וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הישראלית שתתעד את החוויה ברשת הלונה פארקים הגדולה בעולם

עודכן לאחרונה: 23.1.2023 / 10:46

"סיקס פלאגס", רשת פארקי השעשועים מהגדולות בעולם בחרה בשירותי התיעוד החוויתי של "פוםוום" הישראלית. החברה תספק לראשונה את שירותי התיעוד החוויתי שלה ב- 11 פארקי השעשועים הגדולים של Six Flags ברחבי ארה"ב

זוג בלונה פארק. ShutterStock
כבר לא הפלאש שמבזיק בדיוק ברגע שבו עצמתם את העיניים/ShutterStock

חברת פוםוום, המפתחת ומספקת פתרונות צילום דיגיטלי מבוססי בינה מלאכותית (AI) לשוק הגלובאלי של פארקי השעשועים והאטרקציות, הודיעה על התקשרות במזכר הבנות עם ענקית פארקי השעשועים האמריקאית Six Flags Entertainment Corporation. Six flags, מפעילת הפארקים מהגדולות ומהוותיקות בעולם, זאת, בעקבות זכייתה במכרז במסגרתו תספק פוםוום את שירותי הצילום החוויתי שלה ב- 11 פארקי שעשועים הגדולים של Six Flags בארה"ב. מדובר בשיתוף פעולה ראשון בין הצדדים.

בהתאם למזכר ההבנות, יפעלו Six Flags והחברה להתקשר בהסכם מחייב למתן שירותי החברה לתקופה של חמש שנים, במודל חלוקת הכנסות בין הצדדים כפי שיקבע בהסכם.

בכפוף לחתימת ההסכם, פוםוום צפויה להתחיל בתהליך מדורג של הטמעה דיגיטלית בפארקים אלה, כולל מערכות וידאו, במהלך הרבעון הראשון של שנת 2023, אשר להערכת החברה יושלם עד תום שנת 2024.

זוג בלונה פארק. ShutterStock
לנצור את הרגע - וכמובן, לשתף אותו/ShutterStock

זיהוי תיעוד והפצה של תמונות המבלים בפארק

Six Flags Entertainment Corporation היא אחת ממפעילות פארקי השעשועים הגדולות והוותיקות בעולם והגדולה בארה"ב. להערכת הנהלת החברה, התקשרות החברה עם Six Flags בהסכם מחייב כאמור (ככל שיחתם) תהווה הסכם מהותי ואסטרטגי עבור החברה ובעל חשיבות להמשך צמיחתה והתפתחותה העסקית.

זכייה חדשה זו מתווספת לזכייה אסטרטגית נוספת, עליה הודיעה החברה בדצמבר 2022, במכרז גלובאלי לחמש שנים של אחד מלקוחותיה האסטרטגיים הכולל, בנוסף למתן שירותי תיעוד חוויתי באתרי הלקוח הקיימים, גם כניסה משותפת לשוק היפני ולאתר חדש ביפן בשנת 2023.

יהודה מינקוביץ, מנכ"ל פוםוום, מסר: "אנו נרגשים להודיע על זכייתנו במכרז הדגל של Six Flags, הממצבת את החברה בקדמת תעשיית הפארקים והאטרקציות העולמית, ובשוק האמריקאי בפרט. הזכייה מהווה אבן דרך חשובה ואסטרטגית בצמיחת החברה, ובמסגרתה אנו נערכים לחתימת ההסכם הסופי אשר צפוי להביא לגידול משמעותי בהכנסות, שיפור ברווחיות הגולמית ובהכנסה הממוצעת מלקוח בארה"ב.

כמו כן, לזכייה זו צפויה להיות השפעה משמעותית על הרווחיות בשורה התחתונה ככל שנתקדם בהשלמת ההטמעות בפארקים אלה. ברצוני להודות לצוותים המצוינים שלנו על תרומתם לזכייה. אנו ממשיכים בעשייה וממוקדים בהמשך צמיחה והתרחבות על ידי התקשרות בשיתופי פעולה אסטרטגיים עם קבוצות גדולות נוספות בתעשייה."

מתן מנדלבאום, Managing Director US, פוםוום, מסר: "זכייתנו במכרז של Six Flags, מהקבוצות המובילות בשוק פארקי השעשועים הגלובאלי, היא הבעת אמון חזקה ביכולות החברה לחולל מהפך דיגיטלי בתעשיית הצילום החוויתי בפארקים. בהיותה של Six Flags חברה ציבורית ותיקה ומבוססת, לזכייה במכרז קדם תהליך קפדני שנמשך כשנה, בסופו פוםוום גברה על מספר מתחרים גלובליים בכל הפרמטרים, כולל בחדשנות טכנולוגית, ליין מגוון וייחודי של מוצרים ותכנים דיגיטליים ותשתית אופרטיבית מוכחת.

הזכייה לא רק מכפילה בקירוב את מספר האתרים בהם אנו פועלים בארה"ב, אלא משנה את התמהיל, למוטה פארקי שעשועים, שנחשבים לעוגנים חזקים ורווחיים. אנו מאמינים כי הזכייה היא פתח להתקשרויות עם שותפים אסטרטגיים נוספים ולהגדלת היקפי הפעילות שלנו בשוק האמריקאי."


פוםוום בע"מ, הנסחרת בבורסה לני"ע בת"א (ת"א: פומו; PMVM), מפתחת ומספקת פתרונות ושירותי צילום חוויתי דיגיטליים מבוססי בינה מלאכותית (AI) לשוק הגלובאלי של פארקי השעשועים ואירועים חווייתיים מרובי משתתפים, הנאמד במיליארדי דולרים. מערכת ה- AI שפיתחה החברה מבוססת על טכנולוגיה פורצת דרך המאפשרת הרכבת פרופיל דיגיטלי של המשתמש ללא מגע יד אדם, זיהוי, תיעוד המשתמש והפצת תמונות בזמן אמת ובאופן אוטומטי. החברה מספקת ללקוחותיה פלטפורמה לשיתוף, הפצה ומכירה של התיעוד שנאסף באירועים כאמור עם המשתתפים בהם, תוך עמידה בתקינה בינלאומית בתחום אבטחת מידע והגנת הפרטיות.

לחברה הסכמים בלעדיים עם עשרות פארקי שעשועים באירופה ובארה"ב, ופוטנציאל גישה לעשרות מיליוני מבקרים מידי שנה. מטה החברה ממוקם בתל אביב, ולה משרדים גם באירופה ובארה"ב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully