וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרפור שולחת זרועות: סניף נוסף של רשת SUPER נפתח בישראל

עודכן לאחרונה: 26.1.2023 / 15:33

הסניף החדש של רשת SUPER (קרפור) נפתח במרכז שוסטר בתל אביב. השקת הסניף החדש, מהווה צעד נוסף לקראת כניסה מלאה של רשת קרפור לישראל ופתיחת סניפים רשמיים של הרשת הצרפתית. באירוע ההשקה, הוצג שיתוף הפעולה בין קרפור ישראל ורשת חנויות היין והאלכוהול "יין בעיר"

לוק דמז. אורי קילשטיין. פטריק לאספרגו. צביקה שווימר. לנס הפקות,
לוק דמז. אורי קילשטיין. פטריק לאספרגו. צביקה שווימר/לנס הפקות

קרפור ישראל קיימה השבוע (ג) אירוע השקה חגיגי לסניף החדש של קשת SUPER, שנפתח במרכז שוסטר ברמת אביב ג' בתל אביב. הסניף שמשתרע על פני 900 מ', יכלול: קצביה, מעדניה, מאפיה ומגוון מוצרים רחב.

אירוע הפתיחה התקיים בהשתתפות בכירי קרפור ישראל, בראשם מנכ"ל הרשת אורי קילשטיין ופטריק לאספרגוס, נשיא החטיבה הבינלאומית של קרפור. כמו כן, נכחו: בעלי השליטה בקבוצת אלקו, דני ומייקי זלקינד, מנכ"ל אלקטרה צריכה, צביקה שווימר, מייסד רשת יינות ביתן, נחום ביתן, יו"ר ועד העובדים, אייל אלי ובעלי רשת יין בעיר, עמית סלובטיק. השקה זו היא צעד נוסף לקראת כניסה מלאה של הרשת ופתיחת סניפי קרפור בישראל.

במהלך האירוע הושק שיתוף הפעולה בין קרפור ישראל ורשת חנויות היין והאלכוהול, יין בעיר, במסגרתו יוקמו בסניפים נבחרים מחלקות יין מקצועיות עם מגוון רחב של יינות מהארץ והעולם, בהם גם יקבי בוטיק ומותגים יוקרתיים. רשת יין בעיר תהיה אחראית על פיתוח תחום היין בפן המקצועי, הסחר והרחבת המגוון, והתפעול השוטף של המחלקה.

אורי קילשטיין מנכל קרפור ישראל ועמית סלובטיק בעלי רשת יין בעיר. לנס הפקות,
אורי קילשטיין מנכל קרפור ישראל ועמית סלובטיק בעלי רשת יין בעיר/לנס הפקות

"קרפור תביא את מהפכת הצרכנות לישראל"

אורי קילשטיין, מנכ"ל קרפור ישראל: "אנו גאים להשיק היום סניף קונספט נוסף של רשת SUPER המהווה שלב נוסף לקראת השקת רשת קרפור, שתביא את מהפכת הצרכנות לישראל במחיר, באיכות ובשירות. הפתרון ליוקר המחייה כבר כאן, בעוד כמה חודשים נפתח בישראל את אחת מרשתות הקמעונאות המצליחות בעולם, נגדיל את התחרות בשוק המזון הישראלי עם מגוון מוצרים איכותיים במחירים שוברי שוק ונחולל מהפכה חסרת תקדים".

כפי שפורסם בעבר, כשלב ראשוני, קרפור ישראל מסבה את סניפי יינות ביתן ומגה למותג 'SUPER' עד לכניסה מלאה של הרשת לישראל, אך בחברה מדגישים כי מדובר בסניפים המותאמים לקונספט החווייתי והחדשני של קרפור וכי הם עומדים בסטנדרטים הבינלאומיים של הרשת ואף תוכננו על ידה.

עד היום, הוסבו כ- 16 סניפי מגה ויינות ביתן לסניפי SUPER, שבהמשך יהפכו לסניפי קרפור, בתל אביב, רעננה, הרצליה, רמת השרון, קרית אונו, אור יהודה וגני תקווה.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

"מחויבים ומאוחדים להוביל את השוק הישראלי"

אייל אלי, יו"ר ועד העובדים: "הסניפים החדשים הולכים לשנות את כל מפת הקמעונאות של מדינת ישראל, באיכות, בטריות ובנראות. כולנו, מהעובד הזוטר ביותר ועד המנכ"ל, מחויבים להביא את החדשנות והיצירתיות, ולתת את המענה המיטבי ללקוח. אנחנו מחויבים ללכת יד ביד, מאוחדים, על מנת להוביל את השוק הישראלי".

בסניף החדש שנפתח, ניתן יהיה למצוא את מגוון מוצרי קרפור שהושקו עד כה, מעל ל-100 מוצרי קרפור ב-12 קטגוריות ובמחירים הנמוכים הידועים של הרשץ, ביניהם: סדרות תה, קפסולות קפה, דגני בוקר וחטיפי דגנים, תחליפי חלב, שוקולדים, סכיני גילוח, מוצרי היגיינה לנשים ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully