וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוזמה חדשה: לודאיות למען דו קיום

19.1.2023 / 13:31

כמו לא מעט ערים, גם העיר לוד עברה טלטלה ביחסים בין ערבים ליהודים, כעת מנסים בעיר לאחות בין הצדדים בפרויקט מיוחד ומרגש בין נשים ערביות ויהודיות

לודאיות למען דו קיום. יחצ,
כן, בהחלט אפשר גם אחרת. לודאיות למען דו קיום/יחצ

השבוע הסתיים קורס מיוחד להכשרת דירקטוריות יהודיות וערביות בלוד. הקורס ביוזמת המכון היהודי ערבי שליד ההסתדרות, התקיים בעיר לוד כחלק ממערך פעילות רחב שנעשה על ידי המכון במטרה לצקת תוכן חדש ליחסי יהודים וערבים בעיר ובמקומות נוספים ולהעניק כלים לנשים להשתלב בשוק העבודה כדירקטוריות.

כחלק מהקורס למדו והתנסו הנשים בתכני ניהול, כלכלה, מהו דירקטוריון, תקציב וקבלת החלטות ובמקביל נערכו סדנאות שעסקו בדו קיום וחיבור בין יהודיות לערביות עם דגש על המתיחות בעיר שהייתה בשנה החולפת. במקביל הוקם בלוד פורום בני אברהם המורכב מאישים יהודים וערבים המבקשים לטפח דיאלוג בין תרבותי ולהצעיד את היחסים למסלול של סובלנות והבנה.

לודאיות למען דו קיום. יחצ,
למען עתיד טוב יותר/יחצ

מנכ"ל המכון פארוק עמרור וחבר ההנהלה משה בן עטר שיזמו את התכניות רואים בלוד מקום שצריך להוות סמל לחיים משותפים שיקרין על מקומות אחרים.

מנכ"ל המכון היהודי ערבי פארוק עמרור:" לוד היא עיר שעברה טלטלה לא קטנה ביחסים בין ערבים ליהודים, חשוב לנו היה לקיים בעיר זו קורס מיוחד לנשים ערביות ויהודיות מתוך כוונה כנה לחבר בין העמים ואין כמו נשים בכדי לאחות את השברים".

  • עוד באותו נושא:
  • לוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully