וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמי יהושע ממנה את טל צורף למנכ"לית יהושע\TBWA

25.1.2023 / 12:58

רמי יהושע: ‎"טל מביאה עמה ניסיון מוכח ורב שנים בהובלת תהליכים שיווקיים אסטרטגיים, הן בעולמות השיווק הקלאסי והן בתחומים חדשים מבוססי דיגיטציה ודאטה בשווקים תחרותיים". צורף: "שמחה להצטרף לצוות מנצח"

טל צורף. יחצ,
טל צורף/יחצ

רמי יהושע הודיע היום על מינויה של טל צורף למנכ"לית משרד הפרסום יהושע\TBWA. לטל ניסיון עשיר ורב של כ- 20 שנים בתחומי השיווק, האסטרטגיה, הדיגיטל, והחדשנות בתחומים רבים ומגוונים במשק הישראלי.

בתפקידה האחרון שימשה כסמנכל"ית שיווק ודיגיטל סמלת (פיאט, אלפא, ג'יפ).

רמי יהושע: ‎"טל מביאה עמה ניסיון מוכח ורב שנים בהובלת תהליכים שיווקיים אסטרטגיים, הן בעולמות השיווק הקלאסי והן בתחומים חדשים מבוססי דיגיטציה ודאטה בשווקים תחרותיים. במסגרת תפקידה תהיה אמונה על צמיחת המשרד ועל השותפות החזקה שלנו עם לקוחותינו בעולם המשתנה בקצב הולך וגובר, בו נדרשת מקצוענות בלתי מתפשרת וקריאטיביות ברמות הגבוהות ביותר. אני משוכנע שהיא תנחל הצלחות ושיאים, מאחל לטל הנאה גדולה מהדרך ובהזדמנות זו מודה ליניב פיינשניידר על תרומתו למשרד".

טל צורף: "אני מבקשת להודות לרמי יהושע על האמון וההזדמנות. אני שמחה להצטרף לצוות מנצח של מנהלים ועובדים יוצאי דופן ולארגון עם מורשת מדהימה ועתיד מדהים עוד יותר, ולעבוד עם לקוחות מהגדולים במשק שאיתם נבנו מערכות יחסים עמוקות וארוכות שנים של הצלחות משותפות".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully