וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחת פנים: המהפך של רשת פרופורציה

23.1.2023 / 13:28

רשת מרפאות האסתטיקה מסכמת מהלך מתיחת פנים והעתקת סניפי הרשת למרכזי הערים. בימים אלה משיקה סניף חדש בנתניה בהשקעה כוללת של כמיליון שקל

פרופורציה. יחצ,
פרופורציה/יחצ

רשת מרפאות "פרופורציה", מסכמת מהלך מתיחת פנים, העברה ושדרוג של סניפי הרשת. במסגרת תהליך השדרוג, הועברו סניפי הרשת למקומות נחשקים במרכזי הערים, ובתוך כך כל סניף וסניף עבר שדרוג עיצובי והרחבה, הן מבחינת מספר וגודל חדרי הטיפולים והן מבחינת מגוון הטיפולים המוצעים ללקוחות, הלובי, פינות הישיבה והשטחים הציבוריים.

רק השנה, הושקו מחדש סניפי באר שבע, חיפה, פתח תקווה, ראשון לציון, רחובות ונתניה. קדמו להם סניפי תל אביב, חדרה, אשדוד ואשקלון. בתהליך ההתחדשות הושם דגש על עיצוב מרהיבים וחדשניים, על מכשירים אסתטיים מתקדמים מהטובים בעולם והוספת חדרי טיפולים. הושקעו מחשבה ומשאבים רבים, ששדרגו באופן משמעותי את תנאי הטיפול של מטופלי הרשת, הכל לטובת יישור קו עם הקונספט אותו מובילה החברה, המבוסס על אסתטיקה, נוחות, נגישות וחוויה כוללת.

אבי שלום, מנכ"ל ובעלים רשת מרפאות פרופורציה מוסר: "כרשת מובילה בישראל, בעלת הטכנולוגיה המתקדמת ביותר בעולם, השמת דגש על המכשור, הציוד והחומרים - חברה שרואה באסתטיקה ערך עליון - הוחלט על מהלך של מתיחת פנים ושדרוג כל סניפי הרשת. בתוך כך, הושקו מחדש סניפים מובילים והועתקו למרכזי הערים, על מנת לשדרג את הנגישות ואת הנראות של כל סניף וסניף. כאשר מגיעים לסניפים של פרופורציה מרגישים את האיכות והסטייל. לרשת סגנון עיצובי זהה, הסניפים ממוקמים תמיד בקומות גבוהות, עם חלונות גדולים ונוף מדהים. מהלך השדרוג הארצי מחזק את המסר המרכזי של הרשת: 'פרופורציה-ללכת על בטוח', שהרי מדובר ברשת הוותיקה בישראל, הפועלת מזה כ-34 שנים, ביציבות וניסיון, ונהנית מרמת שביעות רצון גבוהה במיוחד של המטופלים בכל התחומים, הסרת שיער ואסתטיקה".

בימים אלה משיקה הרשת את סניף נתניה מחדש, בהשקעה כוללת של כמיליון שקל. הסניף החדש משתרע על שטח של למעלה מ 200 מ"ר, בקניון עיר ימים הנחשק, אשר נחשב לוקיישן מנצח בעיר נתניה. הסניף החדש מעוצב במראה יוקרתי ועכשווי, מאובזר במכשור אסתטי מהמתקדמים בעולם, וכולל מספר רב של חדרי טיפול מרווחים בעיצוב חדשני ועם נוף משגע. עם השקתו יחליף את פעילות הסניף הוותיק הממוקם ברחבי העיר.

בסניף נתניה החדש של "פרופורציה" יוצעו מגוון רחב של טיפולים חדשים לצד וותיקים, המיקום המרכזי יאפשר למטופלים להגיע בנוחות ובקלות, למיקום מרכזי עם שפע חניה, לצד תחושת התחדשות מרעננת. בסניף מוצעים טיפולי הסרת שיער בלייזר בטכנולוגיית הלייזר המתקדמת "סופרנו טיטניום", מגוון רחב של טיפולי אנטיאייג'ינג ודרמו אסתטיקה בידי טובי הרופאים, טיפולים להצרת היקפים וחיטוב הגוף בטכנולוגיית קור חדשנית cryolipolysis ובהמשך גם ניתוחים פלסטיים. בכל חדרי הטיפול בסניף נמצא מכשור הסרת שיער בלייזר המתקדם והחדיש ביותר בטכנולוגיית "סופרנו טיטניום".

כתובת : קניון עיר ימים, קומה 7. לתאום פגישת ייעוץ 5599*

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully