וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מירית לא האמינה שאין קאץ'. ואז היא טסה ללונדון בחינם, עם בן הזוג

בשיתוף max

31.1.2023 / 13:44

מירית טסה לבירת אנגליה ואילו תומר הטיס את כל העובדים שלו בחינם לרומא, זאת הודות לנקודות שצברו בכרטיס האשראי SKYMAX - המאפשרות לטוס בכל חברות התעופה, כולל לואו קוסט

זוג מצטלם סלפי במהלך טיול בעיר לונדון על רקע הביג בן. ShutterStock
"הכל עובד בקלות דרך אתר SKYMAX להזמנת טיסות"/ShutterStock

מירית קסורלה לא האמינה שאין פה קאץ'. היא נכנסה לאתר SKYMAX ולאחר כמה קליקים מצאה עצמה עם כרטיסי טיסה חינם ללונדון לה ולבן זוגה. כל עלות הכרטיסים שולמה באמצעות נקודות שצברה מירית בשימושה היומיומי בכרטיס האשראי SKYMAX של חברת max.

"תמיד היו לי מספר כרטיסי אשראי וזה הכרטיס הראשון שנותן לי להשתמש בנקודות להזמנת טיסות בלי צורך בתוספת, כשהכל עובד בקלות דרך אתר SKYMAX להזמנת טיסות", היא אומרת. "בכרטיס אשראי אחר שהחזקתי היה צורך להתקשר לחברה כדי להמיר נקודות כלליות בנקודות טיסה וגם קיבלתי יחס המרה פחות טוב".

גם תומר ברקול הופתע מהקלות והאטרקטיביות בצבירת נקודות לטיסה כמנהל סוכנות ביטוח פנסיוני, הוא מורגל ומיומן בבדיקת מספרים מכל הכיוונים ואיתור הערך הגבוה ביותר בהצעות שונות. לאחר בדיקה של כרטיסי אשראי רבים הגיע למסקנה שיחס הנקודות הנצבר לטיסות בכרטיס האשראי SKYMAX הוא המשתלם ביותר. "על פחות הוצאה אתה מקבל יותר נקודות לטיסות", כהגדרתו.

טיסה עם ילדים. ShutterStock
"מקניות של קצת יותר משנה הצלחתי לקבל שבעה כרטיסי טיסה באל-על"/ShutterStock

נקודות SKYMAX מימנו לי את הנופש השנתי לעובדי החברה

"השימוש שלי בכרטיס אשראי הוא משמעותי והבנתי שאני יכול למנף את ההוצאות הרבות לטובת קבלת טיסות לחו"ל. מצאתי שכרטיס SKYMAX הכי משתלם לי. ובאמת, מקניות של קצת יותר משנה הצלחתי לקבל שבעה כרטיסי טיסה באל-על, מה שסגר לי מצוין את פינת הנופש השנתי לעובדי החברה. טסנו כולנו לרומא, בלי שהייתי צריך לשלם בכלל על עלות הטיסות", מספר תומר.

כרטיס האשראי SKYMAX עובד בצורה פשוטה ויעילה שלא מצריכה כל פעולה שונה מהרגיל: מבצעים את הקניות באמצעות הכרטיס, צוברים נקודות ואיתן טסים לחו"ל. ל-SKYMAX צבירת נקודות משתלמת מאוד: על כל 160 שקלים שמוציאים בעסקאות הנעשות באמצעותו צוברים נקודה אחת להזמנת טיסה (כשמדובר בתשלום חשבונות שוטפים כמו ארנונה וחשמל מתקבלת נקודה אחת על כל 320 שקלים). כלומר: אם הוצאתם החודש 4,800 ש"ח בכרטיס - תקבלו 30 נקודות. בכרטיסים מתחרים, לעומת זאת, הצבירה היא נקודה אחת על כל הוצאה של 250 ש"ח. כך שעם SKYMAX ניתן להגיע לטיסה החינמית הרבה יותר מהר. את הנקודות להזמנת טיסה או חופשה בארץ או בחו"ל ניתן לממש באתר SKYMAX . אם מעוניינים להזמין עוד לפני צבירת מלוא הנקודות הדרושות, ניתן להשלים את הפער בתשלום כספי. המחירים המוצגים באתר הם סופיים - ללא תשלומים נוספים, דוגמת מיסי נמל.

"לא רק שלא משלמים מיסי נמל, גם לא צריך להזמין את כרטיסי הטיסה דרך חברת נסיעות או להמיר את הנקודות. עושים את הכל בצורה פשוטה דרך אתר SKYMAX ", אומרת מירית ומוסיפה. "מבחינת ההיצע באתר היו הרבה אופציות ויעדים מגוונים כי יש שם הרבה חברות תעופה, כולל לואו קוסט"

"השימוש באמת מאוד פשוט", מסכים תומר. "לא הייתי צריך לדבר עם אף אחד, אלא עשיתי את הכל דרך האתר - שהוא מאוד ידידותי ומכווין. אפשר לראות למה מספיקות הנקודות הקיימות וכמה צריך להשלים עבור יעדים יקרים יותר. חצי שעה אחרי שהחלטנו על היעד - כבר היינו עם כרטיסי טיסה ביד".

מירית ותומר מספרים שהעבירו את כל הוצאותיהם לכרטיס האשראי SKYMAX ושלשניהם כבר יש מספיק נקודות כדי לממש טיסות נוספות. "הבן שלי בדיוק חזר אתמול מלונדון, לשם נסע על חשבון נקודות SKYMAX", מעדכנת מירית. "אני ממליצה על הכרטיס להמון אנשים מסביבי. למרות שיש לי כרטיס אשראי נוסף, אני חושבת פעמיים אם להשתמש בו ולא ב-SKYMAX ועושה את זה רק כשהוא מציע הטבה ייחודית. ובכלל, SKYMAX מציע מלבד נקודות הטיסה גם הטבות ופינוקים אחרים, כרטיסים של 1+1 להופעות סרטים וכו'".

"SKYMAX הוא כרטיס האשראי העיקרי בו אני משתמש כיום ואני מאוד ממליץ לאנשים להוציא אותו", מסכם תומר. "אנחנו כבר חושבים על הנופש הבא, וברור שכשנחליט על היעד - המקום הראשון שנכנס אליו יהיה אתר SKYMAX, כדי לבדוק מה ניתן לקבל בו עבור נקודות".

לפרטים והזמנת כרטיס אשראי SKYMAX >>

מה הישראלים אורזים לפני חופשה בחו"ל. יחסי ציבור, ShutterStock
"חצי שעה אחרי שהחלטנו על היעד - כבר היינו עם כרטיסי טיסה ביד"/ShutterStock, יחסי ציבור

חשוב לדעת:

אי עמידה בפירעון ההלוואה / האשראי עלול לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל, בכפוף לתנאי החיתום ולאישור המלווה: max | הנפקת כרטיס SKYMAX כפופה לתנאי ההצטרפות, לאישור max ולתנאי הכרטיס וההטבות | צבירת נקודות תתבצע כנגד ביצוע 'עסקאות' כהגדרתן בתקנון SKYMAX | צבירת נקודות ומימושן במסגרת אתר SKYMAX בכפוף לתנאי השימוש באתר, בהתאם לתקנון SKYMAX ובאמצעות כרטיס SKYMAX בלבד | השירות ניתן על ידי חברת סמארטאייר תל אביב בע"מ ובאחריותה הבלעדית | המוצרים / השירותים (לרבות מחיריהם טיבם, איכותם, איחורים/ביטולים או דחיית טיסות וכיו"ב) באחריותם הבלעדית של בתי העסק וחברת סמארטאייר תל אביב בע"מ, בלבד | max אינה צד לעסקאות המבוצעות באתר ואינה נושאת באחריות בגינן | max ו/או סמארטאייר תל אביב בע"מ רשאיות לשנות או לבטל את המבצע / ההטבה בכל עת וללא הודעה מוקדמת | התמונות להמחשה בלבד | יחס ההמרה כיום הוא 160 ₪ = 1 נקודת SKYMAX, אך מובהר כי max רשאית לשנות את יחס ההמרה ואת תנאי התקנון מעת לעת, כפי שיפורסם באתר SKYMAX | בעסקאות מול מוסדות המדינה, כמו הדואר וחברת חשמל יחס ההמרה הוא 320 ₪ = 1 נקודת SKYMAX (ללא הגבלה על גובה העסקאות) |
פטור מדמי כרטיס לשנה הראשונה: פטור מלא מעמלת דמי הכרטיס למשך 12 חודשים ממועד הנפקת הכרטיס, וכל עוד הכרטיס משויך למועדון SKYMAX | הטבה אחת ללקוח (ברמת ת.ז.) | בתום תקופת ההטבה, ייגבו דמי כרטיס חודשיים בסך 19.90 ₪ או בסכום אחר, כפי שישתנה מעת לעת בהתאם לתעריפון העמלות של max.

בשיתוף max
  • עוד באותו נושא:
  • max
  • מקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully