וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן רביב מונה למנכ"ל חברת Tailor-ED

18.1.2023 / 15:27

ערן רביב הוא המייסד של קמפוס IL, התכנית הלאומית ללמידה דיגיטלית של מערך הדיגיטל הלאומי וכיהן כמנכ"ל הארגון בשנים 2016-2021. בשנים 2011-2014 כיהן ערן כסמנכ"ל התוכן והחדשנות של עמותת תפוח

ערן רביב. יחצ,
ערן רביב/יחצ

חברת Tailor-ED הודיעה היום על מינויו של ערן רביב למנכ"ל החברה. חברת Tailor-ED מציעה פלטפורמת למידה מבוססת AI שייחודה ביכולת לבצע התאמה אישית של מסלולי הכשרה לכל עובד על בסיס סריקה חכמה של מיליוני פריטי תוכן בארגון ומחוצה לו.

ערן רביב הוא המייסד של קמפוס IL, התכנית הלאומית ללמידה דיגיטלית של מערך הדיגיטל הלאומי וכיהן כמנכ"ל הארגון בשנים 2016-2021. בשנים 2011-2014 כיהן ערן כסמנכ"ל התוכן והחדשנות של עמותת תפוח (Appleseeds Academy) ובשנת 2015 היה עמית מחקר ב- GovLab, מעבדת החדשנות של אוניברסיטת NYU. בשנה החולפת הוביל ערן את תחום הלמידה וההכשרות בחברת הסייבר ההגנתנית Cybereason. ערן הוא בוגר תואר ראשון במדעי המחשב ובפילוסופיה מהאוניברסיטה העברית ובוגר תואר שני של תכנית המנהלים "פילוסופיה, מידע ותרבות דיגיטלית" של אוניברסיטת תל אביב.

Tailor-ED הוקמה על ידי היזמות מעיין יבנה ויעל הרמתי, בוגרות אוניברסיטת סטנפורד והאקסלרטור Y Combinator, במטרה לקדם פתרונות למידה מותאמים אישית ("פרסונליזציה") מבוססי בינה מלאכותית. החברה זכתה בשנת 2019 במקום הראשון בתחרות ה- P.I.E Challenge בחסות קרן טראמפ ועמותת הבוגרים של 8200 מתוך 200 סטארטאפים שהתמודדו בתחרות.

החברה גייסה השקעות בסך של כ-5 מיליון דולר שכללו משקיעים כגון YC, Benson Oak Ventures, קרן ICI Funds, Lucas Ventures וד"ר אברהם כדר, שמכר לאחרונה את חברת בריינפופ תמורת 875 מיליון דולר. הפלטפורמה משרתת כיום מיליוני לומדים ולאחר סבב ההשקעה האחרון החליטו היזמיות להתרחב לשוק הלמידה הארגונית ובמסגרת החלטה זו לגייס מנכ"ל מקצועי להובלת התהליך וביסוס החברה בשוק הלמידה הארגונית.

"שוק התוכן, הלמידה וההכשרות הארגוניות עומד בפני רעידת אדמה", מעריך ערן רביב, "בעידן מערכות בינה מלאכותית דוגמת ה-GPT כל הנחות היסוד הארגוניות ביחס לזמן, איכות וקצב הפקת תוכן מתערערות ומשתנות מהבסיס. השילוב בין הצורך ההולך וגובר להיות בחזית הידע הטכנולוגי במציאות משתנה ודינמית ובין המיתון העולמי מצריך חדשנות, יצירתיות והחדרת טכנולוגיות חכמות שיאפשרו "Just in time learning" באופן המשתלב בשטף העבודה היומיומי ומעצים את הפרודוקטיביות במקום לעכב אותה. Tailor-ED שמה לעצמה למטרה לשנות את האופן שבו הלמידה משרתת את היעדים העסקיים של ארגונים באמצעות התאמה אישית וגמישה של תהליכי הלמידה לכל עובד ועובדת. מימוש הפוטנציאל של העובד לפי רצונו וצרכיו, הוא הכלי להצלחת גם העובד וכתוצאה מכך של החברה כולה".

מעיין יבנה, המנכ"לית היוצאת: "כמות הידע הארגוני גדלה ומשתנה בקצב כה מהיר, שלא מאפשר ליחידות התוכן וההכשרה בארגונים כיום לתת את המענה ההולם והרלוונטי. ארגונים שיידעו למנף טכנולוגיות AI ולצייד את העובדים שלהם בידע ובכישורים הרלוונטיים יהיו בעלי יתרון תחרותי משמעותי על פני ארגונים שימשיכו להישען על שיטות פיתוח תוכן מסורתיות. 20 שנות הניסיון העשיר של ערן בניהול ומומחיותו בעולמות הלמידה והטכנולוגיה יצעידו את Tailor-ED לחזית הארגונים המובילים בתחום בעולם."

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully