וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה מחוץ לאמריקה: המותג alo yoga פותח חנות בישראל

עודכן לאחרונה: 18.1.2023 / 16:55

alo yoga, שנחשב למותג ה-active הצומח ביותר בעולם, מגיע לישראל. לקראת פתיחת החנות הראשונה בתל אביב, יצאנו לשמוע על התכניות לעתיד, המחירים, היקף ההשקעה והסיבה שבזכותה נבחרה דווקא ישראל כיעד לחנות הפיזית הראשונה של המותג מחוץ לגבולות אמריקה

alo yoga. יח"צ,
מפזרים את בשורת ה- wellness גם בישראל, alo yoga/יח"צ

הודות למודעות המתחזקת לאורח חיים בריא בקרב ישראלים ובכלל, קהל הצרכנים של אופנת ה-ACTIVE בשנים האחרונות, גדל משמעותית, בקצב מהיר והיקפים גבוהים מהצפוי, מה שניתן לראות גם כסיבה לשפע המותגים בקטגוריה שנולדו לאחרונה בישראל ומחוצה לה.

הקורונה ותקופת הסגרים שחווינו,החדירו לתודעת הכלל החשיבות הגבוהה ל-wellness, ורבים אימצו אורח חיים נכון יותר שכולל בין היתר: איזון בית עבודה, פעילות ספורטיבית מתונה, מיינדפולנס, ומראה טבעי יותר (לפחות בכל הנוגע ללבוש).

הטרנד האופנתי הוא לתעדף את תחושת הנוחות על מראה אופנתי, מוקפד וקר ו- alo שראשי התיבות שלה משקפים Air, Land, Ocean (אדמה, אוויר ואוקיינוס) דוגלת בסגנון כזה בדיוק, סגנון לבוש שעובר מהסטודיו לרחוב, שילוב של אופנה ולייפסטייל שמתחיל במזרן ועובר הלאה, אל שאר תחומי החיים.

ניראה שהתדמית והמסר של מותג הפרימיום האמריקאי alo yoga, שנחשב למותג ה-active הצומח בעולם ונכנס כעת לראשונה עם חנויות פיזיות, גם לישראל - עונים על כל אלו.

alo yoga ישראל מחיר טופ 250 שקל. יח"צ חו"ל,
החנות בישראל היא הראשונה שנפתחת למותג מחוץ לגבולות ארה"ב וקנדה, alo yoga/יח"צ חו"ל

"היקף המכירות לישראלים לא נופל מזה של רשת גדולה"

המותג alo yoga שנמכר עד לפני מספר שנים באונליין בלבד, החל לפתוח חנויות פיזיות בשנת 2018 בקצב זהיר ובטוח כאשר 3 חנויות נפתחו באותה השנה, 15 חנויות נפתחו בשנת 2021, 40 חנויות ב-2022 ועוד כ-50 חנויות עתידות להיפתח במהלך 2023.

עם אקלים שמזכיר את L.A, ובמודעות במתפתחת במובן אורח החיים שציינו, בחר המותג הנחשק בישראל כמדינה המערבית הראשונה בעולם מחוץ לארה"ב וקנדה, לפתוח בה רשת חנויות.

לשאלתנו, מה הביא לבחירה בישראל, נענינו כי היקף המכירות של אתר האונליין של המותג עבור צרכניות מישראל הוא עצום, עד כדי שניתן להשוותו להיקף מכירות של רשת גדולה של חנויות פיזיות בפריסה ארצית. על בסיס נתון זה, הבינו ב- alo yoga כי ישראל עשוייה להוות קרקע פוריה להתפתחות המותג עם צפי אופטימי להטמעתו המהירה והנה, זה קורה: החנות הראשונה של המותג בישראל תפתח בשבוע הבא (26.1) בקניון TLV בתל אביב.

לוואלה! נמסר כי מיקום החנויות נקבע לאחר פילוח של נתוני הרכישות מישראל, וניראה כי נתח גדול מאד של צרכני המותג הישראליים, מתגוררים במרכז תל אביב.

alo yoga ישראל מחיר חולצה 205 שקל 500 שקל. יח"צ חו"ל,
לא לנשים בלבד: לא הרבה יודעים אבל המותג חוצה מגדרים ופונה לכולם/יח"צ חו"ל

השקעה של כ-1 מיליון שקלים בהקמת החנות הראשונה

החנות הראשונה של alo yoga, שתיפתח בקניון TLV תהווה חנות הדגל של המותג בישראל והושעו בהקמתה כמיליון שקלים. כאמור, זוהי החנות הראשונה בעולם המערבי שנפתחת מחוץ לגבולות ארצות הברית וקנדה, והיא תתפרס על פני 500 מ"ר.

חנות שניה למותג, עתידה להיפתח בקניון רמת אביב ברבעון השני של 2023 והמותג יימכר גם כקונספט של "חנות-בתוך-חנות" ברשת 'סטורי', כשהמיקום הראשון יהיה בחנות הדגל של סטורי בכיכר דיזינגוף.

בהמשך, מתכוננים alo yoga בשיתוף עם הזכיינים בישראל, לקיים שיתופי פעולה עם בעלי סטודיו ליוגה, מהמובילים בישראל, כדי לפרוס נקודות מכירה נוספות, דרכם. במסגרת שיתוף הפעולה תתקיים מכירה של פריטי המותג בסטודיו ישירות ללקוח וכן, לשווק את מוצרי קו הקוסמטיקה של המותג, לאחר אישורי משרד הבריאות.

חנויות alo yoga. יח"צ,
החנויות של alo yoga בישראל יעוצבו על פי הקו העיצובי של המותג בעולם/יח"צ

כמה נשלם בישראל בהשוואה לאתר הבינלאומי?

ומה בנוגע למחירים? הובטח כי המחיר שנשלם בחנויות יהיה זהה למחיר הסופי שנשלם באתר האונליין של המותג בהזמנה מחו"ל. "עשינו את כל המאמצים שהמחיר הסופי שתשלמו בחנויות ישתווה למחיר שמונגש לישראלים דרך האתר, כולל המשלוח והמיסים, למעט שינויי שערי מטבע ומבצעים ממוקדים של המותג שלא יחולו בישראל", אמר אורי רייז, מייסד ובעלים של קבוצת 911 אופנה, בעלת הזיכיון הישראלי להפעלת alo yoga בישראל.

אתר ישראלי של המותג לא מתוכנן להיפתח כך שעבור צרכנים ישראלים האפשרות היא לרכוש פה, בחנויות הפיזיות או באתר הבינלאומי, ואם הבטחה למחיר זהה, אולי תעדיפו למדוד (ולהחליף במידת הצורך), באופן מקומי וישיר.

טווחי המחירים לפריטי המותג ינוע החל מ-60 שקל לגרביים ועד 1,300 שקל למעיל.

מהסטודיו לרכוב, alo yoga. יח"צ,
שילוב של אופנה ולייפסטייל עם סגנון לבוש שעובר מהסטודיו לרחוב, alo yoga/יח"צ

"שילוב של לייפסטייל עם פונקציונליות ואורח חיים בריא ומודע לסביבה"

alo yoga, הוא מותג לייפסטייל פרימיום שנוסד ב-2007 בלוס אנג'לס וחרט על דגלו לקדם יוגה בעולם, להפיץ את תנועת המיינדפולנס, להעניק השראה של wellness ולפתח קהילתיות.

דני האריס, מייסד ומנכ"ל alo yoga: "החלטה להיכנס לשוק הישראלי היא חלק מאסטרטגיית הצמיחה של המותג. אנחנו מתרגשים מהחיבור עם הקהילה הישראלית שלנו דרך החנויות החדשות. מודל ההתרחבות שלנו ממוקד בלהפיץ את התנועה, המיידפולנס והוולנס וזהו הצעד הראשון שלנו לקראת ההיכרות עם הקהילה הישראלית".

מחברת 911 אופנה נמסר: "אנחנו שמחים לצרף את המותג alo yoga לרשימת המותגים שאותם אנו מייצגים בישראל ומתרגשים לקשר בין הקהילה השוקקת לאחד המותגים החזקים בעולם הוולנס. alo הוא זיקוק של הרבה ערכים שאנחנו מאמינים בהם: שילוב של אופנה ולייפסטייל, מענה לצרכים פונקציונאליים ואורח חיים בריא ומודע לסביבה".

alo, כמו שאר המותגים שלנו, הוא מותג פורץ דרך, בעל אג'נדה ערכית ואחראית. הסיפור שלו הוא פרק מסעיר בעולם האופנה הבינלאומי, סיפור ייחודי שמשפיע על עולמות הקיימות, האחריות החברתית והסחר ההוגן בכל העולם. אנחנו בטוחים שהכניסה לשוק הישראלי תהיה סיפור הצלחה ומתרגשים להיות חלק מהקהילה העולמית של alo".

911 אופנה הוקמה ב-2001 על ידי אורי רייז מתוך חזון לחבר את המותגים הטובים בעולם ובישראל לקהל המקומי. החברה מייצגת מותגים בעלי אג'נדה ירוקה שתומכים בקיימות ובאחריות חברתית. בין המותגים שהיא מייצגת ומפיצה אפשר למצוא אתScotch & Soda ,Veja , AllSaints , Herschel : Nudie Jeans, Vagabond ואחרים.

911 אופנה היא בעלת רשת חנויות :story המונה 14 סניפים ברחבי ישראל, והיא מפעילה את אחד מאתרי הקומרס הפופולריים ביותר בישראל לאופנה ולייפסטייל.

alo yoga מגיע לישראל. יח"צ חו"ל,
alo yoga מגיע לישראל/יח"צ חו"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully