וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בין היחידות בעולם: פרטנר מקימה את הדור הבא של רשתות הסלולר בעולם - 5G SA

25.1.2023 / 11:39

חתמה הבוקר על עסקה פורצת דרך מול חברת אריקסון העולמית, לפיה תקים לראשונה בישראל את הרשת מבוססת הענן 5G Standalone - המהווה את השלב הבא ברשתות הדור ה-5 בעולם

חתימה על הסכם פרטנר. יחצ,
החתימה על ההסכם. (מימין לשמאל): דגנית קרמר, משנה למנכ"ל פרטנר. יגאל גלעדי, סמנכ"ל הנדסה בפרטנר. אלון ברמן, מנכ"ל אריקסון. אבי גבאי, מנכ"ל פרטנר. ניר אטרצי, משנה למנכ"ל אריקסון/יחצ

בשורה למדינת ישראל: פרטנר חתמה הבוקר על עסקה פורצת דרך מול חברת אריקסון העולמית, לפיה תקים לראשונה בישראל את הרשת מבוססת הענן 5G Standalone - המהווה את השלב הבא ברשתות הדור ה-5 בעולם.

הטכנולוגיה החדשה תאפשר ללמעלה מ-3 מיליון לקוחות פרטנר ניצול מיטבי ומקסימלי של תכונות הדור ה-5, ביניהן: אולטרה מהירות, שיהוי וזמני תגובה נמוכים, זרימת מדיה חלקה, יציבות, אמינות, אבטחה, הצפנה, רציפות וקיבולת גבוהה של מכשירים מחוברים - עד מיליון מכשירים במרחק של קילומטר רבוע בודד.

עם החתימה על העסקה, פרטנר מצטרפת לחברות בינלאומיות בודדות שהכריזו על מהלך דומה בעולם, ביניהן T-Mobile, AT&T, Verizon, Vodafone וענקיות תקשורת נוספות. כפי הנהוג בשוק הסלולר העולמי וכאבולוציה טבעית, רשתות הדור ה-5 מתבססות בשלב ראשון על ליבת דור 4, כשהשלב השני והמשלים הוא הקמת רשת מבוססת ליבה עצמאית 'Standalone'. הקמת הרשת תארך כשנה וחצי תוך השקעה של עשרות מיליוני שקלים, כאשר שיתוף הפעולה בין פרטנר לאריקסון ימשך 5 שנים.

פרטנר מחזיקה כיום בפריסת הדור ה-5 הגיאוגרפית הרחבה בישראל. כחברת תשתיות המובילה קידמה וחדשנות, רואה פרטנר בשדרוג הרשת תנאי הכרחי כחלק מהשירות וחווית המשתמש אותם היא מעניקה ללקוחותיה. כמו כן, הרשת החדשה תאפשר לחזק בישראל מגמות IoT עולמיות כמו מכוניות אוטונומיות, רובוטיקה תעשייתית, רפואה מרחוק, חווית גיימינג ועוד. זאת, במקביל למימוש הזדמנויות עסקיות ומסחריות חדשות, על ידי התאמת הרשת לאופי ארגון ומשימותיו.

אבי גבאי. כפיר סיוון,
מנכ"ל פרטנר אבי גבאי/כפיר סיוון

מנכ"ל קבוצת פרטנר, אבי גבאי: "אנחנו גאים להוביל את מהפכת הדור ה-5 בישראל ולהיות בחזית החדשנות העולמית. נמשיך להשקיע בתשתיות איכותיות ושירות מצוין על מנת להעניק ללקוחות שלנו יותר ערך"

סמנכ"ל הנדסה בפרטנר, יגאל גלעדי: "חתימת העסקה עם אריקסון מממשת את האסטרטגיה של פרטנר - להיות חוד החנית בתחום תשתיות התקשורת בישראל. הרשת החדשה תפתח בפנינו עולם חדש של הזדמנויות ושיתופי פעולה מגוונים".

מנכ"ל אריקסון ישראל, אלון ברמן: "אני שמח וגאה שזכינו מחדש באמון של פרטנר. אריקסון מביאה לישראל את טכנולוגית ה-G5 המובילה בעולם, תשתית תקשורת מתקדמת מבוססת ענן שתאפשר שיפור בחוויית הלקוח וחדשנות ביישום מגוון שירותים חדשים".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully