וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אראל ענבר מונה לסמנכ"ל התפעול של קבוצת FLY EAST

25.1.2023 / 10:15

לענבר ניסיון ורקע ניהולי של 15 שנים בחברות תעופה ותיירות בארץ, בהן עסק בתחומים רבים בהם רכש ומסחר, גיבוש תוכניות עבודה, ניהול מערכות, ניהול כח אדם, הפקה ואחריות על פרויקטים גדולים ועוד

אראל ענבר. יחצ,
אראל ענבר/יחצ

חברת התיירות Fly East המתמחה בשירותי תיירות לכל רחבי העולם, מינתה את אראל ענבר לסמנכ"ל התפעול של הקבוצה. ענבר, החל את עבודתו בקבוצת Fly East לפני כשנה וכעת קודם לתפקידו החדש. לענבר ניסיון ורקע ניהולי של 15 שנים בחברות תעופה ותיירות בארץ, בהן עסק בתחומים רבים בהם רכש ומסחר, גיבוש תוכניות עבודה, ניהול מערכות, ניהול כח אדם, הפקה ואחריות על פרויקטים גדולים ועוד.

מנכ"לית קבוצת Fly East סער פוקס - צוויק, מסרה: "יכולותיו המקצועיות וניסיונו של אראל תואמים את האופי והרוח של החברה ועל כן אנו שמחים מאד למנותו לתפקידו החדש בצוות ההנהלה של Fly East. הקבוצה נמצאת בימים אלו בתהליך מואץ של גידול ושדרוג השירותים עבור כלל התיירים ואני סבורה ובטוחה שאראל יתרום לנו רבות ויסייע לנו להמשיך להצעיד את החברה כמובילה בישראל בתחומה. "

Fly East הוקמה בשנת 2003 ומספקת מגוון רחב של שירותי תיירות ליעדים בכל רחבי העולם במחירים זולים ואטרקטיביים, תוך כדי הקפדה על מתן שירות מקצועי, אדיב ובנימה אישית על ידי מומחים ויועצים בכירים. המידע והשירות כולל טיסות זולות למזרח הרחוק, טיסות בינלאומיות בין יעדים במזרח, טיסות פנים ביעדים רבים, מלונות, טיולים מאורגנים, אטרקציות, חופשות רומנטיות ועוד. Fly East הינה נציגה בלעדית בארץ לחברת התעופה קטאר איירלינס ומספר רשתות של בתי מלון במלדיבים, ומחזיקה בסניפים מקומיים בתאילנד, ויאטנם, נפאל, פיליפינים, סרי לנקה והודו.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully