה היום רשמית שליאור לוי גילור (43) תחליף בתפקידה את אמיר בן בסט, ששימש כמנכ"ל החברה מזה כשני עשורים והודיע לאחרונה על פרישתו.

ב-18 השנים האחרונות שימשה ליאור במגוון תפקידים בחברת סיסנת בתחומי המכירות, פיתוח עסקי, ניהול פרויקטים ומיקור חוץ ועוד. בתפקידה האחרון שימשה במשך 3 שנים כמשנה למנכ"ל.
במהלך השנים הללו החברה צמחה משמעותית מונה כיום למעלה מ-600 עובדים והתפתחה בעולמות טכנולוגיים של פיתוח ואינטגרציה, בדיקות תוכנה וחומרה, יישום מערכות ERP ומיקור חוץ. ליאור הובילה התקשרויות ושותפויות אסטרטגיות במגוון רחב של סקטורים אצל עשרות לקוחות.

אברהם אסף (לולו) יו"ר אמנת, בשם דירקטוריון החברה: "אני נרגש וגאה להודיע על מינויה של ליאור למשרת מנכ"ל סיסנת. ליאור אשת חזון ועשיה מהמעלה הראשונה ובעלת ניסיון רב בתחומה. הישגיה, כישוריה, היכרותה העמוקה עם עולמות התוכן וגורמי השוק, ותודעת השירות הייחודית אותה היא מביאה, יתרמו רבות למיצובה של החברה ולהעמיק את אחיזתה בתחומים הטכנולוגיים בהם היא מובילה ופעילה".

עוד הוסיף: "מינוי זה מציג את התוכנית להרחבת הפעילות של החברה לקראת האתגרים העומדים בפני השוק, ולהמשיך להצעיד ולהצמיח את החברה קדימה הודות למגוון שירותיה וניסיונה הרב מקצועי. ליאור היא דוגמא מצוינת המעידה על יכולתה של החברה להצמיח מנהלים מובילים מבית.
אני מאחל לליאור הצלחה רבה".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully