וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כותבים עוד פרק: מינויים חדשים בצומת ספרים

25.1.2023 / 11:32

ליאור רוקח, מונתה לסמנכ"ל פיתוח, הדרכה והטמעה של צומת ספרים, ענבר פרנס מונתה לסמנכ"ל השיווק והדיגיטל

ליאור רוקח. יחצ,
ליאור רוקח/יחצ

ליאור רוקח, מונתה לסמנכ"ל פיתוח, הדרכה והטמעה של צומת ספרים. רוקח כיהנה בתפקידים שונים בחברה זה למעלה מ -20 שנה. החלה את דרכה כמוכרנית והתקדמה במגוון תפקידי ניהול סניף, ניהול אזור, מנהלת אתר סחר, מנהלת הדרכה ועוד. תחת אחריותה שינויים והתאמת כלל מערכי ההדרכה של הרשת לעובדים, מנהלים וההנהלה בדגש על שיפור המכירות לצד שירות איכותי ללקוח ללא פשרות. בנוסף, ניהול פרויקטים חוצי חברה המצריכים הטמעה בכל סניפי הרשת.

ענבר פרנס. יחצ,
ענבר פרנס/יחצ

ענבר פרנס מונתה לסמנכ"ל השיווק והדיגיטל של החברה. באמתחתה ניסיון רב בשורה של תפקידים בעולם השיווק. פרנס החלה דרכה בעולם הפקת האירועים בתפקידים שונים, ובעלת ניסיון דיגיטלי עשיר בתחום הציבורי וכחלק מצוותים בקמפיינים פוליטיים. בצומת ספרים החלה דרכה בתחום התקשורת השיווקית, לאחר מכן הייתה מנהלת השיווק והסחר של קבוצת מדיה הופ! (הופ!, לולי, ילדות ישראלית). פרנס חזרה לצומת ספרים לתפקיד מנהלת שיווק וכעת מונתה לתפקיד סמנכ"ל השיווק והדיגיטל.
תחת אחריותה כלל התחומים השיווקיים הכוללים פרסום, מיתוג, ניהול מועדון הלקוחות, דיגיטל ועוד.

אבי שומר, מנכ"ל צומת ספרים: "לליאור וענבר רזומה עשיר בחברה והן הובילו מס' מהלכים משמעותיים תוך אתגרים שונים של ענף הספרים והפנאי במישור המסחרי והציבורי.. אני שמח על מינויין והימצאותן בצוות ההנהלה הבכירה של צומת ספרים, שמונה כיום כ- 70% נשים. צומת ספרים כולה ואני, מאחל להן הצלחה גדולה בתפקידן".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully