וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"לית טויס אר אס סיגל כספי הודיעה על פרישה

25.1.2023 / 10:11

בתקופת כהונתה של סיגל כספי, טויס אר אס היתה בין הרשתות החלוצות שנכנסו לשיתוף פעולה עם וולט, שת"פ המאפשר הזמנת צעצועים ומשחקים באמצעות שליחי וולט בערים רבות בארץ

סיגל כספי. אלעד גוטמן,
xhk fxph/אלעד גוטמן

מנכ"ל רשת 'טויס אר אס', סיגל כספי, הודיעה על סיום תפקידה לאחר ששימשה למעלה מ 5 שנים בתפקיד.

כספי הגיעה להישגים משמעותייים במסגרת תפקידה האחרון, בין היתר: פתיחת ושידרוג 10 סניפים ברחבי הארץ, השקת אפליקציית קופונים שצברה מעל 350,000 יוזרים פעילים ומהווה את מועדון הלקוחות של החברה, השקת אתר סחר חדש המספק חווית גלישה יחודית ומאפשר משלוחים "מהיום להיום", בכל רחבי הארץ.

כמו כן בתקופת כהונתה של סיגל כספי, טויס אר אס היתה בין הרשתות החלוצות שנכנסו לשיתוף פעולה עם וולט, שת"פ המאפשר הזמנת צעצועים ומשחקים באמצעות שליחי וולט בערים רבות בארץ.

כספי השיקה לראשונה בישראל רשת חדשה למוצרי תינוקות Babies R us (בייביז אר אס) ובמהלך 2022 נפתחו שני סניפים ראשונים באשדוד ובכפר סבא. לאחרונה הושק גם בית קפה ראשון לילדים Geoffrey Café בתוך החנות החדשה בכפר סבא.

במהלך משבר הקורונה היתה כספי חברה ב"ועד הפעולה של התאגדות רשתות המסחר" ופעלה רבות בתקשורת ומול גורמי הממשל על מנת לסייע לרשתות הקמעונאיות לצלוח את אתגרי התקופה.
ב-2021 נבחרה סיגל כספי כחברת נשיאות של "לשכת המסחר תל-אביב-יפו" ופעילה שם כחברת הנהלה וכחברה בועדת הכספים.

לדברי סיגל כספי: "ב - 5 השנים האחרונות טויס אר אס הפכה לביתי השני, האתגרים שליוו אותי לאורך השנים לא היו פשוטים: הסביבה המשתנה, התחרותיות הגוברת, מגיפת הקורונה. אך יחד עם זאת, תמיד פעלנו מתוך הישגיות ושאיפה למצוינות- שמרנו על מעמדינו כרשת הצעצעים המובילה בישראל, ואני גאה בכל מה שהשגנו. אני בטוחה שהחברה כיום חזקה, מצוינת ובשלה להתמודד בצורה מיטבית עם התחרות בשוק".

חברת טויס אר אס נמצאת בבעלות פישמן רשתות והיא מונה 30 סניפים ברחבי הארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully