וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות המותגים: על ברזים מהחלל וזהב לפנים

רונית מטיאס

עודכן לאחרונה: 26.1.2023 / 10:32

קפסולת זהב לפנים, במותג HOKA ממשיכים לאתגר, בזכות Roastelier by Nescafé הקפה הרבה יותר טעים, קבוצת רבושון פותחת מסעדה בישראל, חוה זינגבוים מאחורי המסכה, "חמת" מביאה את החלל לברזים גם: למה בפברואר כדאי לכם לבקר במלון אימפריאל?

מאותגרים בשטח עם קולקציית challenger של HOKA. יח"צ,
מאותגרים בשטח עם קולקציית challenger של HOKA/יח"צ

מאותגרים בשטח

מותג HOKA זכה להצלחה בינלאומית בזכות טכנולוגיה מתקדמת המגיעה עד דגמי קצה (למי שאוהב לאתגר את עצמו), האיכות והטכנולוגיה אגב אינן באות על חשבון הסטייל והאופנה. בחודש מאי 2023, מסתמן הקאם-בק של הלייף סטייל, כשברבעון האחרון תפציע קולקציית בגדים איכותית בצבעים חזקים ונועזים וב-2024 המותג הולך לעוף עם ביגוד נועז צבעוני השומר על טרנד הקיימות-ערך חשוב בעשייה של "הוקה", חלק מהחומרים עשוי מבקבוקי פלסטיק, קני סוכר גם אם זה מייקר את עלות הייצור.

בימים אלה מושקת סדרת CHALLENGER 7-נעלי ריצה המתאימות למגוון תוואי שטח ומוכיחה כי היברדי-מושג שכיח בעולם, מגיע גם לנעליים, הן מתאימות לסלעים, אבנים, כורכר, שדות, חול, בוץ, מעברי מים, הליכה וריצה בכביש, אימוני טמפו, ריצה על משטחים רטובים וחלקים וריצות נפח, הנעליים ניטרליות, דינמיות ומהירות, הן מעניקות תמיכה טובה ומתאימות להולכים ולרצים המחפשים נעליים וורסטיליות לתנועה ללא מגבלה.

מותג HOKA ידוע בעיצובים ובצבעים הכי מיוחדים, העיצוב החדש של CHALLENGER 7 מגיע במגוון צבעים ולוק מדליק כי זה לא פחות חשוב, הן קלות יותר ובעלות סוליות רחבות ועבות הבנויות מ-EVA דחוס ממוחזר לאחיזת שטח מוגברת בכל תוואי, שיכוך גבוה והחזר אנרגטי יעיל, יש עלייה של 65% בביקוש לסוליה רחבה ובאימום רחב. עקבי הנעליים מחוזקים ותומכים בכל מנחי הדריכה, בחלקה החיצוני של הסוליה יצוקים זיזי גומי חדשים בעובי 4 מ"מ לאחיזה מיטבית.

כמו רוב דגמי "הוקה", CHALLENGER 7 נושאת את דגל המיחזור עם מעטפת מחומרים טבעוניים 100% וממוחזרים, הגפה עשויה מסיבים המיוצרים מפסולת פלסטיק ממוחזרת והתוצאה אריג דו-שכבתי חזק בעל יכולת אוורור ונידוף מעולים. לנעלי הוקה סוליה גבוהה מה שמעניק בלימת זעזועים ומשקל יחס בין הגובה למשקל הנעל הוא מהנמוכים שיש, 250 ג"ר בממוצע לנעל אחת, שייפ הבננה מעניק להן תנועתיות. להשיג במגוון חנויות ברחבי הארץ, בחנויות ניו ראן-היבואן הרשמי של HOKA , באתר, ברשת WeShoes, ואצל המפיצים הרשמיים של HOKA.

מאותגרים בשטח קולקציית challenger של HOKA. יח"צ,
מאותגרים בשטח קולקציית challenger של HOKA/יח"צ

צעירים לנצח

YOUTH, מותג הדרמו קוסמטיקה קלין ביוטי נוחת הישר ממעבדות "פיטו-דרמליות" בשוויץ על פילוסופית החיים שלו, מוצרי המותג נחלקים ל-3 סדרות, כל אחת בצבע אחר בהתאם לגיל ולסוג העור. הנוסחאות מבוססות על רכיבי "פיטו-דרמטו" מרפאים מן הצומח, המביאים את הטבע לקוסמטיקה, תאי גזע ממקורות טבעיים-עגבניית ליקופן ורגלת הגינה-צמח מרפא בעל סגולות ריפוי וחידוש תאי עור, דגש מיוחד הושם על פיתוח פורמולות נעימות, ניחוח ניטרלי ותוצאות מידיות ומצטברות לאורך הזמן.

הסדרות: YOUTH ANTI-AGE הסדרה הסגולה לטיפול בסימני גיל, סדרת דגל עם 7 מוצרי אנטי אייג' לטיפול בעור בוגר הסובל מקמטים, קמטוטים, רפיון, כהות, כתמים, יובש, עמימות וחוסר זוהר. בסדרה: קרם יום, קרם לילה, קרם עיניים ושפתיים, סרום בוסטר פנים ועיניים, מסיכת הגנה והזנה, תחליב לחות מטפח להכנת העור, באלם לניקוי העור ולהסרת איפור סדרת הלחות מעניקה פתרונות אידיאלים לשמירת ולהגברת מאזן הלחות בכל סוגי העור, גברים ונשים.

YOTH HYDRATION-הסדרה בצבע טורקיז, 5 מוצרים המגנים על העור מפגעי סביב ומבוססים על רכיב טבעי פורץ דרך-תמצית עלי צמח הפטל המעודדת יצור חומצה היאלורונית טבעית בעור ומעניקה תחושת לחות נעימה ומראה קורן וזוהר. מוצרי הסדרה: קרם לחות ליום וללילה, תחליב לחות והגנה , באלם לחות לעור סדוק ויבש, מסיכת לחות אולטרה לפנים עיניים וצוואר -; מים מיסלאריים לפנים ולעיניים; תחליב פילינג קרמי מעודן.

YOUTH PURITY-הסדרה הירוקה מיועדת לאיזון ולטיהור עור מעורב ושומני ומבוססת על טכנולוגית מיקרו אצות המאזנת הפרשות חלב שומניות ומעניקה מראה מט, חלק ונטול פגמים והפחתת אדמומיות. בסדרה: קצף לניקוי ולטיהור העור, תחליב לחות ואיזון נטול שומן, ג'ל מרוכז לטיפול בפצעונים ובפגמי עור .להשיג ברשת Be by Shufersal, בבתי המרקחת של שופרסל ובאתר האונליין.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
צעירים לנצח מוצרי youth ממעבדות שוויץ לישראל. יח"צ,
צעירים לנצח מוצרי youth ממעבדות שוויץ לישראל/יח"צ

הלקוחה במסכה

מותג הקוסמטיקה חוה זינגבוים משיק מסכת פנים המצטרפת לסדרה פורצת הדרך Remicronized - רימייקרוניזד המבוססת על Deep Skin Technology tm -שתי טכנולוגיות מזעור המאפשרות להחדיר קולגן פברילי וחומצה היאלורונית במוצר אחד.

תוצאות מובטחות: העלאת רמת הלחות לאורך זמן, צמצום אובדן מים מעומק העור, מיצוק ושיפור נפח העור, טשטוש מראה קמטוטים וקמטים, מתיחה מידית של העור והכנתו לקליטת חומרים פעילים. מסכת הפנים מסדרת רימייקרונייזד, משלבת שתי טכנולוגיות פורצות דרך ומבוססות מדעית, המסכה עשירה בריכוז גבוה של חומצה היאלורונית ממוזערת, וקולגן פברילי וויטמינים E 3B . ניתן לרכוש דרך קוסמטיקאיות מורשות בשיטת חוה זינגבוים.

הלקוחה במסכה, חוה זינגבוים ממשיכה לחדש. יח"צ,
הלקוחה במסכה, חוה זינגבוים ממשיכה לחדש/יח"צ

הכל זהב

Oxypod Glam היא קפסולת פרימיום חדשה בסדרת טיפולי הפנים המהפכניים מבית Geneo המבוססת על פתיתי זהב טהור ומותאמת לעור בוגר. GENEO היא פלטפורמת טיפולי פנים שכבשה את שוק הקוסמטיקה והאסתטיקה בארץ ובעולם, מהפכת הקפסולות שהציגה "פולוג'ן" הישראלית עם מכשיר ה-GENEO, הפכה להצלחה עולמית ופטנט ישראלי רשום עם 3 טכנולוגיות במכשיר אחד: ידית OXYGENEO מהפכנית המאפשרת טיפול קפסולה ייחודי עם 3 פעולות בו זמנית: העשרת העור בחמצן קילוף והזנה; ידית TriPollar-טכנולוגיית גלי רדיו לאפקט הרמת העור; ידית Ultrasound-לספיגה מוגברת של חומרים פעילים.

קפסולת GLAM מכילה פתיתי זהב טהור, פפטידי קרנוזין וחומצות אמינו משי, היא מגמישה את העור, מעניקה לחות מוגברת ומפחיתה משמעותית מראה קמטים
וקמטוטים עדינים.

הפפטידי קרנוזין, מחזק את מערכת ההגנה של העור, יעיל נגד קרינת IR -אינפרא אדום, מעכב הזדקנות העור, מאיץ ריפוי פצעים וכוויות בעור ואנטי דלקתי. חומצות אמינו משי-תרכובת חומצות גליצין, אלנין וסרין המופקות מפקעת תולעי המשי, מסייעות במניעת אובדן לחות העור והגברת גמישותו ומפחיתה קמטים וקמטוטים.

הכל זהב קפסולת oxypod glam של geneo. יח"צ,
הכל זהב קפסולת oxypod glam של geneo/יח"צ

אנטי אייג'ינג לשפתיים

מותג אליזבט ארדן, משיק קולקציית שפתונים חדשה עם יתרונות טיפוח וטיפול אנטי אייג'ינג, הפורמולה היוקרתית מסייעת בשיפור ריכוך והחלקת השפתיים, תוך הפחתת קמטוטים.

מרכיבים עיקריים: קומפלקס סרמידים מתקדם המסייע בשיפור מראה השפתיים לאורך זמן, שמירת לחות השפתיים, שמן פסיפלורה נוגד חמצון מזין ומרכך, ויטמין E נוגד חמצון רב עוצמה המגן על השפתיים, התוצאה צמצום סדקי יובש ושפתיים רוויות לחות. בקולקציה 20 גוונים, 5 בגימור מאט 15 בגימור סאטן. להשיג ברשתות הפארם ובאתר הסחר CHOZEN .

אנטי אייג'ינג לשפתיים סדרת השפתונים של אליזבת ארדן. יח"צ,
אנטי אייג'ינג לשפתיים סדרת השפתונים של אליזבת ארדן/יח"צ

תנו יד

יודעת כל מכורה לקרם ידיים ש-Fenjal הוא מהמובילים בתחום, המותג הנוסטלגי מתרחב כעת לקטגורית טיפוח הגוף ומשיק 3 סדרות חדשות. VITALITY-מבוססת על שמן חוחובה, תמצית קמומיל ויטמין E ,ומותאמת לכל סוגי עור, בסדרה: קרם, תחליב ושמן לגוף וקרם ידיים מועשר; DELICATE-מבוססת על שמן שקדים, תמצית אלוורה וויטמין E, שמן שקדים מזין העשיר בחומצות שומן וויטמינים, מתאים לעור עדין.

בסדרה: תחליב גוף וקרם ידיים מועשר. סדרת INTENSIVE מבוססת על שמן אבוקדו, תמצית תה ירוק וויטמין E, מותאמת לעור יבש-יבש מאוד. בסדרה: תחליב גוף וקרם ידיים מועשר. להשיג ברשתות השיווק והפארם

המותג  fenjal מתרחב. יח"צ,
המותג fenjal מתרחב/יח"צ

במעבר חד

מותג הדרמו קוסמטיקה VICHY משיק מחדש את סדרת נאובדיול בפורמולה חדשנית המותאמת לכל שלב בגיל המעבר. נאובדיול פרי מנופוז-לטיפול מקיף בגיל המעבר ונאובדיול פוסט מנופוז-לטיפול מקיף לאחר גיל המעבר.

הפורמולה של נאובדיול, משלבת רכיבים ייחודיים: פרוקסילן ו-תמצית קסיה רכיבי אנטי אייג'ינג פעילים ורכיבים פעילים דרמטולוגיים-ניאצינמיד וויטמינים Cg, E חומצה גליקולית ואומגות 9-6. בסדרה לגילאי 50: קרם יום לעור רגיל עד מעורב, קרם יום לעור יבש וקרם לילה. הסדרה לגילאי 50-60 וכוללת: קרם יום וקרם לילה. להשיג בבתי מרקחת פרטיים ברחבי הארץ, ברשתות פארם ובאתרי המכר.

במעבר חד סדרות חדשות ל vichy. יח"צ,
במעבר חד סדרות חדשות ל vichy/יח"צ

קבוצת רבושון מגיעה לתל אביב

קבוצת רובושון פותחת במלון "אלקונין" בתל-אביב, את מסעדת הגורמה L'Époque -הראשונה בישראל של הקבוצה אשר זכתה בעולם ב-31 כוכבי מישלן ועומדת בסטנדרטים הגבוהים בעולם. שף הקבוצה הוא דויד אלבס, שהיה יד ימינו של רובושון מעל 20 שנה ולקח את הובלת הקבוצה לאחר מותו, שף המסעדה בישראל יהיה יוג'ין קובאל שיגשים חלום ישן של רובושון שלא הספיק להגשים-להקים מסעדה בעיר הלבנה בפרט ובישראל בכלל.

המסעדה תציע תפריט המשלב גסטרונומיה צרפתית וטאץ' ים תיכוני, עם חומרי גלם מקומיים ותיבול מזרח-ים וערכים הזהים לאלה המובילים את מלונות MGallery -איכות, בינלאומיות ויוקרה, המהווים חיבור טבעי ומדויק למותג, לצידן יככבו מנות דגל של קבוצת רובושון וקינוחים פריזאים, בליווי סומליה ויינות וינטג' מעולים מצרפת ומישראל. במסעדה הממוקמת בקומת הכניסה של המלון, 80 מקומות וחלל אירוח פרטי ל-20 איש שמעוצב כספרייה ויש גם בר קוקטיילים קטן ואינטימי.

עיצוב המסעדה זכה לגוני תכלת ובז' בהשראת צילומי ארכיון של המלון ושל תל אביב של שנות ה-30 של המאה ה-20. תפריט המסעדה יוגש גם בפאטיו המלון ויהיו בו 40 מקומות ישיבה. ג'ואל רובושון אינטרנשיונל (JRI) נוסד כחלק מקידום מורשתו של ג'ואל רובושון לאחר מותו באוגוסט 2018 והיא קבוצת המסעדות המובילות בעולם עם 31 כוכבי מישלן, כשהדגש הוא איכות מרכיבים וטעם, תוך שמירה על נאמנות למוטו המשולש של רובושון: מצוינות, פשטות ועקביות.

JRI מחויבת לקיימות שרשרת המזון ושואפת להשיג מרכיבים בצורה אתית ולהגביל את הפסולת על-ידי שיתוף פעולה עם ארגוני צדקה בתחום המזון בקהילות מקומיות.

קבוצת רבושון בישראל. אנטולי מיכאלו.סיון אסקיו,
קבוצת רבושון בישראל/אנטולי מיכאלו.סיון אסקיו

הקפה משתדרג

,Nestle Professional החטיבה המקצועית של קבוצת אסם נסטלה, משיקה לראשונה בישראל את Roastelier by Nescafé: פתרון קלייה המאפשר לבתי הקפה לקלות במקום פולי קפה ולהגיש קפה טרי, איכותי בפרופיל טעם ייחודי ולהציע לצרכנים את הקפה האולטימטיבי באמצעות טכנולוגיית PrimeRoast.

רוסטלייה מבית Nescafé שואף לחולל מהפיכה בבתי הקפה, לפשט את תהליך הקלייה בעזרת שילוב טכנולוגיה מתקדמת בבית הקפה; הגדרה מחדש של סטנדרטים של קפה איכותי וטרי שנקלה במקום; ייצור פרופיל קפה ייחודי לכל בית עסק עם חותמת אישית; הבטחת איכות גבוהה מראשית תהליך הקלייה ועד להגשת הקפה לצרכן;

ייצור חוויה הוליסטית סביב הקלייה-ריח, נראות וטעם; להתחבר לטרנד ההוליסטי המאפשר לצרכן דואליות: לשתות את הקפה במקום ולצרוך את תערובת הפולים גם בבית. הטכנולוגיה תאפשר לבית הקפה לייצר ולהציע פרופילי טעם שונים, תוך חיפוש אחר ניחוחות וטעמים טבעיים, להפיק את המיטב ממקורות הפולים, ולשלוט בעוצמות הקלייה השונות ויצירת פרופיל אישי. להשיג ב-קפה מונטי: מוטיפיורי 41 תל אביב ותושה בייקרי, אכזיב.

נסטלה. צ;סטודיו נסטלה,
הקפה משתדרג, נסטלה/צ;סטודיו נסטלה

"ארץ לעולם לא" באימפריאל

האוצרת יערה זקס חונכת תערוכת פופ-אפ מדליקה במלון אימפריאל בתל-אביב, במסגרתה המלון הוותיק פוגש את "ארץ לעולם לא". כ-50 אמנים ומעצבים צעירים מתחומי הויז'ואל ארט, סאונד, ארט-דיירקטור, גרפיטי, סטריט-ארט, וידאו ארט, אנימציה ,תפאורה ומיצב, השתלטו על 37 חדרי ומסדרונות 3 קומות המלון והפכו אותם לארץ הפלאות שלהם, הם בנו עולם חדש, סוחף, מלא קסם ואמנות ואתם מוזמנים ללכת לאיבוד בחללי המלון וליהנות מאמנות יצירתית.

בין הפרויקטים: האמניות והאחיות בקי וחנה ששון שיצרו טבע בטכניקת ה-tufting; צלם האופנה מאיר כהן שמילא את החלל באלפי תמונות פולורואיד המתעדות התרחשויות שהתרחשו בחדרי המלון; האמנית נרקיס יפה הביאה את חווית הגלמפינג המדברית; מעצבות הטקסטיל תמר יוגב וגיא מגידס הפכו את החדר לפאטרן ענקי של המרצפות המוכרות מדירות תל אביביות;

ניר כהן ורעות אגם הפכו את החדר לג'ונגל חי ונושם מצמחים טרופיים וצמחי אוויר שמשתנים מידי יום; המקעקעת שרה קורי מציגה עבודה מתנפחת ענקית; הארט דירקטורית והאמנית מירב פלג הפכה את החדר לחדר בארמון ורסאי; האמן דניאל פילוסוף מכניס את הקהל לטריפ פסיכדלי; האמנית אלישבע ריוח הפכה את החדר למערה מתקופת האבן ומציגה איך היה נראה חדר במלון לפני אלפי שנים ועוד. אם אתם לקוחות אמריקן אקספרס תזכו להטבה מיוחדת ובלעדית, הכניסה לתערוכה ברכישת כרטיס מראש ואין מכירת כרטיסים במקום.

ארץ לעולם לא באימפריאל. יח"צ,
ארץ לעולם לא באימפריאל/יח"צ

ציפוי על חלל

קבוצת "חמת", המתמחה בפיתוח ייצור ושיווק ברזים, כלים סניטרים ומקלחונים לחדר הרחצה והמטבח, משיקה את טכנולוגיית ה-PVD-ציפוי מתכתי שנעשה בטכנולוגיה מתקדמת העושה שימוש בקרני אלקטרונים, הציפוי עמיד לאורך שנים ונעשה בטכנולוגיה חדשה וירוקה למגוון ברזי חמת. במקור הטכנולוגיה פותחה על-ידי נאס"א לתוכניות החלל העתידיות שלה.

PVD Physical Vapor Deposition הינה שם כללי לטכנולוגיית ציפוי חיצוני דקורטיבי של חלקים בתא ואקום. הטכנולוגיה מערבת יצירת ואקום עמוק, שימוש בגזים ויצירת שדה מגנטי בו נורים בעוצמה חלקיקי מתכת על החלק המצופה. להשיג באולמות התצוגה וברשתות הקרמיקה המובחרות ברחבי הארץ

ציפוי על חלל בקבוצת חמת. יח"צ,
ציפוי על חלל בקבוצת חמת/יח"צ

התרחבות אופנתית

חברת SBN פתחה במתחם עמי דן טאון בפתח-תקווה, חנות חדשה לרשת אמפוריום בהשקעה של כ-1 מיליון ₪, חנות 15 לרשת ורביעית שנפתחה בשנה האחרונה.

SBN הינה חברת בת של קבוצת בריל הנסחרת בבורסה ונחשבת כאחת הגדולות בישראל בתחום ההנעלה והאופנה. בחנות המשתרעת על שטח של 220 מ"ר, מוצעים פריטי אופנה, נעליים, תיקים ואביזרים לגברים של מותגי הבית Timberland, Nautica ובנוסף SCOTCH&SODA, Colombia, RALPH LAUREN, Hugo boss GANT PALLADIUM, LACOSTE, CRAISER, le coq sportif .

חברת SBN היא בעלת הזיכיון ולמותגי נאוטיקה טימברלנד ובעלת רשת מותגי הפרמיום EMPORIUM עם מחזור מכירות של כ-200 מיליון ש"ח. החברה מפעילה 63 סניפים בפריסה ארצית של טימברלנד, נאוטיקה ואמפוריום, במקביל לפעילות סיטונאית רחבה ומכירות ב- online. והיא בבעלות מלאה של קבוצת בריל.

התרחבות אופנתית רשת אמפוריום מתרחבת. דני בן-דויד,
התרחבות אופנתית רשת אמפוריום מתרחבת/דני בן-דויד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully