וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גדל בשנה: אתר הקניות קוויק, חוגג יומולדת, מעניק הטבה ומשיק בוט

עודכן לאחרונה: 19.1.2023 / 20:46

חברת קוויק, המציעה שירות משלוחי סופרמרקט, משיקה בימים אלו צ'אט-בוט חדשני לניהול הקניות הביתה. שירות זה, מוצע על רקע חגיגות יום ההולדת ה-4 של האתר, לצד הטבת "קוויקהולדת 4" במסגרתה תינתן הטבת 3+1 וחודש משלוחים חינם למצטרפים חדשים

קוויק-הולדת 4. יח"צ,
קוויק חוגגים יומולדת 4/יח"צ

פתקים זה הכי 2022: הכירו את הצ'אט בוט של קוויק

הכירו את הצ'אט בוט הייחודי שיחסוך לכם זמן יקר בניהול הקניות לבית. קוויק משיקים צ'אט-בוט ייחודי וראשון מסוגו בישראל לניהול הקניות שלכם, מעכשיו תוכלו להוסיף בקלות ובנוחות מוצרים לרשימת הקניות דרך הוואטסאפ.

הבוט החדשני פותח לאחרונה ונותן פתרון נוח למי שרוצה לחסוך זמן בתהליך הקניות לבית. כאשר הלקוח צריך מוצר כלשהו, הוא מוסיף את המוצר ישירות דרך צ'אט ייעודי (הבוט) באפליקציית הוואטסאפ ובאופן אוטומטי אותו מוצר נכנס לרשימת הקניות באתר.

בנוסף, ניתן להוסיף אנשים לניהול רשימת הקנייה באתר, כך שבני משפחה או שותפים לדירה יכולים להוסיף באופן עצמאי את המוצרים שהם רוצים, ואלו יעברו, כאמור, לרשימת הקניות באתר.

בקרוב הבוט ישתדרג עוד יותר ויוכל לחסוך ללקוח אפילו יותר זמן, כך שיהיה ניתן לסרוק ברקוד של מוצר ספציפי, שיתווסף ישירות לתוך העגלה.

הדגמה של הצ'אט בוט "בשיחה" עם לקוח

הכירו את הצ'אט בוט שיחסוך לכם זמן יקר בניהול הקניות לבית - קוויק/יחצ

"קוויקולדת" יש רק פעם בשנה

את הצ'אט בוט החדש מציגה קוויק על רקע חגיגות יום ההולדת ה-4 לאתר, לכבודו יוצע מבצע "קוויקהולדת 4" ותוענק ללקוחות הטבת 3+1 (הזול מביניהם), מתנה על עשרות מוצרים, ביניהם: חיתולי האגיס פרידום דריי, סדרת 99 קלוריות טבעול, מעדני דניאלה ודנונה פרו, משקאות סויה תנובה אלטרנטיב, שוקולד מילקה, פסטה אסם, קולה וזירו 1.5 ליטר ועוד.

במסגרת ההטבה, קונים ארבעה מהמוצרים המסומנים באתר (מוצרים זהים) ומקבלים אחד מהם חינם. 1+3 על הזול מביניהם, עד ליום 19/1 או גמר המלאי.

מוגבל למימוש אחד של כל מבצע בכל קנייה. בכפוף לתנאי השימוש באתר. משלוח מהיום להיום עד השעה 16:00 בהתאם לזמינות חלונות האספקה באתר.

בנוסף, האתר מציע חודש שלם של משלוחים חינם ל-30 יום למצטרפים חדשים בלבד בהזמנות מעל 250 שקל.

את כלל המוצרים ניתן לקבל במשלוח מהיר מהיום להיום, וכן באמצעות שירות של איסוף עצמי מבלי לצאת מהרכב ממגוון נקודות איסוף ברחבי הארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully