וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתבר שגם אתם יכולים לטוס לחופשת סקי בחינם

בשיתוף max

24.1.2023 / 13:44

החורף אידיאלי לחופשת סקי באירופה. שורה של אתרי סקי ביבשת נגישים לתייר הישראלי בטיסות Low Cost. אז איך ניתן להזמין טיסה, אפילו בחינם, בתמורה לנקודות שצוברים בכרטיס האשראי ומהם היעדים המומלצים לחורף הקרוב? סוכן נסיעות של SKYMAX עם היעדים הנבחרים

אתר הסקי של בנסקו, בולגריה. ShutterStock
אתר הסקי של בנסקו, בולגריה/ShutterStock

החורף כבר בעיצומו ובעוד שבישראל זה לרוב לא באמת אומר הרבה מעבר ליום אפרורי וקצת גשום פה ושם, באירופה - העוברת גל קור רציני השנה - המשמעות היא שלג רב. לכן אין זמן אידיאלי מזה לנסוע לחופשת סקי כיפית באחד ממבחר אתרי הסקי הפרוסים ברחבי היבשת הסמוכה לנו.

רבים מאתרי הסקי נמצאים במיקום שאינו רחוק משדות תעופה אליו מגיעות טיסות Low Cost ישירות מישראל, מה שהופך את המחיר לנוח במיוחד ואת הטיסה לקלה ולחסרת טרטורי קונקשנים למיניהם.

כרטיסי אשראי שונים הקיימים בשוק מאפשרים לצבור נקודות ולהשתמש בהן כקרדיט לרכישת כרטיסי טיסה, שהות במלונות וחבילות נופש. אך קיים שוני בין הכרטיסים. כרטיס האשראי SKYMAX של חברת max ייחודי בכך שהוא מאפשר לטוס בכל חברות התעופה, כולל לואו קוסט. בנוסף, יחס צבירת הנקודות משתלם ביותר: על כל 160 ₪ שמוציאים בכרטיס האשראי, מקבלים נקודת SKYMAX אחת (בתשלום למוסדות מקבלים נקודה אחת על כל הוצאה של 320 ₪). המשמעות היא שהוצאה של 5,000 ₪ בחודש מייצרת נקודות בשווי של 375 ₪ בשנה (כל נקודה שווה שקל אחד).

את הנקודות ניתן לממש להזמנת טיסה, מלון או חבילה באתר SKYMAX כשהמחיר המופיע באתר הוא מחיר סופי, ללא תוספות תשלום כמיסי נמל ושאר אותיות קטנות. עוד מספק אתר SKYMAX שירות לקוחות במייל ובטלפון. מבחר הטיסות זהה לזה שיופיע בכל אתר נסיעות.

סקי ואל טורנס האלפים הצרפתיים. ShutterStock
סקי ואל טורנס האלפים הצרפתיים/ShutterStock

יעדי הסקי הנבחרים לחורף 2023

ביקשנו מליאור בוסו, מומחה לחופשות סקי מאתר SKYMAX להמליץ לנו על יעדי סקי נבחרים לחורף הזה, אליהם ניתן להגיע בקלות ובזול עם נקודות SKYMAX.

אנדורה, ספרד

על הגבול בין ספרד לדרום צרפת שוכנת אנדורה, מדינה עצמאית קטנטנה, עם אוכלוסייה של כ-77,000 איש. המינימליזם הזה לא עוצר מבעדה להציע מרחב גלישת סקי גדול ואיכותי וכן בתי מלון טובים ומתחמי ספא. משטחי הסקי מתאימים גם לגולשים מתחילים. מי שיהיה מעוניין ללמוד לגלוש שם - יוכל ללמוד בקבוצה או לשכור מדריך פרטי. יתרון משמעותי של אנדורה הוא שחופשות הסקי בה - וכן עלויות ההדרכה - זולות משמעותית לעומת אתרים בולטים יותר באירופה.

איך מגיעים: בטיסה ישירה לברצלונה שבספרד או לטולוז שבצרפת, ומשם נסיעה של כשעה וחצי.

בנסקו, בולגריה

עוד יעד זול מהרגיל. בולגריה היא באופן כללי מדינה זולה לתיירים, וכך גם אתר הסקי הידוע שלה בעיירה בנסקו. מרחב הגלישה שלו משתרע על פני 250 ק"מ - לא שטח שנחשב גדול, אבל מי צריך יותר? כמו עם אנדורה, גם כאן מתאים המרחב לגולשים מתחילים. מי שמעוניין לעשות וויקנד ארוך של סקי בהחלט ימצא את עצמו כאן ויוכל לבחור משורה ארוכה של בתי מלון בכל הרמות ולסעוד במסעדות טובות. עוד יש בעיירה מתחמי ספא מצוינים. "מקום אידיאלי לחופשת סקי במחיר הוגן", מסכם ליאור בוסו.

איך מגיעים: טיסה ישירה לסופיה ומשם נסיעה של כשעה וחצי.

דולומיטים, איטליה

רכס הרי הדולמיטים בצפון איטליה הוא חלק מהרי האלפים. מרחב הגלישה שבו חולש על 650 ק"מ, מה שהופך אותו לאחד ממרחבי הגלישה הגדולים בעולם. האתר מתאים לגולשים בכל הרמות, לזוגות ולמשפחות. "כולם מקבלים שם מענה", מבטיח בוסו. כשמדובר בלינה, ניתן לבחור מבין העיירות הקטנות הממוקמות באזור ומאפשרות ליהנות מאווירה ייחודית. כמובן שגם אוכל איטלקי משובח נמצא בשפע. מהמלון לאתר הסקי ניתן להגיע בקלות באמצעות רכבל לשירותם של הגולשים.

איך מגיעים? טיסה ישירה למילאנו או לברגמו ומשם נסיעה של כ-3-4 שעות.

שלושת העמקים, האלפים הצרפתיים

עוד מרחב גלישה שהוא מהגדולים שיש: 600 ק"מ הכוללים כ-200 מסלולי גלישה. מכאן ניתן להבין שבאזור מוצעים מסלולים המתאימים לכל הרמות - מהמתחיל ביותר ועד למקצוען האמיתי. "היתרון בשלושת העמקים הוא שהעיירות בהן לנים שוכנות ממש בלב אתרי הסקי", אומר בוסו. "יוצאים מהמלון - וכבר נמצאים במגלשה, ללא צורך ברכבל. כך גם חוזרים בקלות מהגלישה".

איך מגיעים? טיסה ישירה לליון שבצרפת או לג'נבה שבשווייץ ומשם נסיעה של כשעתיים.

מיירופן, סאן אנטון ואישגיל באוסטריה

אתרי הגלישה באוסטריה מזוהים בעיקר עם קהל צעיר. מעבר למסלולי גלישה שונים ומגוונים - כולל כאלו שכלל אינם סלולים ולכן מתאימים לגולשים מתקדמים ולגולשי סנובורד, הם מציעים גם חיי לילה המשופעים במסיבות ובברים. אתרי הסקי האוסטרים נחשבים לכאלו ברמה גבוהה. השלג בהם עמוק, רמת התחזוק שלהם מיטיבית ומרחבי הגלישה - מצוינים. "זו חופשת סקי באוריינטציה צעירה ובאווירה טובה", אומר בוסו.

איך מגיעים: טיסה ישירה לציריך שבשוויץ או למינכן שבגרמניה ומשם נסיעה של כשעתיים.

קיבלתם חשק להחליק את הרגליים למגלשיים?

לפרטים והזמנת כרטיס אשראי skymax>>

חופשת סקי באנדורה. ShutterStock
חופשת סקי באנדורה/ShutterStock

חשוב לדעת:

אי עמידה בפירעון ההלוואה / האשראי עלול לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל, בכפוף לתנאי החיתום ולאישור המלווה: max | הנפקת כרטיס SKYMAX כפופה לתנאי ההצטרפות, לאישור max ולתנאי הכרטיס וההטבות | צבירת נקודות תתבצע כנגד ביצוע 'עסקאות' כהגדרתן בתקנון SKYMAX | צבירת נקודות ומימושן במסגרת אתר SKYMAX בכפוף לתנאי השימוש באתר, בהתאם לתקנון SKYMAX ובאמצעות כרטיס SKYMAX בלבד | השירות ניתן על ידי חברת סמארטאייר תל אביב בע"מ ובאחריותה הבלעדית | המוצרים / השירותים (לרבות מחיריהם טיבם, איכותם, איחורים/ביטולים או דחיית טיסות וכיו"ב) באחריותם הבלעדית של בתי העסק וחברת סמארטאייר תל אביב בע"מ, בלבד | max אינה צד לעסקאות המבוצעות באתר ואינה נושאת באחריות בגינן | max ו/או סמארטאייר תל אביב בע"מ רשאיות לשנות או לבטל את המבצע / ההטבה בכל עת וללא הודעה מוקדמת | התמונות להמחשה בלבד | יחס ההמרה כיום הוא 160 ₪ = 1 נקודת SKYMAX, אך מובהר כי max רשאית לשנות את יחס ההמרה ואת תנאי התקנון מעת לעת, כפי שיפורסם באתר SKYMAX | בעסקאות מול מוסדות המדינה, כמו הדואר וחברת חשמל יחס ההמרה הוא 320 ₪ = 1 נקודת SKYMAX (ללא הגבלה על גובה העסקאות) |
פטור מדמי כרטיס לשנה הראשונה: פטור מלא מעמלת דמי הכרטיס למשך 12 חודשים ממועד הנפקת הכרטיס, וכל עוד הכרטיס משויך למועדון SKYMAX | הטבה אחת ללקוח (ברמת ת.ז.) | בתום תקופת ההטבה, ייגבו דמי כרטיס חודשיים בסך 19.90 ₪ או בסכום אחר, כפי שישתנה מעת לעת בהתאם לתעריפון העמלות של max.

בשיתוף max
  • עוד באותו נושא:
  • max
  • מקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully