וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רועי בליטנטל מונה למנכ''ל איגוד עובדי התחבורה בהסתדרות

עודכן לאחרונה: 26.1.2023 / 16:00

רועי בליטנטל יכהן כמנכ"ל איגוד עובדי התחבורה, כך הודיע יו"ר איגוד עובדי התחבורה עו"ד אייל ידין. מדובר בתפקיד חדש באיגוד עובדי התחבורה, שנדרש במסגרת הארגון של מבנה האיגוד ושינוי התפיסה הניהולית שהביא איתו יו"ר האיגוד החדש

רועי בליטנטל. דוברות ההסתדרות,
רועי בליטנטל, מנכ"ל איגוד עובדי התחבורה/דוברות ההסתדרות

רועי בליטנטל יכהן כמנכ"ל איגוד עובדי התחבורה, כך הודיע יו"ר איגוד עובדי התחבורה עו"ד אייל ידין. מדובר בתפקיד חדש באיגוד עובדי התחבורה, שנדרש במסגרת הארגון של מבנה האיגוד ושינוי התפיסה הניהולית שהביא איתו יו"ר האיגוד החדש. התפקיד כולל הן ניהול בתחומי האיגוד המקצועי, המשפט, והרגולציה, והן ניהול בתחומי התקציבים, הון-אנושי, רכש, פרויקטים, קשרים בינלאומיים, עמותות, וכיו"ב.

בליטנטל (44), נשוי ואב לשלושה, בעל תואר ראשון במשפטים ותואר שני במנהל עסקים, משמש כעורך-דין מזה כ-15 שנים. הוא איש עשייה עם ניסיון רב בעולם המסחר והתחבורה. במסגרת ניסיונו, בליטנטל עבד, בין היתר, במשך כשבע שנים במשרדי עורכי-דין מסחריים במגזר הפרטי, בהם, לצד פעילות בתחום הנדל"ן והמשפט המסחרי, ניהל את תחום דיני העבודה וייצג עובדים ומעסיקים מובילים בתחומם במשק הישראלי.

עם הצטרפותו לאיגוד עובדי התחבורה בהסתדרות, בספטמבר 2014, ניהל את חטיבת אל-על באיגוד, והחל מחודש יוני 2021 את חטיבת המטה והרגולציה. במסגרת השנים הללו היה חלק מצוות שהוביל עשייה ענפה ובלתי פוסקת למען שמירה על זכויות עובדים, באמצעות הקמת וניהול תשתיות הסכמיות ששמרו על זכויות העובדים, היטיבו אותן, התאימו ושיפרו את מבנה העסקת העובדים למציאות המשתנה בעולם יחסי העבודה, ובאמצעות הובלת הליכים משפטיים עקרוניים, קידום חקיקה ורגולציה, וניהול מאבקים ארגוניים ותקשורתיים.

יו"ר איגוד עובדי התחבורה, עו"ד אייל ידין, בירך את בליטנטל: "רועי נבחר לתפקיד מנכ"ל האיגוד קודם כל לאור העובדה שהוא בן אדם עם לב גדול ואהבה רבה לעשייה לזולת. כמו כן, כישוריו כעו"ד ב-15 השנים האחרונות והיכרותו מקרוב ב-8 השנים האחרונות את איגוד עובדי התחבורה מייצבים אותו כמי שמחזיק בידע רב שיכול להצעיד את האיגוד קדימה. אני שמח מאוד שרועי נבחר לתפקיד ויעבוד לצידי בהנהגת האיגוד לטובת כלל חברי האיגוד"

מנכ"ל איגוד עובדי התחבורה, רועי בליטנטל מסר: "אני מודה ליו"ר ההסתדרות וליו"ר איגוד עובדי התחבורה על הבעת האמון. יש לפנינו אתגרים רבים, אנחנו נעמוד בכולם, נייצר ערך רב בתחומים שונים עבור עשרות אלפי העובדים החברים באיגוד, ונמשיך להיות האיגוד המקצועי הגדול והמוביל בישראל בכל ענפי התחבורה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully