וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החלו הדיונים בין האוצר להסתדרות על הסכם שכר במגזר הציבורי

עודכן לאחרונה: 29.1.2023 / 17:10

במהלך הפגישה, שבה השתתפו גם צוותים מקצועיים מטעם האוצר וההסתדרות, סיכמו יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד ומנכ"ל משרד האוצר שלומי הייזלר לקדם מו"מ אינטנסיבי במטרה להגיע להסכם

פגישת צוותי המו"מ של ההסתדרות והאוצר. דוברות ההסתדרות,
צוותי המו"מ של ההסתדרות ושל האוצר, בפגישת עבודה ראשונה/דוברות ההסתדרות

אחד המהלכים שישפיעו יותר מכל על כלכלת ישראל בשנים הקרובות, יצא היום לדרך עם פגישת יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד ומנכ"ל משרד האוצר שלומי הייזלר, שנפגשו בירושלים וסיכמו על התנעת תהליך מו"מ לגיבוש הסכם מסגרת למגזר הציבורי.

בהמשך הצטרפו גם הצוותים המקצועיים: ממלא מקום הממונה על השכר והסכמי עבודה אפי מלכין, הממונה על התקציבים יוגב גרדוס, ממלא מקום יו"ר ההסתדרות רועי יעקב וסמנכ"ל מדיניות וכלכלה בהסתדרות אדם בלומנברג.

מנכ"ל משרד האוצר שלומי הייזלר, שיוביל את השיחות מטעם משרד האוצר, ויו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד סיכמו כי הצוותים ינהלו מו"מ אינטנסיבי מתוך מטרה להגיע להסכם.

יש להבהיר כי להסכמות בין האוצר להסתדרות משמעות גדולה לגבי היציבות במשק בשנים הקרובות: מצד אחד נערכים הדיונים על רקע של אינפלציה גואה ועלייה ביוקר המחיה, מה שמצד אחד מגביר את דרישות השכר של העובדים, אך פוגש חוסר ודאות מצד המעסיקים (במקרה הזה מדינת ישראל). מצד שני, האינטרס הלאומי הוא לגבש הסכם מקיף וארוך טווח, כדי למנוע סכסוכי עבודה ושביתות שיובילו לחסור יציבות כלכלי וחברתי.

יו"ר ההסתדרות ומנכ"ל האוצר. דוברות ההסתדרות,
מנכ"ל משרד האוצר שלומי הייזלר ויו"ר ההסתדרות, ארנון בר דוד. לטובת המשק, יש לקוות שהאווירה החיובית תישמר גם בחדרי המו"מ/דוברות ההסתדרות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully