וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות גל הפיטורים: בהייטק ZESTER מגייסת עובדים בבאר שבע

19.1.2023 / 14:22

החברה מגדילה את שירותיה בארץ ובעולם ומגייסת עשרות עובדים במגוון תפקידים ביניהן: מפתחים עם ניסיון, מנהלי לקוחות ואנשי שירות תמיכה - למשרדיה הנמצאים בבאר שבע

קובי סלע. Zester,
קובי סלע, מנכ"ל ZESTER/Zester

ZESTER מערכת לניהול מסעדות הפועלת בארץ ובחו"ל מגדילה את כמות העובדים בכ - 50%. למרות גל הפיטורים בהיי טק, ZESTER מגדילה את שירותיה בארץ ובעולם ומגייסת עשרות עובדים במגוון תפקידים ביניהן: מפתחים עם ניסיון, מנהלי לקוחות ואנשי שירות תמיכה - למשרדיה הנמצאים בבאר שבע.

ZESTER הוקמה בשנת 2020 מההבנה כי מסעדות רבות בישראל ובעולם מתקשות להגיע לרווחיות, גם המצליחות ביותר. היזמים והמפתחים של טכנולוגיית ZESTER מאמינים שכדי שמסעדה תצליח היא חייבת להתבסס על מידע ונתונים ולהיעזר בטכנולוגיה ואכן משנת הקמתה ישנן הצלחות מרובות בתחום והחברה רק הולכת וגדלה בארץ ובעולם. המשרדים יושבים בבאר שבע מתוך אמונה שהנגב הוא העתיד של המדינה ואפשר לזכות פה בהון אנושי רחב וחסר תחליף.

קובי סלע, מנכ"ל ZESTER: "הקמנו את ZESTER מתוך הבנה שיש להכניס טכנולוגיה למסעדות כמו בשאר התחומים וללא התקדמות טכנולוגית מסעדות רבות יתקשו להגיע לרווחיות לאור יוקר המחייה ואתגרים כלכליים נוספים העומדים בפני מסעדנים בניהול השוטף. אנו נמצאים בבאר שבע כחלק מאידיאולוגיה שיש לפתח את הנגב על ידי חברות היי טק ואנו שמחים להיות חלק מתופעה משמעותית וחשובה זו".

להגשת קורות חיים לחצו כאן.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully