וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסף אלה מונה ל-CSO בחטיבת הדאטה באלעד מערכות

25.1.2023 / 11:06

אלה צבר נסיון עשיר בהובלת פעילויות דאטה במשרדים ממשלתיים ב-8 השנים האחרונות, ביזום, תכנון והוצאה לפועל של פתרונות טכנולוגיים רבים. בשלוש השנים האחרונות שימש כארכיטקט ראשי בזרוע העבודה במשרד הכלכלה

אסף אלה. יחצ,
אסף אלה/יחצ

אלעד מערכות מודיעה על מינויו של אסף אלה לתפקיד CSO בחטיבת ה-Data באלעד מערכות.
במסגרת תפקידו, יקדם את יעדי אלעד דאטה לשנת 2023 במגזר הממשלתי, יוביל את האסטרטגיה בפתרונות האתגרים הטכנולוגיים והמסחריים בתחום. אלעד מערכות מובילה את תחום הCustomer- engagement והדיגיטליזציה בממשלה בשנים האחרונות, ומאז הושק פרויקט נימבוס, בדגש על פעילות חטיבת הדאטה.

אלה צבר נסיון עשיר בהובלת פעילויות דאטה במשרדים ממשלתיים ב-8 השנים האחרונות, ביזום, תכנון והוצאה לפועל של פתרונות טכנולוגיים רבים. בשלוש השנים האחרונות שימש כארכיטקט ראשי בזרוע העבודה במשרד הכלכלה והיה שותף להקמה של התשתיות הטכנולוגיות והאפליקטיביות של הזרוע מראשיתם. הוא ליווה את הקמת שרתים ורשתות, הגיוסים, התווה את הדרך הטכנולוגית לצוותי פיתוח התוכנה, הוביל את הזרוע לפתרונות בענן (Salesforce), כתב וליווה מכרזים ובחר ספקים, חיבר את הזרוע לשירותים הממשלתיים במערך הדיגיטל, הקים את צוות דאטה והניע את תהליך אסטרטגיית הדאטה בזרוע.

עוד קודם לכן שימש אסף כמוביל טכנולוגי במשרד הרווחה במשך כחמש שנים. הוא יזם והוביל פתרונות רבים (ביניהם מערכת ניהול הקשר בין הכנסת לממשלה שמופצת כיום במשרדים רבים, קיצור תהליכי שירות לעיוור, מערכת פיקוח מרכזית למשרד הרווחה ועוד) במקביל להקמת מחלקת הדאטה המתקדמת במשרד הרווחה, יחד עם מי שמנהל אותה כיום.

בטרם נכנס למגזר הציבורי, ניהל את חברת פרויקטי ה- BI טאו טכנולוגיות, אותה הקים ב-2010.
לדברי אורן הניג, סמנכ"ל אלעד דאטה: "כניסתו של אסף לתפקיד בימים בהם משרדי הממשלה מקצים משאבים לתחומי החדשנות הדיגיטלית והמעבר לענן, היא חיזוק משמעותי לזכייה בנימבוס ובמכרזים האחרונים לאלעד מערכות בכלל ולאלעד דאטה בפרט. כאיש דאטה מנוסה אסף יעזור וילווה באתגרי ארכיטקטורה, הובלה וניהול לקוח ועוד".

אלעד דאטה (לשעבר אקסלנדו), הוקמה ב- 2013 ונרכשה ע"י אלעד מערכות ב-2019. מטרתה לספק כלי ניהול ובקרה מבוססי נתונים לצורך התייעלות ושיפור ביצועים עסקיים, וזאת באמצעות צוות המונה 100 אנליסטים, מנהלי פרויקטים, מפתחים, מהנדסי נתונים, ארכיטקטים ועוד. אלעד דאטה היא שותף מוביל של Microsoft power bi והיתה הראשונה ליישם את המוצר בישראל, ונמצאת היום בהליכי שותפות עם AWS, וכן מעניקה שירותי פיתוחי בטכנולוגיות וסביבות ענן נוספות כמו קליק, טאבלו, ועוד, מתוך אסטרטגיה מוכוונת ערך עסקי ולא טכנולוגיה. חטיבת הדאטה היא היחידה בישראל שמעניקה תמיכה כמוצר שירות.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully