וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דירקטוריון TGI מינה את מאיר ילון לתפקיד המנכ"ל

26.1.2023 / 14:07

יצטרף לאלי ויזן שמונה באחרונה לסמנכ"ל הכספים. הכנסות הקבוצה במחצית הראשונה של 2022 גדלו בכ-36% לכ-145 מיליון שקל, החברה עברה לרווח נקי בסך של כ-15.5 מיליון שקל (נתוני פרופורמה). ברק דותן: "נמצאים בעיצומו של מהפך"

ברק דותן. ניר כהן,
ברק דותן, יו"ר TGI/ניר כהן

TGI, המתמקדת בפעילות תעשייתית לענפי התשתיות, הנדל"ן והרכב, דיווחה אמש כי דירקטוריון החברה החליט למנות את מאיר ילון לתפקיד מנכ"ל הקבוצה. ילון כיהן בשבע השנים האחרונות (2016-2022) כמנכ"ל קומטל טכנולוגיות והנדסה. ילון יחל בתפקיד ב-1 בפברואר 2023 ויחליף את ערן תיבון, שכיהן בתפקיד המנכ"ל בחמש השנים האחרונות. לילון תואר שני במנהל עסקים ותואר ראשון בהנדסת מכונות מאוניברסיטת בן גוריון.

בחודש שעבר החל לכהן בתפקיד סמנכ"ל הכספים של החברה אלי ויזן, שכיהן בעבר, בין היתר, כסמנכ"ל הכספים של קבוצת איטונג, וכן כסמנכ"ל הכספים של טראקספוינט ישראל. לויזן תואר שני במנהל עסקים ותואר ראשון בחשבונאות ומנהל עסקים מהמכללה למנהל.

המינויים החדשים נעשים כחלק מהתוכנית האסטרטגית שהתווה הדירקטוריון, להפיכת TGI לקבוצה תעשייתית מובילה, המחזיקה בפעילות משמעותית בתחומי התשתיות, הנדל"ן והרכב. במסגרת תוכנית זאת, TGI רכשה במהלך 2022 את פעילותה של תמחש תעשיות מתכת וחשמל, וכן את השליטה (55%) בחברת לורדן, המחזיקה בפעילות גלובלית רחבה בתחום ייצור מחליפי חום למיזוג אוויר ולשימושים נוספים.

במקביל להודעה על מינוי המנכ"ל, TGI פירסמה דו"חות פרופורמה, המשקללים באופן מלא את תוצאות פעילות תמחש תעשיות מתכת וחשמל ואת תוצאות לורדן, וכן פירסמה מצגת משקיעים חדשה (מצורף קישור למצגת). על פי דו"חות הפרופורמה, הכנסות הקבוצה במחצית הראשונה של 2022 הסתכמו בכ-145.3 מיליון שקל, גידול של 36.5% ביחס למחצית הראשונה של 2021. החברה עברה במחצית הראשונה של 2022 לרווח נקי של כ-15.5 מיליון שקל, לעומת הפסד של 3.7 מיליון במחצית הראשונה של 2021 (נתוני פרופורמה).

TGI, שעברה לשליטתה של קבוצת ברין-DBSI ביולי 2021, מיישמת תוכנית אסטרטגית להפיכתה לקבוצה תעשייתית מובילה באמצעות צמיחה אורגנית ומיזוגים ורכישות של חברות תעשייתיות המשרתות את ענפי התשתיות, הנדל"ן והרכב. במסגרת תוכנית זו, השלימה החברה בספטמבר 2022 גיוס הון בהיקף של כ-55 מיליון שקל, שכלל השקעה של 45 מיליון שקל מארבעה גופי השקעות מובילים - נוקד, הראל, מור והפניקס - ו-10 מיליון שקל נוספים שהושקעו על ידי בעלת השליטה - קבוצת ברין-DBSI.

בנוסף לפעילויות שנרכשו, קבוצת TGI מחזיקה בבעלות מלאה בחברה הבת, אורטל יציקות מגנזיום, העוסקת בייצור ושיווק מכלולים ממגנזיום לתעשיית הרכב המסורתית ולרכבים חשמליים. בנובמבר האחרון פרצה שריפה במפעל של אורטל, שגרמה לנזק משמעותי ולהשבתת העבודות, שטרם חודשו. קבוצת TGI ממשיכה כעת לפעול לאיתור עסקות אסטרטגיות והזדמנותיות בתחומי הפעילות שנקבעו על ידי הדירקטוריון.

יו"ר TGI, ברק דותן: " TGI נמצאת בימים אלה בעיצומו של מהפך, בהתאם לאסטרטגיה שהתווה הדירקטוריון ליצירת קבוצה תעשייתית משמעותית בתחומי התשתיות, הנדל"ן והרכב. למאיר ולאלי ניסיון רב בעולם התעשייתי, ואני בטוח כי ניסיונם הרב יתרום לחברה ולביצועיה בשנים הקרובות. ברצוני לאחל בהצלחה למנכ"ל הנכנס ולסמנכ"ל הכספים ולהודות לערן תיבון ולענת יקיר על פועלם בחברה".

מאיר ילון, המנכ"ל הנכנס של TGI: "ברצוני להודות לדירקטוריון TGI על האמון בבחירתי לתפקיד המנכ"ל. אני מאמין שיחד עם יתר חברי ההנהלה ועובדי הקבוצה נוכל להוביל את TGI להישגים חדשים".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully