וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הביקוש לכספות רק גדל: חברת בריקסטון צפויה לפתוח עוד שני מתחמים

24.1.2023 / 9:25

בריקסטון, שבבעלותה שני מתחמי כספות מאובטחים בת"א וירושלים, תפתח בשנת 2023 עוד שני מתחמים בתל אביב ובחיפה בהשקעה של 6 מיליון שקל למתחם

דביר אינדיג. מורג ביטן,
מנכ"ל בריקסטון דביר אינדיג/מורג ביטן

חברת בריקסטון, שבבעלותה שני מתחמי כספות מאובטחים בת"א וירושלים, תפתח בשנת 2023 עוד שני מתחמים חדשים בהשקעה של 6 מיליון שקל למתחם. אחד המתחמים יהיה מתחם כספות אוטומטי בתל אביב והשני ייפתח בחיפה.

הקמת מתחמי הכספות הפרטים נובעת מהעובדה שהבנקים הגדולים צמצמו את מספר סניפי הבנק ובמקביל סגרו חדרי כספות (גם מתחם בריקסטון בירושלים ממוקם במתחם כספות לשעבר של בנק דיסקונט). המתחם בירושלים מציין בימים אלו שנה לפתיחתו, ובמסגרת זו החליטה הנהלת החברה שכל מי ששוכר כספת חדשה ברבעון הנוכחי יקבל הטבה מיוחדת - ביטוח חינם לשווי תכולת כספת של 50,000 דולר.

במהלך החודשיים האחרונים התפתחה תופעה חדשה במתחם הכספות של חברת בריקסטון בירושלים - שכירת כספות לאחסון לדג'ר - ארנק דיגיטלי מוצפן על דיסק און קי, ובו הגישה להשקעות במטבעות קריפטוגרפיים כמו ביטקוין, אתריום, לייטקוין ואחרים.

תופעה זו היא תוצאות של המקרים החוזרים ונשנים של משקיעים שאיבדו את הלדג'ר שלהם (Ledger) - הארנק האלקטרוני המוטבע בדיסק און קי, ובו כל הגישה אל המטבעות הווירטואליים. בשל העובדה שאין כל אפשרות לשחזר את הלדג'ר, איבדו אותם משקיעים את כל חסכונותיהם במטבעות הללו.

בלדג'ר שכזה יש סכנה שיאבד או ייגנב, ולא תהיה כל אפשרות לשחזר את הגישה אל הכספים אשר הושקעו באותם מטבעות. לאחרונה התפרסם מקרה שבו ישראלית איבדה את הדיסק און קי שלה ובו כל המידע על חסכונותיה במטבעות וירטואליים (ביטקוין) וכך נבלעו חסכונותיה בתהומות הנשייה.

  • עוד באותו נושא:
  • כספות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully