וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלי אלכוהול וסיגריות: קינג סטור תקים סופרמרקטים חדשים

23.1.2023 / 14:44

קינג סטור המוכרת בעיקר במגזר וביישובים מעורבים, תשקיע כ - 100 מיליון שקל בפתיחת סניפים חדשים ברחבי ישראל. הרשת, שתפנה מעתה גם לקהל הרחב במגזר היהודי, נמנעת ממכירת סיגריות, מוצרי טבק ואלכוהול

מג'די כתאני מנכ"ל קינג סטור. בכר נאסר,
מנכ"ל קינג סטור מג'די כתאני/בכר נאסר

רשת הסופרמרקטים הגדולה קינג סטור פועלת בישראל בעשור האחרון וחולשת על 22 סניפים ברחבי הארץ, ביניהם: באר שבע, ראש העין, קלנסווה, דלית אלכרמל, חיפה, עכו, כרמיאל, נוף הגליל ועוד. היום, מציגה הרשת תכנית אסטרטגית רחבה - 'קינג סטור 2030' הכוללת פריצה לשוק הקמעונאות הרחב בישראל בשנים הקרובות - ופונה לקהל היהודי הרחב.

הרשת המציגה בנוסף לסל המוצרים הישראלים המוכרים, גם תוצרת מגוונת רחבה מהמגזר הערבי, מודיעה כעת על כניסה לערים נוספות ועל הגעה לקהל הרחב. מנכ"ל הרשת מג'די כתאני הציג היום תכנית אסטרטגית הכוללת כניסה מאסיבית לשוק הקמעונאות הרחב בישראל - הנקראת קינג סטור 2030. במסגרת התכנית, מתכוונים ברשת לפתוח בשנים הקרובות מספר סניפים, בהשקעה כוללת של 100 מיליון שקל. בין הערים הנבחרות, בהן צפויים להיפתח סניפים חדשים: גוש דן, רמלה, כפר סבא, נתניה ועוד, בנוסף לפתיחה של סניפים גדולים, לרשת קיים פורמט שכונתי בתוך הערים דוגמת ת"א.

עובדת קינג סטור. בכר נאסר,
מוצרים ייחודיים. קינג סטור/בכר נאסר

בסיור לתקשורת שנערך היום בחנות הדגל של החברה בראש העין, אמר מנכ"ל הרשת מג'די כתאני: "כתפיסה, רשת קינג סטור שונה מרשתות אחרות. אנו מאמינים שכדי לחזק את הכלכלה חשוב לתת צ'אנס אמיתי ליצרנים הקטנים וליבואנים הקטנים. לכן, על המדפים שלנו תוכלו למצוא את כל המוצרים שאתם מכירים ומוצרים נוספים שלא תראו בסופרים אחרים. ברשת קינג סטור יש גם שפע של משקאות קלים ומוגזים המיובאים במיוחד מטורקיה במגוון טעמים מיוחדים, שוקולדים וממתקים שונים.

"ברשת שלנו תוכלו לקנות מוצרים אותנטיים וייחודיים, שחלקם מגיעים מיצרנים מהחברה הערבית. למשל - מוצרי חלב דוגמת לאבנה, לאבנה כדורים, לאבנה עם תוספות, יוגורט לשתייה, ג'בן ערבי המגיעים מעשר מחלבות בוטיק שונות בחברה הערבית, סלטים מיוחדים המגיעים מיצרנים שונים - לוקאליים, ארציים ובינלאומיים. הייחודיות במוצרים המגיעים אל הרשת נובעת מאיכות המוצרים וממגוון הטעמים. אנחנו עושים את כל המאמצים כדי להביא לקהל הקונים את הסל האיכותי ביותר והמשתלם ביותר".

בסניפי רשת קינג סטור ברחבי ישראל, ניתן לראות מוצרים מגוונים וייחודיים רבים. בשל טעמים דתיים וערכיים בחנויות הרשת לא נמכרים משקאות חריפים. הרשת רואה את עצמה כסוכן שינוי ובעלת תפקיד חברתי ודוגלת בחינוך לאורח חיים בריא בהתאם לערכים שחרטה על דגלה, אי לכך הרשת קיבלה החלטה אסטרטגית לא למכור מוצרי טבק בסניפי הרשת.

  • עוד באותו נושא:
  • סופרמרקט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully