וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בין משתלה לבילויים: הכירו את המתחם החדש ADGARDEN

25.1.2023 / 17:19

קבוצת "תנופורט-ישפרו" משיקה את בימים אלו קונספט חדש של מתחם מסחרי, המתבסס על משתלה ועסקי בילוי וחנויות צורך חיוניות - ADGARDEN בצומת עד הלום

מתחם ADgarden בצומת עד הלום. מורג ביטן,
מתחם ADGARDEN/מורג ביטן

קבוצת "תנופורט- ישפרו" משיקה בימים אלו קונספט חדש במתחם המסחרי בעד הלום - ADGARDEN, מתחם המשלב משתלה, בילוי, מסעדות לצד חנויות עוגן מיוחדות, חנויות יבואן, וחנויות צורך. ההשקעה בקונספט החדש של המתחם ADGARDEN עומדת על כ-50 מיליון שקל.

אחד מסממני הקונספט של ה ADGARDEN, הוא שבפעם הראשונה בישראל מתחמי המסחר משולובת משתלה בשטח של 2,000 מ"ר כעוגן, ולצד שתילים, פרחים, ריהוט גן, כלי נוי, ישולב בתוכה מתחם FOOD -TRUCKS בסביבת גן טובל בירוק פרחים.

במתחם ADGARDEN נפתחה חנות היפרמרקט גדולה על שטח של כ-7,000 מ"ר (בבעלות משפחת דוש) שכולל שוק פירות וירקות טריים וזולים בשטח של כ-1,000 מ"ר , חנות סטוקים, בית מאפה/ מסעדה בשטח של כ-400 מ"ר ועוד. במתחם נפתחה מרפסת ירוקה עם נוף פנורמי אל שדות ירוקים, והמושבים באזור.

כידן דהרי בעלים של קבוצת תנופורט- ישפרו, ישראל ויזל מנהל פיתוח העסקי בקבוצת תנופורט- ישפרו, ירון אדיב בעלים קבוצת ישפרו. מורג ביטן,
כידן דהרי, בעלים של קבוצת תנופורט-ישפרו, ישראל ויזל, מנהל פיתוח העסקי בקבוצת תנופורט-ישפרו, ירון אדיב, בעלים קבוצת תנופורט-ישפרו/מורג ביטן

ההערכות מדברות על השקעה כוללת הנאמדת במספר עשרות מיליוני שקל בשיפוץ, בניית הקונספט והכנסת העסקים באותו התמהיל המיוחד שמאפיין את מתחם ADGARDEN והשקתו המחודשת.

ישראל ויזל, מנהל הפיתוח העסקי בקבוצת "תנופורט ישפרו", מסביר: "הקונספט החדש של מתחם ADGARDEN הוא הסנונית הראשונה המייצגת את התפיסה העתידית למתחמי הקניות בעידן האונליין, ובכוונת הקבוצה ליישמו גם במתחמי קניות נוספים של קבוצת "תנופורט ישפרו", ובכך להיבדל ממרכזי המסחר המסורתיים".

  • עוד באותו נושא:
  • מסחר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully