וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להקת הרוק של רמזי: דור אלון מגבירים ווליום בקמפיין חדש

עודכן לאחרונה: 18.1.2023 / 14:31

השחקן אמיר שורוש, המוכר בשמו רמזי, כוכב הסדרה 'קופה ראשית' והפרזנטור של קבוצת דור אלון, יככב בפרסומת שלישית, הפעם בתפקיד רוק סטאר המופיע במיני סופר אלונית עם להקת הרוק ה"מיני סופרז". בקמפיין החדש, שיעלה בשבוע הבא, הושקעו כ-2.5 מיליון שקל

צילומי קמפיין מיני סופר אלונית רמזי ולהקת מיני סופרז. מיכה לובטון,
צילומי קמפיין מיני סופר אלונית רמזי ולהקת מיני סופרז/מיכה לובטון

תחום חנויות הנוחות בישראל מתגלה כאחד הלוהטים - ואך טבעי הוא שהמאבק על ליבו וכיסו של הצרכן יגיע גם לשדה הפרסום.

בפרסומת החדשה של דור אלון למיני סופר אלונית, שתעלה בשבוע הבא, נראה רמזי (השחקן המוכשר אמיר שורוש), בלוק קשוח, חמוש במשקפיים כהים, מגיש עם להקתו ביצוע מחודש של הלהיט "אינקובטור" המלהיב משנות ה-80 שביצעה להקת "קליק" המיתולוגית.

עודד גולן, מנכ"ל דור אלון, מציין כי: "לאור ההצלחה הגדולה של שני הקמפיינים הראשונים בכיכובו, אנו ממשיכים עם רמזי לפרק נוסף ויש למה לצפות. כשהקהל כבר מכיר ויודע לדקלם את המסר: זה לא סופר, זה מיני סופר".

"אנחנו שומרים על המומנטום והפעם בקצב הרוק עם קמפיין חדש שבו נחשוף בין מדפי המיני סופר גם את כשרונו של רמזי כזמר. ולא סתם זמר, אלא כוכב רוק עם להקת ליווי מגניבה המבצעת שיר שאני בטוח שיהפוך ללהיט, בליווי של שלל מרצ'נדייז, חולצוFA ופוסטרים".

אמיר שורוש בקמפיין חדש למיני סופר אלונית. מיכה לובטון,
השחקן אמיר שורוש, הידוע בכינויו רמזי, בקמפיין חדש למיני סופר אלונית/מיכה לובטון

מיני משבר במיני סופר

הקמפיין החדש צולם במיני סופר אלונית שבמתחם דור אלון בנתב"ג. אחת מ-92 חנויות הפורמט הקמעונאי שהשיקה קבוצת דור אלון שבשליטת איש העסקים מוטי בן משה. היה קשה להרגיע את הצלמים שלא הפסיקו לצחוק מהסצנות המטורפות וחידודי הלשון המקוריים.

יפעת סטאל, מנהלת אגף שיווק בדור אלון, מוסיפה: "רמזי הסילאן (הסולן) הגדול לא מפסיק להפתיע והפעם עם תוספת של 3 נגנים מוכשרים שמצליחים להפיק מוסיקת רוק קצבית בכלים מיני סופר יצירתיים. במהלך הצילומים היה מיני משבר בהפקה. הצוות פשוט התפקע מצחוק ונאלצנו לעצור את הצילומים שוב ושוב, לבקש מאמיר להיצמד לתסריט כדי להסדיר את הנשימה ולהמשיך בעבודה".

את הקמפיין הפיק משרד הפרסום "מנצ', במאי הקמפיין הוא אורן שקדי שביים את 3 העונות הראשונות של "קופה ראשית" ועל הצילום הופקד טובי הוכשטיין.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
עודד גולן מנכל דור אלון ויפעת סטאל מנהלת אגף שיווק לצד אמיר שורוש רמזי ולהקת מיני סופרז. מיכה לובטון,
עודד גולן מנכ"ל דור אלון, ויפעת סטאל מנהלת אגף שיווק לצד אמיר שורוש רמזי ולהקת מיני סופרז/מיכה לובטון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully