וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פראט אנד ויטני תבחן הצעות רכישה למפעל בצפון

עודכן לאחרונה: 24.1.2023 / 8:21

פראט אנד ויטני הודיעה כי לאחר שקיבלה ארבע פניות מגורמים שונים המתעניינים ברכישת טכנולוגיית להבים, היא תבחן הצעות רכישה שיוגשו על ידם. בדיון שנערך בוועדת הכספים מתחו חברי כנסת ביקורת על משרד הביטחון שאינו פועל אצל האמריקאים בנושא

עובדי טכנולוגיית להבים באסיפת מחאה. דוברות ההסתדרות,
עובדי טכנולוגיית להבים בחצר המפעל. התפתחויות חיוביות מבחינתם/דוברות ההסתדרות

בדיון שנערך בוועדת הכספים בכנסת, מתחו כמה מחברי הוועדה ביקורת על נציג משרד הביטחון. הנוכחים תהו מדוע אין המשרד, שהוא מהלקוחות הגדולים של חברת פראט אנד ויטני, שהודיעה על כוונתה להתנהל לקראת סגירת מפעל טכנולגיית להבים, פועל אצל האמריקאים ומתלה עסקאות עם יצרנית המנועים בהמשך ייצור הלהבים בישראל.

ח"כ משה גפני, יו"ר הוועדה, הודיע כי יוסיף ויזמן דיון מיוחד של ועדת הכספים בעניין הסגירה המתוכננת של המפעל, שתוביל לפיטרוים של קרוב ל-1,000 עובדים, באזור שאינו משופע באפשרויות תעסוקה אלטרנטיביות.

משה גפני, השבעת הממשלה, 29 בדצמבר 2023. ראובן קסטרו
יו"ר ועדת הכספים, ח"כ משה גפני. גם ועדת הכספים תדון בסגירה המתוכננת של המפעל בצפון/ראובן קסטרו

אלא שהבשורה מעוררת התקווה לעובדי המפעל ונציגיהם, הגיעה דווקא מכיוון הבעלים: פראט אנד ויטני, שבעבר הייתה מוכנה רק לאשר כי קיבלה פניות מכמה גורמים שהתעניינו ברכישת המפעל מידיה, מבהירה היום כי כל הארבעה התבקשו להגיש הצעות שייבחנו על ידי הנהלת החברה.

עתה מקווים העובדים כי מהלך זה מעיד על נכונות אמיתית מצד הבעלים למכירת המפעל כחלופה לסגירתו וכי אין בדברים משום ניסיון למשוך זמן, נוכח הידיעה כי הלחץ הציבורי המופעל על מערכת הביטחון הישראלית, עתיד לשאת פרי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully