וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיכאל ברלין התמנה למנכ"ל Top Solutions

25.1.2023 / 14:36

בתפקידו האחרון שימש ברלין כמשנה למנכ"ל וכסמנכ"ל מכירות בחברה. את דרכו בטופ סולושנס החל לפני כעשר שנים, במהלכן התקדם במעלה התפקידים, כשתפקידו הראשון בחברה היה מנהל מכירות ופיתוח עסקי

מיכאל ברלין. יחצ,
מיכאל ברלין/יחצ

מיכאל ברלין, התמנה למנכ"ל חברת טופ סולושנס (Top Solutions) מבית טופ מערכות, המתמחה בפתרונות לניהול תהליכים עסקיים וטרנספורמציה דיגיטלית בארגונים. טופ סולושנס מפתחת ומשווקת מערכות לניהול משימות ותהליכים עסקיים, ניהול תהליכי הערכה ומשוב, ניהול חווית לקוח, ניהול תהליכי גיוס, ניהול רגולציה, פתרונות GRC ואיכות. עם לקוחות החברה נמנות חברות וארגונים מהגדולים והמובילים במשק הישראלי וביניהם: משרדי ממשלה, רשויות מוניציפליות, תעשיה, אקדמיה, הייטק, רפואה ועוד.

בתפקידו האחרון שימש ברלין כמשנה למנכ"ל וכסמנכ"ל מכירות בחברה. את דרכו בטופ סולושנס החל לפני כעשר שנים, במהלכן התקדם במעלה התפקידים, כשתפקידו הראשון בחברה היה מנהל מכירות ופיתוח עסקי, משם התקדם לתפקיד משנה למנכ"ל ובשנים האחרונות התווסף לו התפקיד של סמנכ"ל מכירות, במסגרתו היה אחראי על כל הפעילות העסקית בחברה. לפני הגעתו לטופ סולושנס, ניהל ברלין חטיבות פרוייקטים במספר חברות עם היקפי פרוייקטים גדולים וניהל עשרות עובדים.

גלעד הר עוז, מנכ"ל משותף טופ מערכות: "מיכאל הגדיל באופן משמעותי את הפעילות העסקית של החברה, תוך הגדלת ההכנסות, יזם שיתופי פעולה עם גורמים חיצוניים אשר תרמו לצמיחה של הפעילות ויצירת ערך מוסף ייחודי ואיכותי הנובע ממיזוג בין השניים. מיכאל הוא דמות מוערכת בקרב לקוחותינו ואני מאמין כי ימשיך להביא ערך מוסף בתור מנכ"ל החברה".

"מטרתי העיקרית היא להאיץ באופן משמעותי את צמיחת החברה, אומר מיכאל ברלין ומוסיף: "כשחקן למרחקים ארוכים, אני רואה בלקוח שותף לכל דבר. שותפות ארוכת טווח עם הלקוחות מייצרת ערך לשני הצדדים והיא המרכיב החשוב ביותר להצלחה. בנוסף למצויינות עסקית, הכוללת את הפתרונות הטכנולוגיים האיכותיים והמדויקים ביותר, אנו מייחסים חשיבות רבה לחוויית הלקוח ומתן מענה מדויק לצרכיו. אני מאמין בהון האנושי המצוין שיש בחברה ובמחוייבות של כל אחד מהם להצלחה משותפת".
לברלין תואר שני MBA במינהל עסקים עם התמחות בשיווק.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully