וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלי משרד, אבל בשווי של 12 מיליארד דולר: השוק החדש של DEEL

עודכן לאחרונה: 23.1.2023 / 15:06

חברת Deel נכנסת לתחום מוצרי התוכנה לניהול משאבי אנוש ומשיקה את מערכת ניהול העובדים Deel-HR. בנוסף, חושפת החברה מספר נתונים פיננסיים ביניהם הגעה לקצב הכנסות שנתי של 295 מיליון דולר ARR ואשרור הערכת השווי שפורסמה מוקדם יותר השנה: 12 מיליארד דולר

אלכס בואזיז ושואו וואנג. יח"צ,
מייסדי DEEL, שואו וואנג ואלכס בואזיז. הערכת שווי של 12 מיליארד דולר/יח"צ

חברת ה-HRtech הישראלית-אמריקאית Deel הודיעה היום כי היא משיקה מספר מוצרים לניהול עובדים ובראשן תוכנת SaaS חדשה שתאפשר למנהלות ומנהלי HR לנהל את כל המשאב האנושי מתוך מערכת מרכזית אחת. בכך דיל משלימה מהלך כולל אשר מאפשר לחברות לקבל את כל הכלים הדרושים להעסקה, ניהול, ותשלום לעובדים במקום אחד המותאם לכל מודלי ההעסקה ולחוקי העבודה במעל 150 מדינות.

לאחרונה פורסם כי צוותי HR מתפעלים בממוצע 16 מערכות שונות לניהול המשאב האנושי בארגון בנוסף לשלל טבלאות אקסל ידניות. דיל משיקה היום מערכת Full-Stack HR אשר תתן מענה כולל לכל האספקטים של ניהול העובדים השוטף, ביניהם: מסד הנתונים הארגוני (people directory), ייצור דו"חות, ניהול הרשאות, מבנה ארגוני (org chart), ניהול תהליכי קליטה והפרדות מעובדים, הטבות (benefits), רישום ימי חופשה/מחלה, הגשת החזרי הוצאות ועוד.

דיל 2. DEEL, צילום מסך
מתוך המערכת שתהיה זמינה בחינם לחברות של עד 200 עובדים/צילום מסך, DEEL

ארגונים מעל ל-200 עובדים יחסכו כ-20,000 דולר בשנה

המערכת החדשה לניהול עובדים תהיה זמינה בחינם לחברות של עד 200 עובדים, ולחברות של למעלה מ-200 עובדים המחיר יהיה ביחס לכמות העובדים. מודל זה יחסוך לחברות בממוצע כ-$20,000 בשנה בעלויות תוכנה לניהול עובדים.

כמו כן, דיל משיקה מספר תוספים (Plug-ins) נילווים לסלאק ו-Microsoft Teams אשר משלימים את עבודת DeelHR אך מהווים ממשק UI נוח יותר לעובדים עצמם לבקש ימי חופשה, להפנות חברים למשרות בחברה, לתכנן אג'נדה לפגישות 1:1 ועוד.

ההשקה של מערכת ניהול העובדים מגיעה בתזמון שבו Deel מסכמת את שנת 2022 עם קצב הכנסות שנתי של $295 מיליון ARR, עלייה של למעלה מ-400% ביחס לתחילת השנה שעברה ($57 מיליון ARR), ובכך ממשיכה דיל להיות אחת החברות המהירות בעולם בקצב הגידול בהכנסות חוזרות. כמו כן, החברה מפרסמת כי עברה לרווח תפעולי (EBITDA Positive) מאז חודש ספטמבר האחרון.

שנת 2022 אפיינה את החברה במספר רכישות של חברות ביניהן חברת השכר הבינלאומית PayGroup (שנסחרה בבורסה האוסטרלית עד הרכישה), LegalPad המתמחה במתן שירותי ויזות/הגירה וCapbase המתמחה ברישום וניהול ממשל תאגידי לסטרטאפים שפותחים חברה אמריקאית.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
דיל 1. DEEL, צילום מסך
נכנסים לתחום ארגון משאבי אנוש. מסך מתוך מערכת הניהול/צילום מסך, DEEL

12 מילירד דולר בלי משרדים

בנוסף, במהלך שנה שעברה דיל חתמה על מספר שיתופי פעולה אסטרטגיים אשר אפשרו לה להטמיע במוצר שלה שירותים נלווים הנפוצים בקרב מעסיקים גלובליים, כגון: בדיקות רקע, השכרת משרדים של wework וכן שליחה ואיסוף ציוד מחשוב לכל העולם.

כיום, בשווי של 12 מיליארד דולר, דיל משרתת למעלה מ-15,000 לקוחות ביניהם: Nike, Klarna, Shopify, Reddit, Subway. החברה מעסיקה מעל 2,100 עובדים אשר מפוזרים על פני 100 מדינות (מתוכן כ-60 בישראל); לחברה אין משרדים והיא דוגלת במודל העסקה מבוזר (fully remote) המאפשר לעובדים לעבוד בגמישות מכל מקום בעולם.

אלכס בואזיז, מייסד ומנכ"ל :Deel "עשינו מהפכה בשוק ההעסקה הבינלאומי וכעת אנחנו מתכוונים לעשות מהפכה בכל תעשיית ה-HR. מוצרים שמפשטים בצורה קיצונית את עבודת מנהלי ומנהלות משאבי האנוש מקדמים אותנו עוד צעד לעבר המטרה שלנו לאפשר למיליוני אנשים מוכשרים לעבוד עבור החברות הטובות בעולם".

דיל 3. DEEL, צילום מסך
"עשינו מהפכה בשוק ההעסקה העולמי ואנחנו מתכוונים לעשות מהפכה בתעשיית ה-HR" אומר המנכ"ל, אלכס בואזיז/צילום מסך, DEEL

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully