וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

HOT משדרגת את מהירות ה-UPLOAD לכלל לקוחות הסיבים

עודכן לאחרונה: 25.1.2023 / 12:08

לקוחות הסיבים של החברה ישודרגו למהירות העלאה כפולה ללא עלות ובאופן אוטומטי. בנוסף, תשיק "הוט" בקרוב את המהירות הגבוהה בישראל - 5 גיגה והיא פותחת בהרשמה מוקדמת

הפרסומת להוט בכיכובה של גל גדות/HOT

חברת HOT ממשיכה להגדיר מחדש את גבולות האינטרנט ולספק ללקוחותיה את השירות המשתלם ביותר - לאחר מחקר מעמיק על צרכי האינטרנט של לקוחותיה, HOT משיקה היום את קמפיין "פי 2", במסגרתו היא תאפשר שדרוגי מהירויות העלאה חדשות ללקוחות הסיבים ותשדרג את מהירות ההעלאה הקיימת ללקוחותיה באופן יזום ועל ידה, ללא כל עלות מצד הלקוח. את המהלך ילווה קמפיין שיעלה החל מהיום בערב בכיכובה של גל גדות, הפרזנטורית של החברה.

במסגרת הגדלת המהירויות תשדרג החברה את המהירויות (UPLOAD) ללקוחות הסיבים: לקוחות עם מהירות העלאה של 30 מגה ישודרגו אוטומטית למהירות העלאה של 100 מגה. לקוחות עם מהירות העלאה של 60 מגה ישודרגו אוטומטית למהירות העלאה של 100 מגה. לקוחות במהירות העלאה של 100 מגה ישודרגו למהירות העלאה של 250 מגה העלאה.

הוט. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
הוט: "עם מהירויות מוגברות מגיעות גם מגוון אפשרויות מוגברות"/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

לאחרונה ערכה החברה סקר בקרב לקוחות, בו נראתה באופן ברור מודעות גבוהה להעלאה (למעלה מ 70%) וגם העדפה ברורה של לקוחות בבחירת חברת תקשורת שתספק מהירות העלאה גבוהה.
מהירות ההעלאה מתייחסת להעלאת נתונים, אם זו תמונה וסרטונים שאנחנו מעלים לאינסטגרם או מזינים נתונים ישירות לאינטרנט, דרכים נוספות שאנו משתמשים במהירויות העלאה וכעת יהיו יותר קלות ומהירות:

• לקוחות החברה יוכלו לבצע שיחות וידאו, כדוגמת Zoom, באיכות גבוהה יותר וממספר רב של מכשירים באותה הרשת בו זמנית.

• בנוסף, היא תאפשר שיתוף מהיר יותר של סרטונים ברשתות החברתיות ופעולות גיבוי בשירותי ענן של המחשבים והטלפונים ניידים בצורה מהירה יותר.

• גיימרים ומשפיעני רשת ייהנו משיתוף תכנים ומשחקי רשת באיכות גבוהה יותר.
בחזית המהירויות,HOT ממשיכה להוביל, ומשיקה לראשונה בישראל את HOT SUPER WiFiBER, הכוללת את מהירות הגלישה המהירה ביותר בישראל בטכנולגיית הסיבים - 5 גיגה. בקרוב ניתן יהיה להצטרף למהירות של עד 5,000 מגה-בייט בהורדה ו-500 מגה בייט בהעלאה וליהנות ממהירות גלישה המהירה בישראל.

הגלישה תיעשה באמצעות נתב חדשני ומתקדם בתקן WiFi6, מגדילי טווח MESH שיאפשרו גלישה רציפה ואיכותית בכל פינה וניהול של רשת ה-WiFi הביתית באמצעות אפליקציית HOT WiFiBER. המהירות מיועדת ללקוחות הסיבים של HOT, וניתן להירשם עוד היום להרשמה המוקדמת בלינק.

משנה למנכ"לית, צביקה שיינפלד: "HOT גאה להיות חברת התקשורת הראשונה בישראל שמשדרגת באופן אוטומטי את כל לקוחות הסיבים למהירות העלאה גבוהה, תוך חווית שימוש עוצמתית וחדשנית. עם מהירויות מוגברות מגיעות גם מגוון אפשרויות מוגברות, ואני שמח שבאפשרותנו לשדרג את לקוחותינו באופן יזום וללא עלות וכן לתת מענה לצורך שעולה ביתר שאת למהירות העלאה גבוהות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully