וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדקנו: כך תוכלו לקבל כסף בחזרה על כל קנייה

בשיתוף max

עודכן לאחרונה: 30.1.2023 / 10:06

קיימת התלבטות רבה בקרב לקוחות סביב ההחלטה איזה כרטיס אשראי לבחור מבין האופציות הרבות בשוק. אוקסנה שמחוב מצאה את הכרטיס שצובר לה נקודות לקניות: "אחרי ארבעה חודשי שימוש הצטברו לי 400 ₪ בגיפט קארד איתם קניתי נעלי ריצה חדשות"

זוג צעיר מאושר חוגג כרטיס אשראי מחשב. ShutterStock
"מאז שהנפקתי כרטיס maxBack לפני כשנתיים הוא הפך לכרטיס האשראי העיקרי שלי"/ShutterStock

ייתכן שלאחר שתפשפשו בזיכרון תוכלו להצביע על הפעם בה קיבלתם מוצר כלשהו בתמורה לנקודות, הרווחתם כרטיס כניסה חינם במבצע של 1+1 או זכיתם להנחה בלעדית ללקוחות הכרטיס בלבד. זה טוב ויפה אבל מה עם כרטיס שעובד בשבילכם כל הזמן, בכל קנייה? כאלו אין הרבה.

כרטיס האשראי maxBack של חברת max הוא בדיוק כרטיס כזה. בשנה הראשונה, על כל קנייה בו מקבל המשתמש החזר של 1% על כל הקניות בכרטיס (עבור עסקאות שאינן מול מוסדות המדינה).

כל ההחזרים הללו מצטברים לכדי סכום כסף בכל חודש. כך, ללא כל שינוי בהרגלי הצריכה הקיימים שלכם ובלי צורך לקנות מעבר למה שאתם רגילים - אתם מקבלים כסף בחזרה ויכולים להוציא אותו מבלי להכניס שוב את היד לארנק. לדוגמה, אם קניתם בחודש מסוים ב-10,000 ₪ דלק, בגדים, אוכל, חוגים לילדים ועוד, גיפט קארד על סך 100 ש"ח יחכה לכם באפליקציית max, אותו ניתן לממש בלמעלה ממאה רשתות ישראליות בולטות, הזמינות בפריסה ארצית וברכישה און-ליין.

כרטיס שמביא ערך אמיתי

"מאז שהנפקתי כרטיס maxBack לפני כשנתיים הוא הפך לכרטיס האשראי העיקרי שלי", אומרת אוקסנה שמחוב, מנטורית NLP המתגוררת בבת ים "אני מבצעת את כל הרכישות שלי בכרטיס כחלק מהשגרה הקבועה: קניות בסופר, תשלומי ארנונה חשמל ומים, בגדים וכו' ופשוט מצטברות לי נקודות למימוש בהמון רשתות גדולות שאני נוהגת לקנות בהן בקביעות גם ככה. אחרי ארבעה חודשי שימוש עם הוצאות של כ-10,000 בממוצע לחודש הצטברו לי 400 ש"ח בגיפט קארד נכנסתי לחנות של אדידס וקניתי איתם נעלי ריצה חדשות. יש גם אפשרות להשתמש באונליין.

אישה בחורה צעירה שמחה מאושרת כרטיס אשראי מחשב. ShutterStock
"אפליקציית max מאוד קלה ונוחה לשימוש"/ShutterStock

איך מממשים את הקאשבק?

"אפליקציית max מאוד קלה ונוחה לשימוש וניתן לראות בה את פירוט ההוצאות בכרטיס האשראי ואת סכום הגיפטקארד שהצטבר באותו החודש. זה דיגיטלי, נגיש והכל במקום אחד. כשאני רוצה להשתמש אני רואה שם מה הסכום שהצטבר ובלחיצת כפתור ממירה אותו לגיפט קארד דיגיטלי שאני מראה בחנות. זה שימוש קליל, פשוט ונוח מאוד. חוץ מהגיפט קארד יש יתרונות נוספים: זו מסגרת חוץ בנקאית. יש אפשרות ללקיחת הלוואה, בה השתמשתי כבר פעמיים. בשנה הראשונה אין דמי כרטיס ולאחר מכן לא גובים אותם ממי שהוציא סכום מסוים.

"גם בעלי ואחותי הזמינו את כרטיס maxBack", מוסיפה אוקסנה, יש אפשרות באפליקציה לצרף חברים ובני משפחה כחלק מהטבת חבר מביא חבר' ללקוחות max כשעל כל מצטרף קיבלתי גיפט קארד של 50 ₪".

לפרטים והזמנת כרטיס maxBack>>

חשוב לדעת

המרואיינת היא עובדת לשעבר ב-max. כפוף לתנאי ההצטרפות ולתקנון מועדון maxBack [לתקנון] | צבירת נקודות maxBack מתבצעת בגין עסקאות בכרטיס, כהגדרתן בתקנון | ההחזר יתבצע באמצעות כרטיס GiftCard של max ובכפוף לתנאיו | אי עמידה בפירעון ההלוואה / האשראי עלול לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל. בכפוף לתנאי ההצטרפות, לתנאי החיתום ולאישור המלווה: מקס | לא ניתן לצבור יותר מ-2,000 נקודות בשנה קלנדרית ולא ניתן לצבור יותר מ-6,000 נקודות סה"כ בכרטיס בתקופת הצבירה | לא ניתן להמיר פחות מ-75 נקודות, ולא ניתן להמיר את סל הנקודות לפני מועד החיוב השני ממועד הפעלת הכרטיס | יחס צבירה בשנה הראשונה - 1%. יחס צבירה החל מהשנה השנייה - 0.75% | יחס צבירה בעסקאות מול מוסדות המדינה: בשנה הראשונה - 0.5% והחל מהשנה השנייה - 0.375% פטור מדמי כרטיס לשנה הראשונה: פטור מלא מעמלת דמי הכרטיס למשך 12 חודשים ממועד הנפקת הכרטיס, וכל עוד הכרטיס משויך למועדון maxBack | בתום תקופת ההטבה, ייגבו דמי כרטיס חודשיים בסך 19.90 ₪ או בסכום אחר, כפי שישתנה מעת לעת בהתאם לתעריפון העמלות של max [(תעריפון עמלות)
תכנית הפינוקים: הכרטיס מצורף לתכנית הפינוקים וההטבות של max, בכפוף לתקנון הפינוקים ואתר ההטבות [תקנון פינוקים]. ככל שהלקוח מצורף למסלול מועדוני תעופה בכרטיסים אחרים, עסקאות שתבוצענה בכרטיס זה לא יזכו בצבירת נקודות למועדוני תעופה.

בשיתוף max
  • עוד באותו נושא:
  • max
  • מקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully