וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיקון עולם-קנביט: ח"כ לשעבר יפעת קריב תמלא את מקום המנכ"ל

18.1.2023 / 10:19

ח"כ לשעבר וראש פורום חברות הקנאביס קריב: " אני מאמינה בתעשיית הקנאביס הישראלית, חיזוקה מהווה הזדמנות כלכלית אדירה למדינה. פוטנציאל הייצוא של טכנולוגיות הקנאביס כחול-לבן בהיקף מסחרי לאירופה ולשאר העולם, טרם מומש. נקדם את נושא הייצוא והרגולציה בתחום"

יפעת קריב. תומר קצב,
הח"כית לשעבר מטעם "יש עתיד", יפעת קריב/תומר קצב

דירקטוריון תיקון עולם- קנביט מינה את ח"כ לשעבר יפעת קריב כמ"מ מנכ"ל החברה. זאת לאחר שהמנכ"ל היוצא, אבינועם ספיר, הודיע על התפטרותו לפני כחודשיים. על פי ההודעה, המינוי הוא צעד חשוב על מנת לחזק את החברה במסגרת הצמיחה המקומית והגלובלית לאחר קבלת אישור התקינה האירופאית לייצוא, GMP-EU.

יפעת קריב (49) נשואה ואמא לארבעה, מתגוררת בהוד השרון. היא כיהנה כח"כית במפלגת יש עתיד, במהלך כהונתה חוקקה את חוק הסירטונים והחוק לייצוג הולם לנשים ברשויות המקומיות, בשנים האחרונות כיהנה כסמנכ"לית בתיקון עולם קנביט ובשנה האחרונה נבחרה לעמוד בראש פורום חברות הקנאביס הרפואי של התאחדות התעשיינים

קריב: "אני מודה לדירקטוריון החברה על האמון שנותנים בי וגאה על האפשרות להוביל את תיקון עולם-קנביט, חלוצת הקנאביס הרפואי בישראל. הודות לדרך המשמעותית שאבינועם סלל עבור החברה עד לקבלת ה-EU-GMP נפתחה הדלת לייצוא מסחרי לשוק האירופאי, לצד שמירה על המטופלים, כאן בישראל אשר זני החברה מהווים מזור לכאבם תוך שמירה על רצף טיפולי.

אני מאמינה בתעשיית הקנאביס הישראלית, חיזוקה מהווה הזדמנות כלכלית אדירה למדינה. פוטנציאל הייצוא של טכנולוגיות הקנאביס כחול-לבן בהיקף מסחרי לאירופה ולשאר העולם, טרם מומש. נקדם את נושא הייצוא והרגולציה בתחום הקנאביס הרפואי".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully