וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"לית איגוד השיווק תלמה בירו פורשת, סיגלית הורן-גלפרין תחליפה

26.1.2023 / 14:12

תלמה בירו,המשמשת מאז מרץ 2002 כמנכ"לית איגוד השיווק הישראלי (עוד בשמו הקודם איגוד המפרסמים) הודיעה להנהלת האיגוד על רצונה לפרוש מתפקידה באפריל הקרוב. על פי החלטת יו"ר והנהלת האיגוד, סיגלית הורן-גלפרין, המשנה למנכ"לית, תתמנה למנכ"לית

תלמה בירו. יחצ,
תלמה בירו/יחצ

תלמה בירו, המשמשת מאז מרץ 2002 כמנכ"לית איגוד השיווק הישראלי (עוד בשמו הקודם איגוד המפרסמים), הודיעה להנהלת האיגוד על רצונה לפרוש מתפקידה באפריל הקרוב, ולצאת לדרך חדשה.

על פי החלטת יו"ר והנהלת האיגוד, סיגלית הורן-גלפרין, המשנה למנכ"לית, תתמנה למנכ"לית האיגוד.
בירו חתומה על הישגים רבים ובראשם הפיכת איגוד השיווק הישראלי לבית המקצועי ולכתובת המיידית של אנשי השיווק בישראל. היא שינתה את צביונו של איגוד המפרסמים המיושן והפכה את איגוד השיווק למוביל השיח השיווקי במשק, לקולם של המשווקים והמפרסמים בישראל, ולאוטוריטה בלתי מעורערת בתחום השיווק.

בירו הפכה את הכנס השנתי של האיגוד לאירוע המוביל של תעשיית השיווק והפרסום בישראל, הצעידה את האיגוד אל עבר העידן הדיגיטלי, הובילה מאבקים רבים בשם אנשי השיווק, פעלה למען הסדרת התוכן השיווקי בטלוויזיה, הרחבת הפרסום בכבלים ובלווין, החזרת השילוט לאיילון, והטמעת מדריך האתיקה לפרסומות והנהגת "התו האתי". במהללך כהונתה יצגה בירו את המפרסמים בועדתהמידרוג של הטלויזיה, השתתפה בניסוח אמנות להגינות ולאחריות בפרסום כמו גם בנושא הגיוון הישראלי בשיווק ופרסום, וביקשה להנחיל יחסי כבוד, קולגיאליות ושקיפות בין מפרסמים לפרסומאים. בירו יסדה את פרס החדשנות להשקות מנצחות ואת פרס הבוסטר למהלכים דיגיטליםפורצי דרך, וקבעה מתן פרס שנתי מיוחד לנשים הפועלות למען נשים.

סיגלית הורן-גלפרין, MBA התמחות בשיווק, כיהנה בשלל תפקידים באיגוד השיווק. בעשור האחרון הקימה וניהלה את המכללה לשיווק של איגוד השיווק וכמשנה למנכ"ל היתה שותפה לכל פעילויות האיגוד הרחבות, הכוללות מפגשים, כנסים, תחרויות ושיתופי פעולה רבים.

סיגלית הורן הלפרין. גולי כהן,
סיגלית הורן-גלפרין/גולי כהן

תלמה בירו: "אני נפרדת מן האיגוד בתום 21 שנים טובות, יפות ומרתקות, שהיו בעיקר רצופות ענין, תחושת הגשמה ואינספור הצלחות.. כולי הערכה והוקרה לאנשי השיווק של ישראל העוסקים במקצוע כה נפלא ודינמי,שבו כל יום עליהם להמציא את עצמם מחדש. זכיתי לעמוד בראש האנשים המוכשרים והיצירתיים האלה, ואין כבוד גדול מזה בעיניי. אני מפקידה את האיגוד בבטחה בידיה הטובות והמקצועיות של סיגלית, שותפתי לדרך. במהלך עבודתה הפכה סיגלית למנהלת בעלת ראיה אסטרטגית רחבה והבנה שיווקית וניהולית, אין ראויה ממנה, בעיני ההנהלה כולה, להמשיך ולהוביל את האיגוד אל עבר ההצלחות שבדרך".

עופר בלוך מנכ"ל ממן ויו"ר האיגוד: "אני מכיר את תלמה ועובד איתה מיום כניסתה לתפקיד בתחילה כחבר הנהלת האיגוד לאחר מכן כיו"ר איגוד המפרסמים ובשנים האחרונות כיו"ר איגוד השיווק. תלמה הינה אחראית מרכזית לכך שהאיגוד הצליח לשמור על מקומו כאיגוד מקצועי מרכזי ומהותי בנוף השיווק והפרסום הישראלי בימים בהם קרנם של איגודים מהסוג שלנו יורדת ורבים מאבדים מיכולת ההשפעה שלהם. היכולות הבין אישיות והמקצועיות של תלמה הביאו הישגים אין ספור לאיגוד וחבריו. אין לי ספק שחסרונה יורגש. אני מאחל לסיגלית הצלחה בתפקידה, סיגלית מביאה ניסיון רב, היכרות עמוקה עם האיגוד ופעילותיו ויכולות מקצועיות ואישיות גבוהות אין לי ספק כי היא המנכ"לית הנכונה לאיגוד השיווק בשנים הבאות".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully