וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת FireArc וארגון SOS אירחו את תערוכת "ציפור נפש"

19.1.2023 / 12:49

כיום, ישנם בישראל מעל ל-5,000 אנשים המוגדרים הלומי קרב, הם בריאים לחלוטין מבחינה גופנית. חברת FireArc ערכה אירוע זה לטובת רתימת אנשי ממשל, צבא ומשפיענים על מנת להביא לחקיקה בנושא, להעלות מודעות לנושא חשוב זה ובעיקר בכדי לעודד את שילוב הלומי והלומות קרב

קמפיין להעלאת המודעות לפוסט טראומה. יחצ,
מנכ"ל firearc איתי צ'זיק יחד עם יערית שושן, יזמית התערוכה/יחצ

חברת FireArc Technologies המפתחת טכנולוגיות חדשניות בעולם הדיגיטל והמרקטינג חברה לארגון sos המסייע לנפגעי פוסט טראומה ויחד ערכו מפגש בין עובדי החברה לבין יוזמי תערוכת "ציפור נפש" שהוצגה בניו יורק בנובמבר האחרון במטרה להעלות מודעות לנפגעי פוסט טראומה לאחר שירות צבאי קרבי.

כיום, ישנם בישראל מעל ל-5,000 אנשים המוגדרים הלומי קרב, הם בריאים לחלוטין מבחינה גופנית, אך סובלים מתופעות נפשיות שונות המשפיעות שנים רבות לאחר מכן בחייהם האזרחיים העלולות לפגוע בתפקודם היומיומי. רק אחוזים בודדים מהלוחמים והלוחמות מוכרים כיום באגף השיקום במשרד הביטחון כהלומי קרב וזוכים להכרה וטיפול ראוי ורבים מהם מוצאים עצמם מחוץ למעגל העבודה.

חברת FireArc ערכה אירוע זה לטובת רתימת אנשי ממשל, צבא ומשפיענים על מנת להביא לחקיקה בנושא, להעלות מודעות לנושא חשוב זה ובעיקר בכדי לעודד את שילובם של הלומי והלומות הקרב במגזר העסקי. קרן צ'יזיק, רעייתו של איתי, מנכ"ל חברת FireArc , אשר מתמודדת עם PTSD כפרמדיקית חי"ר לשעבר ופעילה למודעות, לקחה גם היא חלק באירוע.

קמפיין להעלאת המודעות לפוסט טראומה. יחצ,
בהצלחה בקמפיין/יחצ

באירוע נערך גם פאנל אותו הנחתה יערית שושן, יזמת התערוכה, בו השתתף גם ליאור ניר, דובר ארגון sos israel אשר חשף באומץ לב אישי גדול את התמודדותו עם פוסט טראומה והלם קרב משירותו הצבאי.

כרמית ונדר VP People בחברת FireArc ומטפלת רגשית בהכשרה: "הבחירה בפרויקט זה היתה לרגל חודש המודעות לבעלי מוגבלויות, אבל בתור מי שעוסקת באימון רגשי, אני יכולה להגיד שההתמודדות עם קושי רגשי היא מעבר לחודש, היא בכל דקה בחיים. לכן בחרנו בחברה להתמקד דווקא בתחום זה של PTSD במסגרת האחריות התאגידית שלנו. כל הצוות שלי ואני עובדים ללא לאות לשלב נפגעים והלומי קרב בצוותי הארגון, כספקים וכמרצים על מנת לפעול לחברה שוויונית ומכילה. הייתי יותר מגאה כשהעובדים והעובדות בארגון לקחו חלק פעיל בפאנל ושאלו שאלות על התמודדות יום יומית והביעו רצון עז לראות יותר הלומי קרב אצלנו בחברה. חלקם אף אמרו שזה המעט שאנו יכולים לעשות עבור ההקרבה האדירה שלהם. יותר מאשמח לראות ארגונים וחברות נוספות מביעים תמיכה באוכלוסיה זו ומשלבים הלומי קרב אצלם".

החברה מזמינה אורחים לתערוכה הייחודית והמרגשת, המוצגת במשרדיה באבא אבן 10, הרצליה עד התאריך 26.1 ומזמינה ארגונים נוספים לקחת חלק בהעלאת המודעות ושילובם מן המניין כעובדים וספקים ולהעביר את הבשורה.

  • עוד באותו נושא:
  • קמפיינים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully