וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חטיבת ניהול ההון של בנק רוטשילד בישראל מתרחבת ומגייסת בנקאים, בהם בכירים, ממגוון בנקים

24.1.2023 / 8:20

לאחר שבאוגוסט האחרון הכריז בנק ההשקעות הרב לאומי על פתיחת נציגות ישראלית של חטיבת ניהול ההון, הודיעה היום החטיבה כי אל הצוות המקומי מצטרפים הבנקאים אורן שפירא, נוח גורדון ורותם גרינפלד, שישמשו כמנהלי לקוחות

חטיבת ניהול ההון בישראל של בנק רוטשילד ושות' בישראל מתרחבת, ומצרפת אל שורותיה בנקאים, בהם בנקאים בכירים, ממגוון בנקים. לאחר שבאוגוסט האחרון הכריז בנק ההשקעות הרב לאומי על פתיחת נציגות ישראלית של חטיבת ניהול ההון, הודיעה היום החטיבה כי אל הצוות המקומי מצטרפים הבנקאים אורן שפירא, נוח גורדון ורותם גרינפלד, שישמשו כמנהלי לקוחות.

ישראל מהווה שוק חשוב עבור קבוצת רוטשילד ושות' בכלל, ועם פוטנציאל אדיר לחטיבת ניהול ההון שלה בפרט. החטיבה מספקת ייעוץ השקעות, כמו גם ניהול תיקים ושירותי ייעוץ למשפחות מבוססות וליזמים. פתיחת הנציגות של חטיבת ניהול ההון בישראל נעשתה כחלק מראייה אסטרטגית של הקבוצה להשקיע בשווקים בהם הבנק כבר ביסס קשרים ומוניטין.

אורן שפירא. יחצ,
אורן שפירא/יחצ

אורן שפירא, שישמש כמנהל קשרי לקוחות בכיר בחטיבת ניהול ההון של בנק רוטשילד בישראל, מצטרף לחטיבה מהבנק השוויצרי UBS, שם שימש כמנהל צוות. לשפירא ניסיון של יותר מ-25 שנה בתחום ניהול ההשקעות והבנקאות המקומית והגלובלית. הוא בעל תואר ראשון בכלכלה, התמחות במימון ומערכות מידע מהמכללה למנהל.

נוח גורדון. יחצ,
נוח גורדון/יחצ

נוח גורדון, שישמש כמנהל קשרי לקוחות בכיר בחטיבה גם הוא, עבד בבנק דיסקונט במשך 17 שנים, ובתפקידו האחרון שימש כמנהל מגזר באגף בנקאות פרטית בבנק. הוא בוגר תואר ראשון בהצטיינות בכלכלה מהמכללה למנהל, ותואר שני במנהל עסקים מהקריה האקדמית אונו.

רותם גרינפלד. יחצ,
רותם גרינפלד/יחצ

רותם גרינפלד

רותם גרינפלד, שתכהן כמנהלת קשרי לקוחות בחטיבה, היא בעלת ניסיון עשיר בתחום ניהול הון של לקוחות אמידים במגוון מוסדות פיננסיים ביניהם קרדיט סוויס, הבנק השני בגודלו בשווייץ, פמילי אופיס מוביל בישראל ובנק הפועלים. היא בעלת תואר ראשון בהצטיינות בכלכלה וניהול מהמכללה למנהל.

גרי ליבנת, מנכ"ל בנק רוטשילד ושות' ניהול הון בישראל, מסר כי "ישראל מהווה שוק חשוב בעבור קבוצת רוטשילד ושות' בכלל ועם פוטנציאל אדיר לחטיבת ניהול ההון שלה בפרט. אנו שמחים מאוד על הצטרפותם של אורן, נוח ורותם לצוות, ובטוחים כי ניסיונם המצטבר ארוך השנים בתחום ניהול ההון יהווה תרומה משמעותית לתמיכה באסטרטגית ביסוס בנק רוטשילד בישראל".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully