וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייפון בבלנדר? חברת הפינטק תציע אשראי ללקוחות איידיגיטל

עודכן לאחרונה: 23.1.2023 / 12:16

בלנדר חתמה על שת"פ עם רשת אידיגיטל משווקת מוצרי Apple בישראל. פלטפורמת התשלומים תוטמע בחנויות הרשת ובאתר החברה. המשמעות: ניתן יהיה לרכוש מוצרים באשראי צרכני שיועמד על ידי החברה בנקודות המכירה, כולל המקוונות

אייפון 14 פרו. ShutterStock
אייפון בתשלומים? בלנדר תעמיד אשראי צרכני לרשות הרוכשים ב-1,000 שקל ומעלה/ShutterStock

בלנדר ישראל ממשיכה להתרחב בתחום ה-Buy Now Pay Later וחתמה על שיתוף פעולה עם רשת אידיגיטל ואידיגיטל גודיז יבואנית Apple בישראל. במסגרת השת"פ פלטפורמת התשלומים blenderPay תוטמע כעת ב- 26 חנויות הרשת ברחבי הארץ ובאתר החברה.

החל מהיום, יוכלו הלקוחות לרכוש את מוצרי הרשת בפריסת תשלומים רחבה, בהוראת קבע מחוץ למסגרת האשראי באמצעות הטכנולוגיה של בלנדר. בכל רכישה של 1000 שקל ומעלה, ניתן יהיה לקבל פריסת תשלומים רחבה של עד 36 תשלומים באמצעות blenderPay.

הפלטפורמה הטכנולוגית המתקדמת של בלנדר יודעת לבחון בתוך שניות בודדות את תמהיל העסקה ולאשרה. היתרון המשמעותי ללקוח הוא היכולת לבצע עסקה גדולה בתשלומים מבלי לפגוע במסגרת האשראי וכל זאת באופן דיגיטלי מלא ללא טפסים ובירוקרטיה.

מדובר בהתרחבות נוספת של blenderPay שצמחה השנה באופן משמעותי עם כניסה חזקה לרשתות גדולות ומשמעותיות גם בחנויות הפיזיות וגם באונליין. פתרון האונליין של blenderPay הינו ייחודי בענף ומאפשר השלמת רכישה גדולה באופן דיגיטלי פשוט בלחיצת כפתור. לאחרונה הודיעה בלנדר על הקמת מיזם משותף עם בנק הפועלים לאשראי בנקודות מכירה. פעילות אשר תרחיב משמעותית את פעילות blenderPay ותהווה חיזוק משמעותי להובלת תחום הBNPL בישראל.

גיל סתיו, בלנדר. סיון פרג',
גיל סתיו, מנכ"ל בלנדר ישראל/סיון פרג'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully