וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו זה רשמי: הפניקס רוכש 25 מיליארד שקל מנכסי פסגות

19.1.2023 / 9:53

אבנר חדד, מנכ"ל הפניקס בית השקעות: "רכישת הנכסים היא מהלך נוסף במימוש אסטרטגיית הצמיחה של בית ההשקעות והקבוצה כולה, על ידי יצירת ערך מרכישות ומיזוגים של נכסים בעלי סינרגיה מובהקת ומניצול היתרון התחרותי של קסם בשוק הקרנות בישראל"

אבנר חדד. טומי הרפז,
מנכ"ל הפניקס בית השקעות אבנר חדד/טומי הרפז

הפניקס בית ההשקעות מודיע על רכישת 25 מיליארד שקל נכסי קרנות סל, קרנות אקטיביות וניהול תיקים מפסגות. עיתוי העסקה והמהירות שבה בוצעה מעידים יותר מכל על יכולותיו של בית ההשקעות בקליטת היקף נכסים משמעותי בזמן קצר, בהענקת שירות למאות אלפי הלקוחות הפרטיים וליועצים הפיננסיים במגוון המוצרים של בית ההשקעות. כמו כן מעיד הדבר על הדינמיות ועוצמת הקבוצה ביכולת לזהות ולנצל הזדמנויות עסקיות לאור שינויים המתרחשים בשוק. הקרנות אשר ירכשו מפסגות ימוזגו לתוך קסם וכך גם כל פעילות ניהול התיקים שתירכש, תמוזג עתה לחברת ניהול התיקים של בית ההשקעות.

רכישת הנכסים של פסגות היא מהלך נוסף באסטרטגיית הצמיחה של בית ההשקעות ושל הקבוצה, להרחיב פעילות ניהול הנכסים על ידי ביצוע מיזוגים ורכישות. לקבוצת הפניקס יתרון מובהק בניהול השקעות עבור לקוחות בכל מגוון מוצרי ההשקעה במשק, דרך נכסים פנסיונים ועד נכסים פיננסים. רכישה זו מביאה לידי ביטוי את היכולת לייצר סינרגיה בעלות ערך כלכלי רב דרך מיזוג של נכסי קרנות וניהול תיקים לתוך בית ההשקעות. מהלך זה מקדם באופן משמעותי את אסטרטגיית הקבוצה להשיא ערך לבעלי מניותיה באמצעות בניית יכולות לתשואה דו ספרתית גבוהה בכל הפעילויות בקבוצה לרבות בדרך של מיזוגים ורכישות.

במהלך זה בית ההשקעות מבסס עצמו כגורם המוביל בשוק, מחזק את יכולותיו בכל תחומי הליבה בהן הוא עוסק ומשפר את המענה הכולל ללקוחות הקבוצה וליועצים הפיננסיים.

אבנר חדד, מנכ"ל הפניקס בית השקעות: "רכישת הנכסים היא מהלך נוסף במימוש אסטרטגיית הצמיחה של בית ההשקעות והקבוצה כולה על ידי יצירת ערך מרכישות ומיזוגים של נכסים בעלי סינרגיה מובהקת ומניצול היתרון התחרותי של קסם בשוק הקרנות בישראל. לקוחות פסגות יצטרפו למאות אלפי לקוחות הפניקס בית השקעות המוביל בישראל ויהינו מעוצמת הקבוצה ויכולותיה בתחום ניהול ההשקעות ומגוון השירותים הפיננסים שהיא מעניקה".

את פסגות ייצגו עורכי הדין יעקב אנוך, עודד אופק, דודי יעקבי וליהיא בכר ממשרד מ. פירון. את הפניקס ייצגו עורכי הדין אברהמי וול, שרית פרלמוטר שוגרמן והדר זיו ממשרד פישר בכר חן.

  • עוד באותו נושא:
  • הפניקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully