וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Autobrains מכריזה על גיוס הילה תבור לתפקיד מנהלת עסקים ראשית

18.1.2023 / 16:10

תבור שימשה לפני כן כ-VP of ADAS Business Development בחברת Mobileye, שם הובילה הן את המחלקה לפיתוחים מתקדמים והן הייתה אחראית על פיתוח עסקי ומכירות החברה

הילה תבור. אילן בן אודיז,
הילה תבור/אילן בן אודיז

חברת אוטובריינס (Autobrains), חלוצה בפיתוח מערכות עזר לנהג (ADAS) ונהיגה אוטונומית מלאה (AD) מבוססות בינה מלאכותית בלתי מונחית, מכריזה היום על גיוסה של הילה תבור, כמנהלת עסקים ראשית (Chief Business Officer). תבור שימשה לפני כן כ-VP of ADAS Business Development בחברת Mobileye, שם הובילה הן את המחלקה לפיתוחים מתקדמים והן הייתה אחראית על פיתוח עסקי ומכירות החברה במוצרי ADAS שלה מול יצרניות רכב גלובליות.

בתפקידה ב-Autobrains, תהיה תבור אחראית בין היתר על שותפויות עם יצרני רכב וספקי Tier-1 ברחבי העולם. היא מביאה עימה יותר מ-12 שנות ניסיון בתעשיית הרכב, אותן בילתה ב- Mobileye בהובלת ניצחונות אסטרטגיים והבטחת הדומיננטיות של החברה בשוק ה-ADAS, תוך סלילת הדרך לשווקים ולקוחות חדשים.

"הפתרונות שמוצעים היום בשוק ה-ADAS נמכרים בעיקר במתכונת של 'קופסה שחורה' ותלויים בהיצע של חומרה ספציפית. לעומת זאת יצרני רכב וספקי Tier-1 מחפשים דווקא יותר גמישות ויכולת הסתגלות מצד שותפי מערכות ה-ADAS שלהם, וזה בדיוק מה ש- Autobrainsמציעה: טכנולוגיות בעלות יכולת הסתגלות עם הגדרות מודולריות שאינן תלויות בחומרה ספציפית ויכולות להיות מוטמעות בארכיטקטורה של המערכות הקיימות של יצרן הרכב או הספק ומותאמות באופן אישי לצרכיהם" מסרה תבור. "הפתרונות האגנוסטים לחומרה של Autobrains מציעים דרך חכמה יותר, חסכונית יותר ויעילה יותר להביא בטיחות וטכנולוגיות מתקדמות לשוק ההמונים. אני מצפה להרחיב את הנוכחות הבינלאומית שלנו תוך סיוע ליצרני רכב ודרך כך גם לנהגים ונוסעים. אלו זמנים חשובים הן עבור Autobrains כחברה והן עבור טכנולוגיות AD ו-ADAS בתעשיית הרכב".

לפני שהגיעה ל- Mobileyeתבור מילאה תפקידים בכירים בתחום הנדסת התוכנה וניהול פרויקטים והשלימה תואר ראשון במדעי המחשב ומתמטיקה באוניברסיטת בר אילן.

יגאל רייכלגאוז, מנכ"ל אוטובריינס מסר: "הילה מביאה איתה ידע מגוון ועשיר, קשרים ענפים בתעשייה ותובנות אסטרטגיות לצוות Autobrains. אנחנו מצפים לשילוב של כל היכולות האלו בחברה, במטרה לחשוף את פריצת הדרך שהטכנולוגיה של Autobrainsמאפשרת בפני גורמים נוספים בתעשייה".

הטכנולוגיות של Autobrains יעילות, גמישות ואינן תלויות בחומרה ספציפית, ובצירוף המודולריות של הפיצ'רים שלה, החברה מציעה פתרונות לכל רמות ה- ADASוה- ADאשר יכולות להיות מוטמעות בכל סביבת חומרה ותוכנה בשילוב מערכות קיימות של לקוחותיה. טכנולוגיית החברה, המבוססת בינה מלאכותית בלתי מונחית נותנת מענה לדרישות התעשייה לאימוץ גישה אחרת משל הפתרונות הקיימים בשוק כיום מאחר שאלו לא מאפשרים כיסוי מלא של מקרי קצה בלתי צפויים וזיהוי אובייקטים בלתי מוגדרים ללא שימוש באלגוריתמים מתקדמים, מבוססי למידה עצמית. יישומי הלמידה העצמית של Autobrains, שנועדו ללמוד כמו המוח האנושי דרך רשתות עצביות ולעבד מידע באותו אופן כמו בני אדם, פותרים את האתגרים הללו.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully